Przetarg 8452389 - Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do Punktów...

   
Analizuj Zamówienie 8452389 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-10-11
przedmiot ogłoszenia
Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wr
ocław i gminy Czernica - w podziale na 6 zadań Numer referencyjny: 9/PN/J/2021
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław i gminy Czernica - w podziale na 6 zadań:
1) Zadanie 1: Dostawa pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery dla 8 szkół podstawowych w Gminie Wrocław;
2) Zadanie 2: Dostawa pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego dla 8 szkół podstawowych w Gminie Wrocław;
3) Zadanie 3: Dostawa pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery dla 5 szkół ponadpodstawowych w Gminie Wrocław;
4) Zadanie 4: Dostawa pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego dla 5 szkół ponadpodstawowych w Gminie Wrocław;
5) Zadanie 5: Dostawa pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery dla 2 szkół podstawowych w Gminie Czernica;
6) Zadanie 6: Dostawa pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego dla 2 szkół podstawowych w Gminie Czernica.
Zadanie 1: Dostawa pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery dla 8 szkół podstawowych w Gminie Wrocław Część nr 1 1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery (zwanych dalej „pomocami”), tj.: 1) komplet gier karcianych opartych na skojarzeniach – 8 sztuk 2) prezenter – 8 sztuk 3) segregator (pakiet) narzędzi do doradztwa zawodowego – 8 sztuk 4) karty z wartościami – 8 sztuk 5) gra planszowa -7 sztuk dla 8 szkół podstawowych w gminie Wrocław. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 1, stanowiącym załącznik nr 1 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 1”) – w którym określono również co należy rozumieć przez 1 sztukę danej pomocy dydaktycznej. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w szkołach oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń. 4. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół: 1) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Józefa Piłsudskiego, ul. Kowalska 105, 51-424 Wrocław 2) Szkoła Podstawowa nr 9 im. Wincentego Pola, ul. Nyska 66, 50-505 Wrocław 3) Szkoła Podstawowa nr 28 im. Generała Leopolda Okulickiego, ul. Grecka 59, 54-403 Wrocław 4) Szkoła Podstawowa nr 71 ul. Podwale 57, 50–039 Wrocław 5) Szkoła Podstawowa nr 76 z Oddziałami Sportowymi im. I Armii Wojska Polskiego, ul. Wandy 13 53-320 Wrocław 6) Szkoła Podstawowa nr 99 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Głubczycka 3, 52-026 Wrocław 7) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, ul. Zemska 16c, 54-438 Wrocław 8) Szkoła Podstawowa nr 118 im. Płk Pilota Bolesława Orlińskiego, Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. 6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 7. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. 9. Planowany termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy (UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny). 10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego. 11. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora szkoły.
Zadanie 2: Dostawa pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego dla 8 szkół podstawowych w Gminie Wrocław Część nr 2 1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego (zwanych dalej „pomocami”), tj.: 1) programy multimedialne – 15 sztuk 2) multimedialna prezentacja zawodów – 15 sztuk 3) teczki informacji o zawodach – 8 sztuk 4) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych – 8 sztuk 5) przewodnik multimedialny – 15 sztuk dla 8 szkół podstawowych w gminie Wrocław. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 2, stanowiącym załącznik nr 2 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 2”) – w którym określono również co należy rozumieć przez 1 sztukę danej pomocy dydaktycznej. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w szkołach oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń. 4. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół: 1) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Józefa Piłsudskiego, ul. Kowalska 105, 51-424 Wrocław 2) Szkoła Podstawowa nr 9 im. Wincentego Pola, ul. Nyska 66, 50-505 Wrocław 3) Szkoła Podstawowa nr 28 im. Generała Leopolda Okulickiego, ul. Grecka 59, 54-403 Wrocław 4) Szkoła Podstawowa nr 71 ul. Podwale 57, 50–039 Wrocław 5) Szkoła Podstawowa nr 76 z Oddziałami Sportowymi im. I Armii Wojska Polskiego, ul. Wandy 13 53-320 Wrocław 6) Szkoła Podstawowa nr 99 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Głubczycka 3, 52-026 Wrocław 7) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, ul. Zemska 16c, 54-438 Wrocław 8) Szkoła Podstawowa nr 118 im. Płk Pilota Bolesława Orlińskiego, Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. 6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 7. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. 9. Planowany termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy (UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny). 10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego. 11. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora szkoły.
Zadanie 3: Dostawa pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery dla 5 szkół ponadpodstawowych w Gminie Wrocław Część nr 3 1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery (zwanych dalej „pomocami”), tj.: 1) komplet gier karcianych opartych na skojarzeniach – 8 sztuk 2) prezenter – 8 sztuk 3) segregator (pakiet) narzędzi do doradztwa zawodowego – 8 sztuk 4) karty z wartościami – 8 sztuk 5) gra planszowa -7 sztuk dla 5 szkół ponadpodstawowych w gminie Wrocław. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 3, stanowiącym załącznik nr 3 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 3”) – w którym określono również co należy rozumieć przez 1 sztukę danej pomocy dydaktycznej. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w szkołach oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń. 4. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół: 1) Liceum Ogólnokształcące nr VI im. Bolesława Prusa, ul. Hutnicza 45, 54-139 Wrocław 2) Liceum Ogólnokształcące nr XV im. mjr Piotra Wysockiego, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław 3) Zespół Szkół nr 18, ul. Młodych Techników 58, 53-645 Wrocław 4) Zespół Szkół Logistycznych, ul. Jana Wł. Dawida 9-11, 50-527 Wrocław 5) Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. 6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 7. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim 8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. 10. Planowany termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy (UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny). 11. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego. 12. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora szkoły.
