Przetarg - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA GASTRONOMICZNEGO DO OŚRODKA...

   
Analizuj Zamówienie 3203245 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2014-04-02
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA GASTRONOMICZNEGO DO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE
Opis przedmiotu zamówienia na: DOSTAWĘ I
MONTAŻ WYPOSAŻENIA GASTRONOMICZNEGO DO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE.
Kody CPV:
39.31.40.00-6 przemysłowy sprzęt kuchenny
39.14.10.00-2 meble i wyposażenie kuchni
39.22.00.0-0 sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39.71.10.00-2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
39.71.13.00-2 urządzenia elektrotermiczne
1.Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera:
1.1.Część 1: Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie: Zadanie I - budynek B ul. Jeziorna w Olsztynie oraz Zadanie II - budynek C ul. Jeziorna w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
1.2.Część 2: Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie: Zadanie III - budynek F ul. Jeziorna w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
1.3.Część 3: Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie: Zadanie IV - budynek D1 ul. Jodłowa w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
2.Wycenę oferty należy opracować na podstawie projektu technologii w poszczególnych budynkach wraz z zakresem (wykazem) wyposażenia.
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gastronomicznego, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania.
4.Oferowany sprzęt gastronomiczny i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi.
5.Oferowane wyposażenie (korpus, obudowa) powinno być wykonane ze stali nierdzewnej, jeśli nie wykazano w opisie inaczej.
6.Wycena powinna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
7.Wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim w dniu ich dostarczenia:
a)Dokumentacja techniczno-ruchowa (jeżeli taka jest)
b)Instrukcja obsługi i bezpieczeństwa pracy.
8.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń w których będą instalowane wyposażenie i urządzenia, w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym.
9.Okres gwarancji i odpowiedzialność z tytułu rękojmi - co najmniej 24 miesiące od daty dostawy i zamontowania w jednostce przez dostawcę.
10.Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji na warunkach określonych w odrębnej umowie.
11.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie 72 godzin dla urządzeń, a dla pozostałego wyposażenia - 14 dni od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego - w przypadku gdy sprzętu nie można naprawić na miejscu.
12.Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i technologiami poszczególnych budynków, załącznikami do SIWZ oraz na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty.
13.Warunki płatności - przelewem w terminie do 21 od daty otrzymania faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Część 1: Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie: Zadanie I - budynek B ul. Jeziorna w Olsztynie oraz Zadanie II - budynek C ul. Jeziorna w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 2.Wycenę oferty należy opracować na podstawie projektu technologii w poszczególnych budynkach wraz z zakresem (wykazem) wyposażenia.
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gastronomicznego, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania.
4.Oferowany sprzęt gastronomiczny i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi.
5.Oferowane wyposażenie (korpus, obudowa) powinno być wykonane ze stali nierdzewnej, jeśli nie wykazano w opisie inaczej.
6.Wycena powinna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
7.Wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim w dniu ich dostarczenia:
a)Dokumentacja techniczno-ruchowa (jeżeli taka jest)
b)Instrukcja obsługi i bezpieczeństwa pracy.
8.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń w których będą instalowane wyposażenie i urządzenia, w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym.
9.Okres gwarancji i odpowiedzialność z tytułu rękojmi - co najmniej 24 miesiące od daty dostawy i zamontowania w jednostce przez dostawcę.
10.Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji na warunkach określonych w odrębnej umowie.
11.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie 72 godzin dla urządzeń, a dla pozostałego wyposażenia - 14 dni od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego - w przypadku gdy sprzętu nie można naprawić na miejscu.
12.Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i technologiami poszczególnych budynków, załącznikami do SIWZ oraz na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty.
13.Warunki płatności - przelewem w terminie do 21 od daty otrzymania faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2.Część 2: Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie: Zadanie III - budynek F ul. Jeziorna w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
2.Wycenę oferty należy opracować na podstawie projektu technologii w poszczególnych budynkach wraz z zakresem (wykazem) wyposażenia.
