Przetarg 12057030 - Dostawa kamizelek ochronnych KR1/SP1 dla zespołów...

   
Analizuj Zamówienie 12057030
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa kamizelek ochronnych KR1/SP1 dla zespołów ratownictwa medycznego Bielskiego Pogotowia Ratunkowego

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek ochronnych klasy KR1/SP1 dla czł
onków ZRM w Bielskim Pogotowiu Ratunkowym w ilościach – 104 kpl. (Kamizelka KR1/SP1 -1 szt, komplet wkładów ochronnych 1 kpl.) o parametrach wymaganiach określonych w załączniku nr 1 do SWZ.2. Kamizelki będą fabrycznie nowe, wolne od wad oraz przeznaczone do użytkowania zgodnie z ich przeznaczeniem.3. Zamawiający dla członków ZRM wymaga zaoferowania kamizelek ochronnych klasy KR1/SP1, spełniających wymagania norm PN-V-87000:2011 oraz NIJ Std 0115.00 lub równoważnych, przeznaczonych do ochrony użytkownika przed uderzeniami nożem oraz szpikulcem o energii do 24 J.4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający przed wszczęciem postępowania dokonał analizy zasadności podziału przedmiotu zamówienia na części. Podział niniejszego zamówienia na części w ocenie Zamawiającego jest niecelowy. Zakres zamówienia uzasadnia udzielenie zamówienia jednemu Wykonawcy. Podział przedmiotowego zamówienia na części byłby sztuczny i nieracjonalny. Zaznaczenia wymaga również fakt, że decyzja o nie podzieleniu zamówienia na części nie narusza zasad uczciwej konkurencji oraz nie utrudnia dostępu do zamówienia podmiotom z sektora MŚP.5. Wykonawca dostarczy kamizelki ochronne w ilości i rozmiarze zgodnym z poniższą tabelą:Rozmiar Obwód talii (cm) Ilość kamizelekXS 67-74 3szt.S 75-84 15szt.M 84-91 26szt.L 92-99 28szt.XL 100-107 15szt.XXL 108-115 11szt.XXXL 116-123 6szt.Razem szt. - 104szt.6. Jeżeli w SWZ (lub załącznikach do SWZ) zostało wskazane pochodzenie materiałów (marka, znak towarowy, producent, dostawca, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt) lub przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy przyjąć, iż w takim przypadku towarzyszy im zwrot „lub równoważne”, a Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty, są równoważne i spełniają wymagania opisane w SWZ. Zamawiający nie odrzuca oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.7. Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego w Bielsku-Białej ul. Emilii Plater 14 na koszt i ryzyko własne Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji:• na wykonanie, materiały i akcesoria - 12 miesięcy od daty dostawy • na parametry ochronne (balistyka, nożoodporność, szpikulcoodporność). – min. 24 miesiące od daty dostawy

6/D/ZP/2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00556244/01 z dnia: 2025-11-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek ochronnych klasy KR1/SP1 dla członków ZRM w Bielskim Pogotowiu Ratunkowym w ilościach – 104 kpl. (Kamizelka KR1/SP1 -1 szt, komplet wkładów ochronnych 1 kpl.) o parametrach wymaganiach określonych w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Kamizelki będą fabrycznie nowe, wolne od wad oraz przeznaczone do użytkowania zgodnie z ich przeznaczeniem.
3. Zamawiający dla członków ZRM wymaga zaoferowania kamizelek ochronnych klasy KR1/SP1, spełniających wymagania norm PN-V-87000:2011 oraz NIJ Std 0115.00 lub równoważnych, przeznaczonych do ochrony użytkownika przed uderzeniami nożem oraz szpikulcem o energii do 24 J.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający przed wszczęciem postępowania dokonał analizy zasadności podziału przedmiotu zamówienia na części. Podział niniejszego zamówienia na części w ocenie Zamawiającego jest niecelowy. Zakres zamówienia uzasadnia udzielenie zamówienia jednemu Wykonawcy. Podział przedmiotowego zamówienia na części byłby sztuczny i nieracjonalny. Zaznaczenia wymaga również fakt, że decyzja o nie podzieleniu zamówienia na części nie narusza zasad uczciwej konkurencji oraz nie utrudnia dostępu do zamówienia podmiotom z sektora MŚP.

5. Wykonawca dostarczy kamizelki ochronne w ilości i rozmiarze zgodnym z poniższą tabelą:
Rozmiar Obwód talii (cm) Ilość kamizelek
XS 67-74 3szt.
S 75-84 15szt.
M 84-91 26szt.
L 92-99 28szt.
XL 100-107 15szt.
XXL 108-115 11szt.
XXXL 116-123 6szt.
Razem szt. - 104szt.

6. Jeżeli w SWZ (lub załącznikach do SWZ) zostało wskazane pochodzenie materiałów (marka, znak towarowy, producent, dostawca, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt) lub przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy przyjąć, iż w takim przypadku towarzyszy im zwrot „lub równoważne”, a Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty, są równoważne i spełniają wymagania opisane w SWZ.
Zamawiający nie odrzuca oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego w Bielsku-Białej ul. Emilii Plater 14 na koszt i ryzyko własne Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa.
8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji:
• na wykonanie, materiały i akcesoria - 12 miesięcy od daty dostawy
• na parametry ochronne (balistyka, nożoodporność, szpikulcoodporność). – min. 24 miesiące od daty dostawy
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek ochronnych klasy KR1/SP1 dla członków ZRM w Bielskim Pogotowiu Ratunkowym w ilościach – 104 kpl. (Kamizelka KR1/SP1 -1 szt, komplet wkładów ochronnych 1 kpl.) o parametrach wymaganiach określonych w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Kamizelki będą fabrycznie nowe, wolne od wad oraz przeznaczone do użytkowania zgodnie z ich przeznaczeniem.
3. Zamawiający dla członków ZRM wymaga zaoferowania kamizelek ochronnych klasy KR1/SP1, spełniających wymagania norm PN-V-87000:2011 lub równoważnej w co najmniej w klasie K1 oraz HOSDB 2017 lub równoważną na poziomie min. KR1 - odporność na nóż oraz SP1 – odporność na szpikulec/kolec lub NIJ Std 01 115.00 lub równoważną na poziomie min. 1 dla energii uderzenia noża i szpikulca w wartości 24J.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający przed wszczęciem postępowania dokonał analizy zasadności podziału przedmiotu zamówienia na części. Podział niniejszego zamówienia na części w ocenie Zamawiającego jest niecelowy. Zakres zamówienia uzasadnia udzielenie zamówienia jednemu Wykonawcy. Podział przedmiotowego zamówienia na części byłby sztuczny i nieracjonalny. Zaznaczenia wymaga również fakt, że decyzja o nie podzieleniu zamówienia na części nie narusza zasad uczciwej konkurencji oraz nie utrudnia dostępu do zamówienia podmiotom z sektora MŚP.

5. Wykonawca dostarczy kamizelki ochronne w ilości i rozmiarze zgodnym z poniższą tabelą:
Rozmiar Obwód talii (cm) Ilość kamizelek
XS 67-74 3szt.
S 75-84 15szt.
M 84-91 26szt.
L 92-99 28szt.
XL 100-107 15szt.
XXL 108-115 11szt.
XXXL 116-123 6szt.
Razem szt. - 104szt.

6. Jeżeli w SWZ (lub załącznikach do SWZ) zostało wskazane pochodzenie materiałów (marka, znak towarowy, producent, dostawca, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt) lub przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy przyjąć, iż w takim przypadku towarzyszy im zwrot „lub równoważne”, a Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty, są równoważne i spełniają wymagania opisane w SWZ.
Zamawiający nie odrzuca oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego w Bielsku-Białej ul. Emilii Plater 14 na koszt i ryzyko własne Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa.
8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji:
• na wykonanie, materiały i akcesoria - 12 miesięcy od daty dostawy
• na parametry ochronne (balistyka, nożoodporność, szpikulcoodporność). – min. 24 miesiące od daty dostawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi normy:
• PN-V-87000:2011 – Klasy K1/ S1 lub normy równoważnej,
• NIJ Std 01 115.00 – poziom 1 (KR1/SP1) lub normy równoważnej,
2. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wskazane poziomy minimalnej ochrony, tj.:
ważny certyfikat lub raport z badań lub inny dokument potwierdzający zgodność z normą:
a) HOSDB 2017 lub równoważną na poziomie min. KR1 - odporność na nóż oraz SP1 – odporność na szpikulec/kolec lub NIJ Std 01 115.00 lub równoważną na poziomie min. 1 dla energii uderzenia noża i szpikulca w wartości 24J
oraz
b) PN-V-87000:2011 lub równoważną co najmniej w klasie K1”
2. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
3. Akceptuje się również odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa powyżej, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa powyżej, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
4. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z ofertą.
5. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi normy:
• PN-V-87000:2011 – Klasy K1/ S1 lub normy równoważnej,
• NIJ Std 01 115.00 – poziom 1 (KR1/SP1) lub normy równoważnej,
2. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawcy obowiązani są złożyć wraz z ofertą.
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe – ważny certyfikat lub raport z badań lub inny dokument potwierdzający zgodność z normą:
c) HOSDB 2017 lub równoważną na poziomie min. KR1 - odporność na nóż oraz SP1 – odporność na szpikulec/kolec lub NIJ Std 01 115.00 lub równoważną na poziomie min. 1 dla energii uderzenia noża i szpikulca w wartości 24J
oraz
d) PN-V-87000:2011 lub równoważną co najmniej w klasie K1”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
A. Wykonawcy wraz ofertą składają następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Formularz parametrów wymaganych – Załącznik nr 1 do SWZ
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania. Obowiązek składania oświadczenia wynika z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Przedmiotowe środki dowodowe – dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi normy:
• PN-V-87000:2011 – Klasy K1/ S1 lub normy równoważnej,
• NIJ Std 01 115.00 – poziom 1 (KR1/SP1) lub normy równoważnej.

5. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
• Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty.
6. Jeśli dotyczy - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w - Załącznik nr 3 do SWZ, przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia
Po zmianie:
A. Wykonawcy wraz ofertą składają następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Formularz parametrów wymaganych – Załącznik nr 1 do SWZ
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania. Obowiązek składania oświadczenia wynika z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Przedmiotowe środki dowodowe – ważny certyfikat lub raport z badań lub inny dokument potwierdzający zgodność z normą:
c) HOSDB 2017 lub równoważną na poziomie min. KR1 - odporność na nóż oraz SP1 – odporność na szpikulec/kolec lub NIJ Std 01 115.00 lub równoważną na poziomie min. 1 dla energii uderzenia noża i szpikulca w wartości 24J
oraz
d) PN-V-87000:2011 lub równoważną co najmniej w klasie K1
5. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
• Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty.
6. Jeśli dotyczy - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w - Załącznik nr 3 do SWZ, przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-26 10:00
Po zmianie:
2025-12-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-26 12:00
Po zmianie:
2025-12-01 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-25
Po zmianie:
2025-12-30
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Medyczna
podbranża odzież ochronna i robocza, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 18100000, 35113400
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , odzież medyczna i jednorazowa