Zadanie 4: Dostawa pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego dla 5 szkół ponadpodstawowych w Gminie Wrocław Część nr 4 1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego (zwanych dalej „pomocami”), tj.: 1) programy multimedialne – 15 sztuk 2) multimedialna prezentacja zawodów – 15 sztuk 3) teczki informacji o zawodach – 8 sztuk 4) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych – 8 sztuk 5) przewodnik multimedialny – 15 sztuk dla 5 szkół ponadpodstawowych w gminie Wrocław. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 4, stanowiącym załącznik nr 4 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 4”) – w którym określono również co należy rozumieć przez 1 sztukę danej pomocy dydaktycznej. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w szkołach oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń. 4. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół: 1) Liceum Ogólnokształcące nr VI im. Bolesława Prusa, ul. Hutnicza 45, 54-139 Wrocław 2) Liceum Ogólnokształcące nr XV im. mjr Piotra Wysockiego, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław 3) Zespół Szkół nr 18, ul. Młodych Techników 58, 53-645 Wrocław 4) Zespół Szkół Logistycznych, ul. Jana Wł. Dawida 9-11, 50-527 Wrocław 5) Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. 6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 7. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. 9. Planowany termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy (UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny). 10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego. 11. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora szkoły.
Zadanie 5: Dostawa pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery dla 2 szkół podstawowych w Gminie Czernica Część nr 5 1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery (zwanych dalej „pomocami”), tj.: 1) komplet gier karcianych opartych na skojarzeniach – 8 sztuk 2) prezenter – 8 sztuk 3) segregator (pakiet) narzędzi do doradztwa zawodowego – 8 sztuk 4) karty z wartościami – 8 sztuk 5) gra planszowa -7 sztuk 6) programy multimedialne – 15 sztuk 7) multimedialna prezentacja zawodów – 15 sztuk 8) teczki informacji o zawodach – 8 sztuk 9) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych – 8 sztuk 10) przewodnik multimedialny – 15 sztuk dla 2 szkół podstawowych w gminie Czernica. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 5, stanowiącym załącznik nr 5 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 5”) – w którym określono również co należy rozumieć przez 1 sztukę danej pomocy dydaktycznej. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w szkołach oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń. 4. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół: 1) Szkoła Podstawowa im. Piastów Śląskich w Chrząstawie Wielkiej, ul. Wrocławska 19, 55-003 Chrząstawa Wielka 2) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Ratowicach, Wrocławska 36, 55-003 Ratowice 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. 6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 7. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. 9. Planowany termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy (UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny). 10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego. 11. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora szkoły.
Zadanie 6: Dostawa pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego dla 2 szkół podstawowych w Gminie Czernica Część nr 6 1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego (zwanych dalej „pomocami”), tj.: 1) programy multimedialne – 15 sztuk 2) multimedialna prezentacja zawodów – 15 sztuk 3) teczki informacji o zawodach – 8 sztuk 4) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych – 8 sztuk 5) przewodnik multimedialny – 15 sztuk dla 2 szkół podstawowych w gminie Czernica. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 6, stanowiącym załącznik nr 6 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 6”) – w którym określono również co należy rozumieć przez 1 sztukę danej pomocy dydaktycznej. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w szkołach oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń. 4. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół: 1) Szkoła Podstawowa im. Piastów Śląskich w Chrząstawie Wielkiej, ul. Wrocławska 19, 55-003 Chrząstawa Wielka 2) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Ratowicach, Wrocławska 36, 55-003 Ratowice 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. 6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 7. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. 9. Planowany termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy (UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny). 10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego. 11. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora szkoły.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 218-574009 z dnia 2021-11-10:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Część nr: 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia
Zamiast:
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery (zwanych dalej „pomocami”), tj.:
1) komplet gier karcianych opartych na skojarzeniach – 8 sztuk
2) prezenter – 8 sztuk
3) segregator (pakiet) narzędzi do doradztwa zawodowego – 8 sztuk
4) karty z wartościami – 8 sztuk
5) gra planszowa -7 sztuk
dla 5 szkół ponadpodstawowych w gminie Wrocław.
Powinno być:
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery (zwanych dalej „pomocami”), tj.:
1) komplet gier karcianych opartych na skojarzeniach – 5 sztuk
2) prezenter – 5 sztuk
3) segregator (pakiet) narzędzi do doradztwa zawodowego – 5 sztuk
4) karty z wartościami – 5 sztuk
5) gra planszowa -10 sztuk
dla 5 szkół ponadpodstawowych w gminie Wrocław.