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gastronomicznego, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania.
4.Oferowany sprzęt gastronomiczny i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi.
5.Oferowane wyposażenie (korpus, obudowa) powinno być wykonane ze stali nierdzewnej, jeśli nie wykazano w opisie inaczej.
6.Wycena powinna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
7.Wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim w dniu ich dostarczenia:
a)Dokumentacja techniczno-ruchowa (jeżeli taka jest)
b)Instrukcja obsługi i bezpieczeństwa pracy.
8.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń w których będą instalowane wyposażenie i urządzenia, w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym.
9.Okres gwarancji i odpowiedzialność z tytułu rękojmi - co najmniej 24 miesiące od daty dostawy i zamontowania w jednostce przez dostawcę.
10.Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji na warunkach określonych w odrębnej umowie.
11.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie 72 godzin dla urządzeń, a dla pozostałego wyposażenia - 14 dni od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego - w przypadku gdy sprzętu nie można naprawić na miejscu.
12.Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i technologiami poszczególnych budynków, załącznikami do SIWZ oraz na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty.
13.Warunki płatności - przelewem w terminie do 21 od daty otrzymania faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3.Część 3: Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie: Zadanie IV - budynek D1 ul. Jodłowa w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
2.Wycenę oferty należy opracować na podstawie projektu technologii w poszczególnych budynkach wraz z zakresem (wykazem) wyposażenia.
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gastronomicznego, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania.
4.Oferowany sprzęt gastronomiczny i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi.
5.Oferowane wyposażenie (korpus, obudowa) powinno być wykonane ze stali nierdzewnej, jeśli nie wykazano w opisie inaczej.
6.Wycena powinna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
7.Wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim w dniu ich dostarczenia:
a)Dokumentacja techniczno-ruchowa (jeżeli taka jest)
b)Instrukcja obsługi i bezpieczeństwa pracy.
8.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń w których będą instalowane wyposażenie i urządzenia, w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym.
9.Okres gwarancji i odpowiedzialność z tytułu rękojmi - co najmniej 24 miesiące od daty dostawy i zamontowania w jednostce przez dostawcę.
10.Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji na warunkach określonych w odrębnej umowie.
11.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie 72 godzin dla urządzeń, a dla pozostałego wyposażenia - 14 dni od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego - w przypadku gdy sprzętu nie można naprawić na miejscu.
12.Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i technologiami poszczególnych budynków, załącznikami do SIWZ oraz na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty.
13.Warunki płatności - przelewem w terminie do 21 od daty otrzymania faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1
Nazwa: Część 1 zamówienia - dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego (Zadanie I i Zadanie II)
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Część 1: Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie: Zadanie I - budynek B ul. Jeziorna w Olsztynie oraz Zadanie II - budynek C ul. Jeziorna w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. 2.Wycenę oferty należy opracować na podstawie projektu technologii w poszczególnych budynkach wraz z zakresem (wykazem) wyposażenia.
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gastronomicznego, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania.
4.Oferowany sprzęt gastronomiczny i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi.
5.Oferowane wyposażenie (korpus, obudowa) powinno być wykonane ze stali nierdzewnej, jeśli nie wykazano w opisie inaczej.
6.Wycena powinna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
7.Wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim w dniu ich dostarczenia:
a)Dokumentacja techniczno-ruchowa (jeżeli taka jest)
b)Instrukcja obsługi i bezpieczeństwa pracy.
8.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń w których będą instalowane wyposażenie i urządzenia, w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym.
9.Okres gwarancji i odpowiedzialność z tytułu rękojmi - co najmniej 24 miesiące od daty dostawy i zamontowania w jednostce przez dostawcę.
10.Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji na warunkach określonych w odrębnej umowie.
11.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie 72 godzin dla urządzeń, a dla pozostałego wyposażenia - 14 dni od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego - w przypadku gdy sprzętu nie można naprawić na miejscu.
