Przetarg 8202626 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych, instalacji...

   
Analizuj Zamówienie 8202626 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-06-15
przedmiot ogłoszenia
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych, instalacji solarnych, instalacji pomp ciepła oraz kotłów na biomasę w gminie Głusk N
umer referencyjny: ZP.271.10.2021
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych, pomp ciepła oraz kotłów na biomasę w gminie Głusk. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „OZE w gminie Głusk” współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa lubelskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa 4 Energia przyjazna środowisku, działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE.
2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na cztery części zamówienia:
1) część 1 – dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych;
2) część 2 – dostawa i montaż kolektorów słonecznych;
3) część 3 – dostawa i montaż kotłów na biomasę;
4) część 4 – dostawa i montaż pomp ciepła.
Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych Część nr 1 1. Przedmiotem części 1 zamówienia jest dostawa i montaż zestawów instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Głusk, obejmująca między innymi: 1) dostawę i montaż 4 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 2,28 kW, w 4 wskazanych lokalizacjach; 2) dostawę i montaż 47 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 3,42 kW, w 47 wskazanych lokalizacjach; 3) dostawę i montaż 98 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 4,18 kW, w 98 wskazanych lokalizacjach; 4) dostawę i montaż 58 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 5,32 kW, w 58 wskazanych lokalizacjach; 5) dostawę i montaż 82 szt. instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 6,08 kW, w 82 wskazanych lokalizacjach; 6) instalacja wykonana w oparciu o moduły panele fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy min. 380 W; 7) montaż konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych; 8) montaż paneli fotowoltaicznych na konstrukcji; 9) montaż okablowania pomiędzy modułami a falownikiem; 10) wykonanie instalacji głównej do połączenia inwertera z rozdzielnią główną budynku; 11) montaż rozdzielni obwodów stałoprądowych RDC; 12) montaż inwertera; 13) montaż rozdzielni obwodów rozdzielni zmiennoprądowych RAC; 14) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej; 15) wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej; 16) próby, pomiary, regulacja i rozruch technologiczny instalacji; 17) wykonanie skróconej dokumentacji powykonawczej dla każdego uczestnika projektu i pełnej dokumentacji powykonawczej dla zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty wykonawcze, komplet pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika, dokumentacja otrzymana od zamawiającego z naniesionymi poprawkami w kolorze czerwonym); 18) przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i zgłoszeniem instalacji; 19) przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji; 20) sporządzenie instrukcji serwisowych zawierających niezbędne informacje dotyczące sposobu postępowania w przypadku wystąpienia niespodziewanych błędów w instalacji; 21) zaprogramowanie i uruchomienie instalacji; 22) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów; 23) inne elementy ujęte w załączniku nr 8a do SWZ (dokumentacja projektowa) i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ). 2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie instalacji, w ramach jednej lokalizacji nie trwało dłużej niż 3 dni robocze następujące po sobie. 3. Zamawiający wymaga by wykonawca w okresie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy przeprowadził wizję lokalną w terenie, zgodnie listą użytkowników projektu i przedstawił zamawiającemu skorygowaną listę pod względem możliwości montażu zadeklarowanych urządzeń. Z wizji lokalnej sporządza się protokół z podpisem właściciela nieruchomości. W przypadku kiedy z różnych przyczyn instalacja pod wskazanym adresem nie może zostać wykonana, wykonawca sporządza protokół z oględzin i informuje o tym właściciela nieruchomości. Zamawiający skoryguje brak możliwości montażu urządzeń poprzez oględziny potwierdzenie tego faktu przez inspektora nadzoru. 4. Przez okres gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich czynności serwisowych wymaganych przez dostawców montowanych urządzeń (serwisy, przeglądy itp.) w celu utrzymania gwarancji producenta. 5. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SWZ). 6. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik/załączniki nr 8a do SWZ. 7. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej.
