Przetarg 12063996 - Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu sprzedaży...

   
Analizuj Zamówienie 12063996
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i poboru opłat za przejazdy komunikacją zbiorową, której organizatorem jest Związek Powiatowo-Gminny „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”(...)


1. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu poboru opłat w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w ramach Publicznego Transportu Zbiorowego organizowanego przez Związek Powiatowo-Gminny „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”, w tym:1.1. Dostawa i wdrożenie Systemu Centralnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, oprogramowaniem, licencjami oraz niezbędną konfiguracją;1.2. Dostawa i instalacja fabrycznie nowych kasowników mobilnych do płatności bezstykowych kartami płatniczymi w systemie co najmniej VISA PayWave i Mastercard PayPass (bez klawiatury PIN Pad), które zostaną zamontowane w pojazdach operatora,w tym: a) 70 sztuk kasowników mobilnych przeznaczonych do zamontowania w pojazdach operatora – w ramach zamówienia podstawowego; b) 4 szt. kasowników rezerwowych („magazyn szybkiego reagowania”); c) 4 szt. czytników kontrolerskich z drukarkami – w ramach zamówienia podstawowego; d) szkolenie pracowników Związek Powiatowo-Gminny „SOWIOGÓRSKIE AUTOBUSY”w zakresie obsługi oprogramowania i systemu; e) świadczenie usług serwisowych i utrzymaniowych (hosting i karty SIM) w okresie zgodnym z formularzem ofertowym, jednakże w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy od daty odbioru końcowego; f) wykonanie i dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej i użytkowej; g) udzielenie bezterminowej licencji na każde dostarczone oprogramowanie wraz z bezterminową (dożywotnią) aktualizacją.1.3. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla 7 osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie umożliwiającym prawidłowe korzystanie z przedmiotu zamówienia, wg poniższych zasad: 1) Szkolenie odbędzie się w siedzibie zamawiającego w ustalonym później terminie; 2) Szkolenia obejmują w szczególności: a) przedstawienie funkcjonalności systemu lub usługi; b) omówienie zasad eksploatacji i utrzymania; c) przekazanie instrukcji użytkownika (w formie elektronicznej lub papierowej); d) odpowiedzi na pytania uczestników; e) praktyczne ćwiczenia (jeżeli charakter zamówienia tego wymaga); 1.4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wsparcie techniczne i merytoryczne w okresie: 1) co najmniej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego – w przypadku usług informatycznych lub wdrożeniowych; 2) lub przez okres określony w ofercie – w przypadku innych usług wymagających wsparcia powdrożeniowego. 1.5. Wsparcie, o którym mowa powyżej, obejmuje co najmniej: 1) konsultacje telefoniczne i e-mailowe; 2) usuwanie usterek i błędów; 3) bieżące doradztwo w zakresie prawidłowego korzystania z usługi; 4) możliwość zgłaszania problemów poprzez dedykowany kanał kontaktowy (np. helpdesk, formularz zgłoszeniowy); 1.6. Całość systemu poboru opłat musi być dostarczona z: 1) gwarancją; 2) opieką serwisową zapewniającą: a) usuwanie usterek zarówno w sprzęcie jak i w oprogramowaniu zgodnie z warunkami gwarancji i umowy; b) dostosowywaniu oprogramowania do zmian sprzętowych i systemowych w ramach systemu poboru opłat; c) dostosowywaniu oprogramowania do zmian w prawie zarówno polskim jaki europejskim; d) bezpłatnego dostarczania i instalacji aktualizacji i nowych wersji oprogramowania dostarczonego w ramach systemu poboru opłat (zarówno oprogramowania merytorycznego jak i systemów operacyjnych i baz danych); e) zapewnienia bezpieczeństwa aplikacji dostępnych dostarczanych w ramach usługi SAAS poprzez:- aktualizacji oprogramowania systemowego, narzędziowego oraz sygnatur oprogramowania zabezpieczającego przed złośliwym oprogramowaniem (dotyczy to również sprzętowych i programowych zapór na styku internet / aplikacja);- monitoring zdarzeń;- rejestr incydentów bezpieczeństwa udostępnianych na żądanie zamawiającego;- kopii bezpieczeństwa zarówno oprogramowania jak i danych, na okres wymienionyw punkcie 1.7. W ramach dostawy i dostarczanej dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy dokumentację przedstawiającą strukturę danych baz danych wraz opisem pól. 1.8. W przypadku wygaśnięcia umowy bez jej przedłużenia Wykonawca na wniosek Zamawiającego udostępni bezpłatnie dane przechowywane w bazach danych w ramach systemów poboru opłat wraz z aktualizacją . Dane te muszą być dostarczone w sposób ustrukturyzowany pozwalający w łatwy zaimportować do innej bazy danych (formaty JSON, XML, ANSI SQL lub analogiczne).1.9. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji został szczegółowo opisany w załączniku nr 11 do SWZ.

ZPG.272.2.5.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00555689/01 z dnia: 2025-11-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-27 10:00
Po zmianie:
2025-12-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-27 10:30
Po zmianie:
2025-12-02 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-26
Po zmianie:
2025-12-31
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 30123100, 30144400, 30216000, 48219700, 48600000, 48800000, 64212500, 71248000, 72200000, 72212610, 72220000, 79941000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe