Przetarg 2100575 - Dostawa kart uprawniających do korzystania z programu...

   
Analizuj Zamówienie 2100575 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2011-12-14
przedmiot ogłoszenia
Dostawa kart uprawniających do korzystania z programu sportowo - rekreacyjnego.
Sukcesywna dostawa kart uprawniających do korzys
tania z programu sportowo - rekreacyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia w pierwszym okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) 55 kart dla pracowników Zamawiającego oraz 33 osób towarzyszących a ponadto 15 dzieci, uprawniających do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowo - rekreacyjnego w ramach miesięcznego abonamentu zgodnie z listą sporządzoną przez Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej ilości kart.
3. Karty winny upoważniać użytkownika do wejścia oraz korzystania z usług
w obiektach zlokalizowanych na obszarze województwa dolnośląskiego.
4. Zakres usług dostępnych w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, będzie publikowany na stronie internetowej Wykonawcy.
5. Przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, Wykonawca dostarczy wskazanej przez Zamawiającego osobie, do siedziby Zamawiającego, określoną liczbę kart sportowych uprawniających do korzystania przez pracowników, osoby towarzyszące oraz dzieci
z usług objętych pakietem sportowo - rekreacyjnym. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy
na 10 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi w każdym okresie rozliczeniowym.
W przypadku nie podania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim należy uznać, iż liczba uczestników programu się nie zmieniła.
6. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie liczby osób korzystających
z programu sportowo - rekreacyjnego po pierwszym okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) jednak do liczby nie mniejszej niż 40 pracowników. Górną granicę ilości dostarczanych kart będzie wyznaczała maksymalna wartość wynagrodzenia Wykonawcy przewidziana na realizację dostaw. W przypadku wyczerpania się planowanych środków przed okresem 12 miesięcy, skróceniu ulegnie termin realizacji.
7. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. Aktualna lista dostępnych obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy.
8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum 50 obiektów (bez dokonywania dodatkowych opłat), w tym co najmniej:
a) basen kryty (min. 25m długości) z innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem;
b) obiekt z siłownią, sauną, fitnessem;
c) salę do squash;
d) obiekt wyposażony w ściankę do wspinaczki;
e) grota solna;
f) obiekt oferujący zajęcia z zakresu sztuk walki;
g) obiekt oferujący zajęcia z zakresu jogi.
9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum 6 obiektów na terenie Wrocławia, do których wstęp będzie bezpłatny w tym:
a) basen kryty (min. 25m długości) z i innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem;
b) obiekt z siłownią;
c) sauna;
d) obiekt z fitnessem;
e) grota solna.
10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum po 1 obiekcie (bez dokonywania dodatkowych opłat), zlokalizowanych w minimum 5 miastach z następujących miast powiatowych Dolnego Śląska:
a) Góra
b) Jelenia Góra
c) Oleśnica
d) Oława
e) Strzelin
f) Świdnica
g) Trzebnica
h) Wołów
i) Ząbkowice Śląskie
11. Jedno wejście na obiekt sportowy to minimum 45 minut pobytu.
12. Dostępność obiektu powinna pokrywać się z godzinami otwarcia obiektów
i prowadzonych w nich zajęć sportowo - rekreacyjnych.
13. Szczegóły i warunki oferty Wykonawca powinien przedstawić w regulaminie świadczenia usługi dostarczonym wraz z ofertą.
14. Regulamin, o którym mowa w pkt 13 stanowić będzie integralną część umowy zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega jednak, iż w przypadku sprzeczności regulaminu z SIWZ, w sprawach spornych (kolizyjnych) stosuje się przepisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
15. Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane będzie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz środków pracowników w proporcji 70(ZFŚS) do 30 (pracownik).
16. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zagwarantował w karnetach dla dzieci minimum dostęp do basenu.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający, do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych w pierwszym okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) planuje zgłosić następującą ilość użytkowników:
a) 55 pracowników;
b) 33 osoby towarzyszące (osoba towarzysząca - osoba zgłoszona przez pracownika będąca najbliższym członkiem rodziny, tj. małżonek, zstępny, wstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca
w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu);
c) 15 dzieci (dziecko pracownika w wieku do 15 lat).
Maksymalna wartość umowy zawartej z Wykonawcą zostanie ustalona na podstawie wyliczenia:
(55 szt. kart dla pracowników x wartość brutto 1 szt. karty dla pracowników z oferty Wykonawcy) + (33 szt. kart dla osób towarzyszących x wartość brutto 1 szt. karty dla osób towarzyszących z oferty Wykonawcy) + (15 szt. kart dla dzieci x wartość brutto 1 szt. kary dla dzieci z oferty Wykonawcy) x 12 miesięcy = maksymalna wartość umowy..
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa obiektów sportowych
kody CPV 92000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa obiektów sportowych