Przetarg 11348408 - Dostawa koparko-ładowarki dla Gminy Miejskiej Lubawa 1....

   
Analizuj Zamówienie 11348408 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-06-27
przedmiot ogłoszenia
Dostawa koparko-ładowarki dla Gminy Miejskiej Lubawa

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (nieużywanej) kopa
rko-ładowarki wraz z osprzętem w ramach zadania inwestycyjnego „Zakup sprzętu do obrony cywilnej” zwanej da-lej także „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia” zgodnie z warunkami i parametrami określonymi w Załączniku nr 8 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 2. Oferowany przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z pełnym zbiornikiem paliwa, pełną dokumentację, w tym, certyfikaty i atesty dopuszczające w/w sprzęt do właściwego użytku. Wykonawca oświadcza, że do-starczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nierekondycjonowany oraz wolny od wad fabrycznych i prawnych.3. Do przedmiotu zamówienia musi być dołączona instrukcja obsługi w języku polskim, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów zapewnienia bezpieczeństwa. Instrukcja obsługi musi zostać przekazana Zamawiającemu w dniu odbioru sprzętu w wersji papierowej i na nośniku cyfrowym w formacie pdf.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji i serwisu opisane są w załączniku nr 8 do SWZ oraz projektowych postanowieniach umowy.5. O terminie odbioru dostawy Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, co najmniej na 5 dni przed datą odbioru dostawy koparko-ładowarki. 6. Wykonawca w cenie oferty przeszkoli co najmniej dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy, obsługi i wymagań serwisowych koparko-ładowarki.7. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.8. W przypadku wskazania w SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w SWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy w zgodzie z SWZ oraz, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów skła-dowych),2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki linio-we, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowy-mi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 11. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 310 pkt 1) ustawy Pzp. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

IGK.271.9.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00326465/01 z dnia: 2025-07-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-17 10:00
Po zmianie:
2025-07-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-17 10:05
Po zmianie:
2025-07-24 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-15
Po zmianie:
2025-08-22


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00338963/01 z dnia: 2025-07-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-24 10:00
Po zmianie:
2025-07-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-24 10:05
Po zmianie:
2025-07-28 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-22
Po zmianie:
2025-08-26
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny budowlane
kody CPV 43260000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się