Przetarg 6646926 - Dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i...

   
Analizuj Zamówienie 6646926 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-15
przedmiot ogłoszenia
Dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) części, filtrów i opon do pojazdów samochodowych oraz materiałów pęd
nych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Numer referencyjny: 04/2019/PN/CZOŁG.SAM/MPS

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych
i nieregenerowanych) części, filtrów i opon do pojazdów samochodowych oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021,
z podziałem na poniższe części zamówienia:
– I część zamówienia – dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych (załącznik nr 1.1);
– II część zamówienia – dostawa części zamiennych do autobusów (załącznik nr 1.2);
– III część zamówienia – dostawa opon do pojazdów osobowych (załącznik nr 1.3);
– IV część zamówienia – dostawa opon do pojazdów ciężarowych (załącznik nr 1.4);
– V część zamówienia – dostawa opon do autobusów (załącznik nr 1.5);
– VI część zamówienia – dostawa materiałów pędnych i smarów (załącznik nr 1.6).
2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

Kod CPV: 34300000-0 – części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
09211100-2 – oleje silnikowe
09211620-3 – oleje smarowe wewnętrzne
24951100-6 – smary
09210000-4 – preparaty smarowe

3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Asortymentowo – Cenowej - załączniki nr 1.1-1.6 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1.1 do nr 1.6 oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja Asortymentowo – Cenowa oraz Ogólne warunki umowy) jak również w katalogu producenta części do poszczególnych rodzajów pojazdów. Orientacyjny zakres wraz z ilościami przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 do SIWZ, sporządzony na bazie potrzeb z lat 2016 – 2018.
5. Ilości przedmiotu zamówienia podane w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.6 nie stanowią całkowitego przedmiotu zamówienia, a są jedynie ilościami szacunkowymi, podane zostały wyłącznie w celu obliczenia przez WYKONAWCĘ ceny oferty oraz wskazania przez ZAMAWIAJĄCEGO przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. W przypadku opon oczekiwany przedmiot zamówienia został wymieniony w załącznikach do SIWZ od nr 1.3 do nr 1.5, natomiast ilości wynikać będą z bieżących potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO.
6. Ilekroć w niniejszym SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby
to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych WYKONAWCÓW lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej
w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi
na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt
o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo
i wytrzymałość.
7. ZAMAWIAJĄCY oczekuje dostawy części zamiennych które będą:
1) fabrycznie nowe i pochodzące z aktualnego katalogu części zamiennych Producenta lub WYKONAWCY w opakowaniu fabrycznym oraz oznakowane zgodnie z Decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej;
2) oryginalne lub alternatywne zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010 r. w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu
o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych;
3) oznakowane znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - „E” lub Unii Europejskiej „e”;
4) oznakowane cechami producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu;
5) wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz jakości ,,Q’’, ,,O’’ i ,,P’’ mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy pojazdów, tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu danego typu pojazdu, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcji ustalone przez producenta tych pojazdów, dopuszczone do stosowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r., poz. 2022 z późn. zm.);
6) w opakowaniu oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części i będą posiadały na opakowaniu nr katalogowy producenta pojazdu lub producenta części;
7) spełniały wymogi art. 70g poz.6. ustawy z dnia 10 października 2012 r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2012r., poz. 1448) - zakazuje się wprowadzania do obrotu nowego przedmiotu wyposażenia lub części bez wymaganego odpowiedniego świadectwa homologacji typu albo zezwolenia na dopuszczenie do obrotu;
Ponadto:
8) na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA przedłoży oświadczenie o pochodzeniu całej partii zamawianych części od jednego producenta /wytwórcy/ oraz dołączy certyfikat producenta /nie importera/ w języku polskim.
Certyfikat producenta ma zawierać stwierdzenie przydatności danej części do konkretnego modelu i typu pojazdu.
8. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby na opakowaniu lub etykiecie umieszczone były następujące informacje: oznaczenie grupy jakości części zamiennej, nazwa asortymentu, nazwa producenta, numer katalogowy.
9. Szczegółowy wykaz marek i typów pojazdów będących na zaopatrzeniu ZAMAWIAJĄCEGO:
1) Pojazdy osobowe:
a) Audi A6,
b) Fiat Seicento Van,
c) Mazda 6 II 2,3),
d) Opel Astra II 1,4,
e) Opel Astra II 1,6,
f) Opel Astra III 4DR Z1,7DTH,
g) Opel Vectra II 1,8,
h) Opel Vectra 4DR 1,9 DTH,
i) Opel Vectra II 1,9 CDTI,
j) Opel Vectra 2,2 CZ22SE,
k) Opel Insignia 1,6T ECO,
l) Opel Insignia LIMOUSINE 1,6,
m) Opel Insignia Grand Sport 1,5 121KW,
n) Opel Insignia 1,8 103KW,
o) Opel Insignia Grand Sport 2,0 125KW,
p) Volvo S 80,
q) Audi A6 2,7 TDI,
r) Skoda Superb 1,8,
s) Skoda Superb 2,0 Comfort TDI,
t) Skoda Superb 2,0 TDI Elegance,
u) Skoda Superb 2,8,
v) Skoda Octavia 1,6 FSI,
w) Skoda Octavia 2,0 FSI,
x) Skoda Fabia 1,4,
y) Hyundai VF i40,
z) Volkswagen Passat 1,9,
aa) Volkswagen Passat 1,8,
bb) Honda Accord 1,8,
cc) Opel Vectra BX 1,6 XEL,
dd) Kia Optima 2,0,
ee) BMW 520D.
2) Pojazdy ciężarowe:
a) Star 266,
b) Star 266 M2,
c) Star 200,
d) Star 11422V,
e) Star 12.220,
f) Star 200 "W",
g) Jelcz C 642,
h) Iveco Stralis,
i) Jelcz 862D.43 HIAB-855 EP,
j) Jelcz 442.32,
k) Iveco Eurocargo ML160E25,
l) Jelcz 317, 325, 325D, 662D, 662D.35.
3) Autobusy:
a) Autosan H-06.10.03,
b) Autosan H9,
c) Autosan H-10.10,
d) Autosan A1010T.05.01,
e) Autosan A1010T.06.07,
f) Autosan A-10-12T.03,
g) Man Lion's Coach R07,
h) Man Lion's Coach R07 B.2007.46.006,
i) Autosan A10-10T.07.01 Lider 3,
j) Autosan A11-12T.03,
k) Autosan A10-12T.08.20 Ramzes,
l) Autosan A-10-10T,
m) Solbus SL 11,
n) Iribus SFR ARWAY,
o) Mercedes Benz Tourismo 632.036-13,
p) Man Lions RHC 464,
q) Iveco Daily Irisbus C,
r) Caccamali Star Tema,
s) Scania Irizar NCCD2-SCN-M320.
10. W szczególnych wypadkach na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO dopuszcza się na zakup
i dostawę części używanych kat. 2 (nie dotyczy opon).
11. Ze względów konstrukcyjnych pojazdów wojskowych ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do wymiany określonego asortymentu na inny w przypadku niedopasowania
do danej marki i typu pojazdu.
12. WYKONAWCA udzieli gwarancji na dostarczony Przedmiot umowy zgodnie z gwarancją producenta jednak nie krótszej niż 12 m-cy z zastrzeżeniem, że czas gwarancji rozpoczyna się z dniem dostarczenia Przedmiotu umowy. W przypadku opon okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 m-ce.
13. W szczególnych wypadkach na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO dopuszcza się na zakup i dostawę części używanych kat. 2 (nie dotyczy opon).
14. Ze względów konstrukcyjnych pojazdów wojskowych ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do wymiany określonego asortymentu na inny w przypadku niedopasowania do danej marki i typu pojazdu.
/ust. 15 - 16 dotyczy części III-V zamówienia/
15. ZAMAWIAJĄCY żąda dostarczenia nowych opon, nie starszych jednak niż wyprodukowane w 2018 r., o następujących parametrach:
klasa efektywności paliwowej C i wyższa,
klasa przyczepności do mokrej nawierzchni B i wyższa,
klasa i wartość pomiarowa zewnętrznego hałasu toczenia opon nie wyższa niż 72 dB.
16. Opony powinny posiadać etykietę opon zgodną z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów.
/ust. od 17 do 22 dotyczy części VI zamówienia/
17. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być pierwszej jakości (odpowiadać polskim normom jakościowym PN), fabrycznie nowy (nieregenerowany), wolny od wad fizycznych i prawnych. Wykonany z materiałów posiadających odpowiednie atesty, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport.
18. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą pochodzić z produkcji co najmniej 2018 roku.
19. Przy dostawie na każdy produkt oddzielnie ma być dostarczona karta charakterystyki wraz z aktualnym świadectwem jakości wystawionym najpóźniej w 2018 roku. Świadectwa jakości oraz karty charakterystyki należy dostarczyć w języku polskim.
20. Zamienniki produktów muszą być mieszalne lub równoważne z olejami wymienionymi w załączniku nr 1.6 do SIWZ zgodnie z metodyką badań MB – MPS – 009 – 1998 „Badanie mieszalne olejów silnikowych”. Metodyka jest ogólnie dostępna w Wojskowym Ośrodku Badawczo – Rozwojowym Służby MPS 01 – 045 Warszawa, ul. Kolska 13. W przypadku zaoferowania produktu(tów) równoważnego (nych) WYKONAWCA zobowiązany jest do przeprowadzenia badania produktu(tów) zgodnie z powyższą metodyką oraz przedstawienia ZAMAWIĄCEMU dokumentu(tów) potwierdzającego(cych) spełnienie wymagań w zakresie mieszalności (równoważności).
21. Na dostarczone przedmioty, WYKONAWCA udzieli minimalnego okresu gwarancji,
na oleje silnikowe i pozostałe produkty – nie krótszego jednak niż 24 miesiące.
22. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu umowy z przyczyn od siebie niezależnych, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb. WYKONAWCY nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec ZAMAWIAJĄCEGO.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1 oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja Asortymentowo – Cenowa oraz Ogólne warunki umowy) jak również w katalogu producenta części do poszczególnych rodzajów pojazdów. Orientacyjny zakres wraz z ilościami przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ, sporządzony na bazie potrzeb z lat 2016 – 2018.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa części zamiennych do autobusów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.2 oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja Asortymentowo – Cenowa oraz Ogólne warunki umowy) jak również w katalogu producenta części do poszczególnych rodzajów pojazdów. Orientacyjny zakres wraz z ilościami przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ, sporządzony na bazie potrzeb z lat 2016 – 2018.