12.Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i technologiami poszczególnych budynków, załącznikami do SIWZ oraz na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty.
13.Warunki płatności - przelewem w terminie do 21 od daty otrzymania faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6,39.14.10.00-2,39.22.00.00-0,39.71.10.00-2,39.71.13.00-2
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 2
Nazwa: Część 2 zamówienia - dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego (Zadanie III)
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2.Część 2: Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie: Zadanie III - budynek F ul. Jeziorna w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
2.Wycenę oferty należy opracować na podstawie projektu technologii w poszczególnych budynkach wraz z zakresem (wykazem) wyposażenia.
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gastronomicznego, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania.
4.Oferowany sprzęt gastronomiczny i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi.
5.Oferowane wyposażenie (korpus, obudowa) powinno być wykonane ze stali nierdzewnej, jeśli nie wykazano w opisie inaczej.
6.Wycena powinna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
7.Wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim w dniu ich dostarczenia:
a)Dokumentacja techniczno-ruchowa (jeżeli taka jest)
b)Instrukcja obsługi i bezpieczeństwa pracy.
8.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń w których będą instalowane wyposażenie i urządzenia, w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym.
9.Okres gwarancji i odpowiedzialność z tytułu rękojmi - co najmniej 24 miesiące od daty dostawy i zamontowania w jednostce przez dostawcę.
10.Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji na warunkach określonych w odrębnej umowie.
11.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie 72 godzin dla urządzeń, a dla pozostałego wyposażenia - 14 dni od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego - w przypadku gdy sprzętu nie można naprawić na miejscu.
12.Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i technologiami poszczególnych budynków, załącznikami do SIWZ oraz na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty.
13.Warunki płatności - przelewem w terminie do 21 od daty otrzymania faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6,39.14.10.00-2,39.22.00.00-0,39.71.10.00-2,39.71.13.00-2
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 3
Nazwa: Część 3 zamówienia - dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego (Zadanie IV)
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3.Część 3: Dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie: Zadanie IV - budynek D1 ul. Jodłowa w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
2.Wycenę oferty należy opracować na podstawie projektu technologii w poszczególnych budynkach wraz z zakresem (wykazem) wyposażenia.
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gastronomicznego, wolnego od wad, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania.
4.Oferowany sprzęt gastronomiczny i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi i równoważnymi.
5.Oferowane wyposażenie (korpus, obudowa) powinno być wykonane ze stali nierdzewnej, jeśli nie wykazano w opisie inaczej.
6.Wycena powinna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie, w przypadku gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
7.Wykonawca przekaże dokumentację użytkową obsługi, opisującą podstawowe funkcje przedmiotu zamówienia w języku polskim w dniu ich dostarczenia:
a)Dokumentacja techniczno-ruchowa (jeżeli taka jest)
b)Instrukcja obsługi i bezpieczeństwa pracy.
8.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń w których będą instalowane wyposażenie i urządzenia, w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym.
9.Okres gwarancji i odpowiedzialność z tytułu rękojmi - co najmniej 24 miesiące od daty dostawy i zamontowania w jednostce przez dostawcę.
10.Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji na warunkach określonych w odrębnej umowie.
11.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie 72 godzin dla urządzeń, a dla pozostałego wyposażenia - 14 dni od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego - w przypadku gdy sprzętu nie można naprawić na miejscu.
12.Wykonawca winien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia i technologiami poszczególnych budynków, załącznikami do SIWZ oraz na własny koszt i ryzyko uzyskać niezbędne informacje konieczne do złożenia oferty.
13.Warunki płatności - przelewem w terminie do 21 od daty otrzymania faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6,39.14.10.00-2,39.22.00.00-0,39.71.10.00-2,39.71.13.00-2
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria, ceramika i dekoracje, sprzęt gospodarstwa domowego
kody CPV 39141000, 39220000, 39314000, 39711000, 39711300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria , ceramika i dekoracje , sprzęt gospodarstwa domowego