Dostawa i montaż kolektorów słonecznych Część nr 2 1. Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa i montaż zestawów instalacji solarnych na terenie gminy Głusk, obejmująca między innymi: 1) instalacja dwukolektorowa / 300 dm3, 38 zestawów – montaż dla 38 lokalizacji; 2) instalacja trzykolektorowa / 400 dm3, 15 zestawów – montaż dla 15 lokalizacji; 3) wykonanie montażu zasobnika solarnego; 4) wykonanie montażu instalacji glikolowej; 5) zamontowanie zespołu pompowo-sterowniczego; 6) wykonanie podłączenia zasobnika solarnego do istniejącej instalacji zimnej wody oraz ciepłej wody użytkowej wraz z niezbędną armaturą kontrolno-zabezpieczającą, armaturą zaporową, regulacyjną; 7) wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji solarnej; 8) wykonanie przeszkolenia użytkowników instalacji solarnej; 9) dostawę i montaż, w oparciu o dokumentację techniczną stanowiącą załącznik nr 8b do SWZ, zestawów płaskich kolektorów słonecznych na potrzeby przygotowywania ciepłej wody użytkowej; 10) wykonawca jest zobowiązany na 3 miesiące przed upływem okresu gwarancji dokonać wymiany glikolu (płynu solarnego). Proces ten musi być zakończony do końca okresu gwarancji; 11) inne elementy ujęte w załączniku nr 8b do SWZ (dokumentacja projektowa) i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7b do SWZ. Zamawiający informuje, że system monitoringu instalacji solarnej opisany w rozdziale 7 projektu budowlanego wykonawczego nie jest objęty przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający wymaga, aby zamontowana instalacji umożliwiała w przyszłości podpięcie do takiego systemu. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie instalacji, w ramach jednej lokalizacji nie trwało dłużej niż 3 dni robocze następujące po sobie. 3. Zamawiający wymaga, by wykonawca w okresie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy przeprowadził wizję lokalną w terenie, zgodnie listą użytkowników projektu i przedstawił zamawiającemu skorygowaną listę pod względem możliwości montażu zadeklarowanych urządzeń. Z wizji lokalnej sporządza się protokół z podpisem właściciela nieruchomości. W przypadku kiedy z różnych przyczyn instalacja pod wskazanym adresem nie może zostać wykonana, wykonawca sporządza protokół z oględzin i informuje o tym właściciela nieruchomości. Zamawiający skoryguje brak możliwości montażu urządzeń poprzez oględziny potwierdzenie tego faktu przez inspektora nadzoru. 4. Przez okres gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich czynności serwisowych wymaganych przez dostawców montowanych urządzeń (serwisy, przeglądy itp.) w celu utrzymania gwarancji producenta. 5. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SWZ). 6. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik/załączniki nr 8b do SWZ. 7. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej.
Dostawa i montaż kotłów na biomasę Część nr 3 . 6. Przedmiotem części 3 zamówienia jest dostawa i montaż kotłów na biomasę na terenie gminy Głusk, obejmująca między innymi: 1) dostawę i montaż 2 sztuk kotłów na biomasę o mocy 25 kW, montaż dla 2 lokalizacji; 2) demontaż starego kotła i elementów instalacji, które będą zastąpione (przekazanie właścicielowi); 3) montaż kotła, armatury i urządzeń, izolacji termicznej rurociągów zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązujących warunków prawnych, budowlanych o technicznych; 4) instalacja układu sterującego; 5) instalacja czopucha z wyczystką i przyłączenie kotła do istniejącego kanału spalinowego komina; 6) podłączenie kotła do istniejącej instalacji c.o., z.w., c.w.u. w obrębie pomieszczenia gdzie zamontowano kocioł w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym zgodnie z dokumentacją techniczną; 7) wykonanie płukania, prób ciśnieniowych instalacji, napełnienie, odpowietrzenie i uruchomienie instalacji; 8) przekazanie instrukcji i przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej konserwacji; 9) uzupełnienie, uszczelnienie ubytków po przejściach przewodów; 10) uruchomienie i udział w odbiorze technicznym instalacji; 11) przed montażem kotła wskazane jest ustalenie warunków montażu we wskazanej lokalizacji min. pod kontem usytuowania zasobnika na pelt i innych istotnych parametrów montażu; 12) przekazanie zamawiającemu protokołu odbioru kotłowni, przeszkolenia oraz przekazania dokumentacji potwierdzonej przez użytkownika; 13) inne elementy ujęte w załączniku nr 8c do SWZ (dokumentacja projektowa) i wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7c do SWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie instalacji, w ramach jednej lokalizacji nie trwało dłużej niż 3 dni robocze następujące po sobie. 3. Zamawiający wymaga by wykonawca w okresie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy przeprowadził wizję lokalną w terenie, zgodnie listą użytkowników projektu i przedstawił zamawiającemu skorygowaną listę pod względem możliwości montażu zadeklarowanych urządzeń. Z wizji lokalnej sporządza się protokół z podpisem właściciela nieruchomości. W przypadku kiedy z różnych przyczyn instalacja pod wskazanym adresem nie może zostać wykonana, wykonawca sporządza protokół z oględzin i informuje o tym właściciela nieruchomości. Zamawiający skoryguje brak możliwości montażu urządzeń poprzez oględziny potwierdzenie tego faktu przez inspektora nadzoru. 4. Przez okres gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich czynności serwisowych wymaganych przez dostawców montowanych urządzeń (serwisy, przeglądy itp.) w celu utrzymania gwarancji producenta. 5. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SWZ). 6. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik/załączniki nr 8c do SWZ. 7. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej.