Część nr: 3 Nazwa: Dostawa opon do pojazdów osobowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.3 oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja Asortymentowo – Cenowa oraz Ogólne warunki umowy) jak również w katalogu producenta części do poszczególnych rodzajów pojazdów. Orientacyjny zakres wraz z ilościami przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ, sporządzony na bazie potrzeb z lat 2016 – 2018.

Część nr: 4 Nazwa: Dostawa opon do pojazdów ciężarowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.4 oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja Asortymentowo – Cenowa oraz Ogólne warunki umowy) jak również w katalogu producenta części do poszczególnych rodzajów pojazdów. Orientacyjny zakres wraz z ilościami przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ, sporządzony na bazie potrzeb z lat 2016 – 2018.

Część nr: 5 Nazwa: Dostawa opon do autobusów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.5 oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja Asortymentowo – Cenowa oraz Ogólne warunki umowy) jak również w katalogu producenta części do poszczególnych rodzajów pojazdów. Orientacyjny zakres wraz z ilościami przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ, sporządzony na bazie potrzeb z lat 2016 – 2018.

Część nr: 6 Nazwa: Dostawa materiałów pędnych i smarów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 1.6 oraz nr 5 do SIWZ (tj.: Specyfikacja Asortymentowo – Cenowa oraz Ogólne warunki umowy).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540056192-N-2019 z dnia: 2019-03-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-25 godzina 10:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-29 godzina 10:30
branża Motoryzacja, Surowce, paliwa, oleje
podbranża akcesoria, płyny, części samochodowe, smary, oleje, ogumienie
kody CPV 9210000, 9211100, 9211620, 24951100, 34300000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcesoria, płyny , części samochodowe , smary, oleje , ogumienie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10463850 2024-04-24
godz. 06:00
Śląskie Smary
10426828 2024-04-24
godz. 10:00
Wielkopolskie Zapytanie o cenę na preparaty CHEMICZNE Specjalne
10341776 2024-04-24
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa produktów ropopochodnych 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów ropopochodnych - zwane dalej „Produktami”, niezbędnych w eksploatacji pojazdów kolejowyc...
10479375 2024-04-24
godz. 13:00
Śląskie Preparat do wykrywania nieszczelności OPN - spray 400ml (nr 62010) 30szt
10456504 2024-04-25
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Zakup i dostawa zestawów serwisowych w ilości 16 kpl oraz oleju w ilości 400 l
10445025 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie D - dostawy; Oddział Kalisz; Dostawa opon do pojazdów ciężarowych (pow. 3,5T) Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Operator ...
10487763 2024-04-30
godz. 10:00
Śląskie Dostawa_Oleje przemysłowe dla TAURON Wytwarzanie S.A._ Elektrownia Łaziska w Łaziskach Górnych w trybie pilnym
10487830 2024-05-07
godz. 10:00
Lubuskie Dostawa olejów, smarów, płynów hydraulicznych oraz innych płynów eksploatacyjnych do pojazdów mechanicznych 2024 Przedmiotem zamówienia jest dostawa olei, smarów, płynów hydrauli...
10492340 2024-05-08
godz. 09:30
Podlaskie DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH, OLEJÓW PRZEKŁADNIOWYCH, PŁYNÓW HAMULCOWYCH, PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI WOJ. PODLASKIEGO 1. Przedmi...
10487717 2024-05-10
godz. 10:00
Podkarpackie dostawę paliw płynnych - ON, Pb 95, LPG, oraz AdBlue.