Zlecenie 12152349 - Dostawa kompaktowego ciągnika do zastosowań komunalnych....

   
Zamówienie 12152349
źródło Internet
data publikacji 2025-11-21
przedmiot zlecenia
Dostawa kompaktowego ciągnika do zastosowań komunalnych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego ciągnika wra
z z osprzętem - TUZ
przedni, pług odśnieżny, rozsiewacz do piasku/piasku z solą/soli z przystawką komunalną (kołami
obrotowymi) oraz kosiarka pielęgnacyjna (międzyosiowa) o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego i przeszkoleniem personelu Zamawiającego.
3. Ciągnik oraz TUZ przedni, pług odśnieżny, rozsiewacz do piasku/piasku z solą/soli z przystawką komunalną (kołami obrotowymi) oraz kosiarka pielęgnacyjna (międzyosiowa) muszą być fabrycznie
nowe, rok produkcji nie starszy niż 2025 oraz o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Ciągnik musi posiadać dokumenty umożliwiające rejestrację i poruszanie się pojazdu po drogach publicznych na terenie Polski. Ciągnik musi być wyposażony we wszystkie instalacje i urządzenia
wymagane dla ciągników rolniczych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. -
Prawo o ruchu drogowym oraz ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. O systemach homologacji
pojazdów oraz ich wyposażenia.
5. Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt, zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku i rozładunku.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkich niezbędnych płynów eksploatacyjnych, w tym paliwa niezbędnego do wykonania pierwszego uruchomienia przedmiotu umowy, a także do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego szkolenia z zakresu obsługi przedmiotu umowy dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego (min. 4 osób).
7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wyposażony w następujące dokumenty:
1) świadectwo homologacji na terenie RP,
2) kartę gwarancyjną na ciągnik i osprzęt,
3) pełną instrukcję techniczno-eksploatacyjną obsługi ciągnika w języku polskim,
4) książkę serwisową w języku polskim,
5) certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności).
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z najwyższą starannością zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, nowoczesnością rozwiązań technologicznych i budowlanych, obowiązującymi normami, obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi i wymogami Zamawiającego.
9. Wszystkie części, z których wykonany jest przedmiot zamówienia powinny być energooszczędne i fabrycznie nowe, tzn. żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winna posiadać niezbędne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa dopuszczające do użytkowania.
10. Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko zapewnia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia środki finansowe, sprzęt i materiały.
11. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
13. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w zapytaniu ofertowym lub dostarczony przedmiot zamówienia nie odpowiada opisowi w złożonej ofercie pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany.
14. Dostawa przedmiotu zamówienia powinna odbyć się w dniu roboczym, w godzinach uprzednio ustalonych z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany
Znak sprawy: ZP.271.23.2025
poinformować Zamawiającego mailowo lub telefonicznie o terminie dostawy, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
15. Po wykonaniu całości zamówienia, nastąpi odbiór przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu odbioru końcowego.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił pełnej gwarancji jakości wynoszącej 24 miesiące od dnia ostatecznego odbioru. Dodatkowo na poszczególne elementy i podzespoły ciągnika wymienione w szczegółowym opisie zamówienia minimum 60 miesięcy.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęt rolniczy
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęt rolniczy