Przetarg - Dostawa karmy i paszy dla zwierząt, produktów...

   
Analizuj Zamówienie 3797654 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2015-07-03
przedmiot ogłoszenia
Dostawa karmy i paszy dla zwierząt, produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrod
niczego w Lublinie z podziałem na 5 części
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca:
1. w części 1:
1/ Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, za pomocą faksu lub e-maila,
2/ Termin przydatności do użytku nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.
2. w części 3
1/ Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, za pomocą faksu lub e-maila,
2/ W przypadku gdy lek zostanie wycofany z użytku, w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować równoważnik o nie gorszych parametrach niż lek opisany w SIWZ i w tej samej cenie,
3. w części 2, 4, 5:
1/ Wykonawca dostarczał każdorazowo przedmiot zamówienia w ciągu 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego
Ponadto dla wszystkich części:
1/ Dostawca dostarczać będzie przedmiot umowy własnym środkiem transportu i na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń Klinik Weterynaryjnych przy ul. Głębokiej 30 lub do Magazynu Centralnego przy ul. Akademickiej 12A lub w uzasadnionych przypadkach do wskazanych przez Odbiorcę jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Sekcję ds. Zaopatrzenia lub innego wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika, za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin i miejsce dostawy, które będzie wykonywane przez Dostawcę.
2/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 do siwz w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie.
3/ Wykonawca zobowiązuje się aby faktura VAT zawierała cenę jednostkową netto zamawianego asortymentu.
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa karmy dla zwierząt domowych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paszy dla zwierząt, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków farmacji ludzkiej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ
CZĘŚĆ Nr: 4
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4, 4A do SIWZ
CZĘŚĆ Nr: 5
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów medycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1
Nazwa: Dostawa karmy dla zwierząt domowych
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa karmy dla zwierząt domowych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.30.00-9
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert:
Cena - 95
Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2
Nazwa: Dostawa paszy dla zwierząt
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paszy dla zwierząt, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert:
Cena - 95
Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3
Nazwa: Dostawa leków farmacji ludzkiej
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków farmacji ludzkiej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert:
Cena - 95
Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4
Nazwa: Dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4, 4A do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3,33.14.11.13-4,33.14.13.20-9,33.14.14.20-0
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert:
Cena - 95
Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5
Nazwa: Dostawa materiałów medycznych
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów medycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert:
Cena - 95
Termin płatności - 5
branża Medyczna
podbranża rośliny, zboża, pasze, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa, weterynaria - leki
kody CPV 15713000, 33140000, 33141113, 33141320, 33141420
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: rośliny, zboża, pasze , materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa , weterynaria - leki