Numer sekcji: II.2.4
Część nr: 4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia
Zamiast:
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego (zwanych dalej „pomocami”), tj.:
1) programy multimedialne – 15 sztuk
2) multimedialna prezentacja zawodów – 15 sztuk
3) teczki informacji o zawodach – 8 sztuk
4) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych – 8 sztuk
5) przewodnik multimedialny – 15 sztuk
dla 5 szkół ponadpodstawowych w gminie Wrocław.
Powinno być:
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego (zwanych dalej „pomocami”), tj.:
1) programy multimedialne – 10 sztuk
2) multimedialna prezentacja zawodów – 9 sztuk
3) teczki informacji o zawodach – 5 sztuk
4) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych – 5 sztuk
5) przewodnik multimedialny – 10 sztuk
dla 5 szkół ponadpodstawowych w gminie Wrocław.
Numer sekcji: II.2.4
Część nr: 5
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia
Zamiast:
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery (zwanych dalej „pomocami”), tj.:
1) komplet gier karcianych opartych na skojarzeniach – 8 sztuk
2) prezenter – 8 sztuk
3) segregator (pakiet) narzędzi do doradztwa zawodowego – 8 sztuk
4) karty z wartościami – 8 sztuk
5) gra planszowa -7 sztuk
6) programy multimedialne – 15 sztuk
7) multimedialna prezentacja zawodów – 15 sztuk
8) teczki informacji o zawodach – 8 sztuk
9) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych – 8 sztuk
10) przewodnik multimedialny – 15 sztuk
dla 2 szkół podstawowych w gminie Czernica.
Powinno być:
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery (zwanych dalej „pomocami”), tj.:
1) komplet gier karcianych opartych na skojarzeniach – 2 sztuki
2) prezenter – 1 sztuka
3) segregator (pakiet) narzędzi do doradztwa zawodowego – 2 sztuki
4) karty z wartościami – 2 sztuki
5) gra planszowa - 3 sztuki
dla 2 szkół podstawowych w gminie Czernica.
Numer sekcji: II.2.4
Część nr: 6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia:
Zamiast:
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego (zwanych dalej „pomocami”), tj.:
1) programy multimedialne – 15 sztuk
2) multimedialna prezentacja zawodów – 15 sztuk
3) teczki informacji o zawodach – 8 sztuk
4) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych – 8 sztuk
5) przewodnik multimedialny – 15 sztuk
dla 2 szkół podstawowych w gminie Czernica.
Powinno być:
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy pomocy dydaktycznych wspierających pracę doradcy zawodowego (zwanych dalej „pomocami”), tj.:
1) programy multimedialne – 4 sztuki
2) multimedialna prezentacja zawodów – 4 sztuki
3) teczki informacji o zawodach – 2 sztuki
4) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych – 2 sztuki
5) przewodnik multimedialny – 4 sztuki
dla 2 szkół podstawowych w gminie Czernica.
Numer sekcji: IV.2.2
Część nr: 1-6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 15/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 22/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Część nr: 1-6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 12/02/2022
Powinno być:
Data: 19/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Część nr: 1-6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 15/11/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 22/11/2021
Czas lokalny: 10:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża oprogramowanie komputerowe, materiały dydaktyczne
kody CPV 39162100, 39162110, 48520000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , materiały dydaktyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10514943 2024-05-13
godz. 15:15
Mazowieckie 010/DOK/24 Aktualizacja oprogramowania Feko Viewer PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Aktualizacja oprogramowania Feko Viewer - 1 szt.
10515068 2024-05-13
godz. 23:59
Mazowieckie 25/05/2024 Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki 25/05/2024 Recombinant Murine HGF, PeproTech, 5 ug (315-23) - ilość: 1 Recombinant Human IGF-I, PeproTech, 100 ug (100-11)...
10490507 2024-05-14
godz. 00:00
Mazowieckie Wdrożenie usług wirtualnych pulpitów Virtual Desktop Infrastructure (VDI)
10509032 2024-05-14
godz. 09:30
Kujawsko-Pomorskie „Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)” Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w pełnej sprawności funkcjonalnej infrastruktur...
10512299 2024-05-15
godz. 11:00
Mazowieckie Przedłużenie subskrypcji oraz dostawa licencji oprogramowania programistycznego 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) przedłużenie subskrypcji Oprogramowania, a w przypadku zaoferowania Op...
10516942 2024-05-17
godz. 11:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (IT) do Liceum Ogólnokształcącego w Bielawie i I Liceum Ogólnokształcącego w Dzierżoniowie. 3.1. Szczegółowy opis przedmi...
10507026 2024-05-20
godz. 12:00
Mazowieckie BF-2.261.16.2024 Usługa serwisowa i utrzymaniowa systemu eInspektor2 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa serwisowa i utrzymaniowa systemu eInspektor2 Należy podać kwotę netto za wykonani...
10463961 2024-05-21
godz. 14:30
Mazowieckie Usługę dla kopii zapasowej Przedmiotem zamówienia jest usługa dla kopii zapasowej.
10507937 2024-05-27
godz. 10:00
Mazowieckie DOSTAWA I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA
10233695 2024-05-31
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informacji geograficznej (GIS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia, k...