Dostawa i montaż pomp ciepła Część nr 4 7. Przedmiotem części nr 4 jest dostawa i montaż pomp ciepła na terenie gminy Głusk, obejmująca między innymi: 1) dostawę i montaż 11 sztuk instalacji pompy ciepła (powietrze–woda) do przygotowania c.w.u. ze zbiornikami o pojemności min. 300 l; 2) montaż armatury, zespołu pompowego naczynia przeponowego i pozostałych elementów wg schematu technologicznego; 3) instalację układu sterującego; 4) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji; 5) uzupełnienie i uszczelnienie ubytków po przejściach przewodów, wykonanie przewodów instalacji wody zimnej, ciepłej c.o. i elektrycznych niezbędnych do połączenia z projektowanym systemem; 6) uruchomienie instalacji; 7) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych pomp ciepła do c. w. u. wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom; 8) inne elementy ujęte w załączniku nr 8d do SWZ (dokumentacja techniczna) oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7d do SWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie instalacji, w ramach jednej lokalizacji nie trwało dłużej niż 3 dni robocze następujące po sobie. 3. Zamawiający wymaga by wykonawca w okresie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy przeprowadził wizję lokalną w terenie, zgodnie listą użytkowników projektu i przedstawił zamawiającemu skorygowaną listę pod względem możliwości montażu zadeklarowanych urządzeń. Z wizji lokalnej sporządza się protokół z podpisem właściciela nieruchomości. W przypadku kiedy z różnych przyczyn instalacja pod wskazanym adresem nie może zostać wykonana, wykonawca sporządza protokół z oględzin i informuje o tym właściciela nieruchomości. Zamawiający skoryguje brak możliwości montażu urządzeń poprzez oględziny potwierdzenie tego faktu przez inspektora nadzoru. 4. Przez okres gwarancji, wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich czynności serwisowych wymaganych przez dostawców montowanych urządzeń (serwisy, przeglądy itp.) w celu utrzymania gwarancji producenta. 5. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w rozdziale XVIII SWZ). 6. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik/załączniki nr 8d do SWZ. 7. Urządzenia, armatura i osprzęt instalowany w trakcie realizacji zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dokumentacji technicznej.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 131-346672 z dnia 2021-07-09:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 16/07/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 10/08/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 14/10/2021
Powinno być:
Data: 07/11/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 16/07/2021
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 10/08/2021
Czas lokalny: 13:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 144-382859 z dnia 2021-07-28:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 10/08/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 11/08/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 07/11/2021
Powinno być:
Data: 08/11/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 10/08/2021
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 11/08/2021
Czas lokalny: 13:00
branża Energia odnawialna (OZE)
podbranża energia solarna, pompy ciepła
kody CPV 9331100, 9331200, 9332000, 42511110, 45261215, 45300000, 45310000, 45311200, 45330000, 45331000, 45331110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: energia solarna , pompy ciepła

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10366879 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie EOB-USŁUGA MONTAŻU INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH ORAZ PRODUKTÓW KOMPLEMENTARNYCH (MAGAZYNY ENERGII, ŁADOWARKI SAMOCHODOWE i inne urządzenia zwiększające efektywność energetyczną) Sz...
10375026 2024-04-11
godz. 10:00
Pomorskie Słoneczne Liniewo poprawa bezpieczeństwa infrastruktury wodociągowej. W ramach zadania przewiduje się montaz odnawialnych źródeł energii na obiektach i infrastrukturze krytycznej tj....
10342286 2024-04-12
godz. 09:00
Mazowieckie Budowa instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków w Odrzywole Przedmiot zamówienia polega na budowie instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków w Odrzywole. W zależno...
10395360 2024-04-17
godz. 11:00
Lubelskie Przyłączenie do sieci 2 zadań przyłączeniowych na terenie RE Przemyśl: Część 1 - Przyłączenie farmy fotowoltaicznej w m. Dynów, dz. nr 677/1 i 677/2, Część 2 - Przyłączenie ...
10376130 2024-04-18
godz. 10:00
Podkarpackie Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Wadowice Górne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji siedziby Gminn...
10489704 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie RFI - dostawa pomp ciepła pompy ciepła
10489908 2024-05-13
godz. 10:00
Łódzkie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wyborowie” w ramach zadania...
10484115 2024-05-14
godz. 10:00
Wielkopolskie Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I – Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II – Instalacja pomp ciepła. 1.Poprawa efektywności energety...
10464069 2024-05-27
godz. 12:00
Wielkopolskie MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA DACHU W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
10367386 2024-06-30
godz. 23:59
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest instalacja i dostawa: 1. Statku - przystani pływającej wraz z urządzeniem odsysającym fekalia z statków Wykonanie tego elementu stworzy statek - przystań p...