Przetarg 8542240 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Puńsk i jej...

   
Analizuj Zamówienie 8542240 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Puńsk i jej jednostek podległych w 2022 roku

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ener
gii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jego jednostek podległych o łącznym szacowanym woluminie w ilości: 593,027 MWh.Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości pobranej energii nie pociąga dla Zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej Umowie.Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 3 do SWZ.

ZP.271.13.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00281661/01 z dnia: 2021-11-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.1. Rola zamawiającego Przed zmianą:
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Po zmianie:
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.9. Podział obowiązków - zamówienie wspólne Przed zmianą:

Po zmianie:
Gmina Puńsk - Urząd Gminy Puńsk przeprowadza postępowanie, dokonuje wyboru Wykonawcy oraz podpisuje umowę na dostawę energii
elektrycznej do placówek oświatowych oraz pozostałych jednostek podległych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. 11 Marca 16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
Puńsk
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
16-515
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
podlaskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
Suwalski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.7. Numer telefonu (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
87 51 61 082
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
d.wolyniec@ugpunsk.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
https://sppunsk.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
Widugiery 19A
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
Widugiery
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
16-515
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
podlaskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
Suwalski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.7. Numer telefonu (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
87 51 61 082
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
d.wolyniec@ugpunsk.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
http://spwidugiery.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Szkolna 8
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
Puńsk
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
16-515
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
podlaskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
Suwalski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.7. Numer telefonu (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
87 51 61 082
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
d.wolyniec@ugpunsk.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
http://przedszkole-punsk.com/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. 11 Marca 17
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
Puńsk
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
16-515
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
podlaskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
Suwalski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.7. Numer telefonu (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
87 51 61 082
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
d.wolyniec@ugpunsk.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
http://www.punsk-kultura.pl/o-nas/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa z Polskim i Litewskim Językiem Nauczania im. Dariusa i Girenasa w Puńsku
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
8441155842
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa z Litewskim Językiem Nauczania w Widugierach
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
00141709600000
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedszkole Samorządowe z Polskim i Litewskim Językiem Nauczania w Puńsku
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
8441175483
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
Dom Kultury Litewskiej w Puńsku
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
790331558
branża Energoelektryczna
podbranża sprzedaż energii elektrycznej
kody CPV 9300000, 9310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzedaż energii elektrycznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10324085 2024-04-04
godz. 12:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej z świadczeniem usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji w okresie od dnia ...
10391983 2024-04-10
godz. 10:30
Podkarpackie ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NISKU Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, obejmują...
10312337 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa energii elektrycznej do obiektów AWF Warszawa
10415773 2024-04-17
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Część...
10445654 2024-04-25
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Grupa Zakupowa. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. 1. Zamawiający opisani w Rozdziale I SWZ przeprowadzają wspólnie postępowanie o udzielenie zamówi...
10451305 2024-04-25
godz. 11:00
Dolnośląskie Zakup energii elektrycznej do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Dusznikach-Zdroju w okresie 01.07.2024r. – 31.12.2024r. 1. Przedmiotem zamówienia jest ...
10402243 2024-05-09
godz. 10:00
Opolskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej dla obiektów wskazanych w zał. nr 1 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne,...
10440770 2024-05-13
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usług dystrybucji energii – zamawiający dysponuje obowiązującymi umowami dy...
10446848 2024-05-13
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa energii elektrycznej na 2025 oraz 2026 dla Akademii Górniczo - Hutniczej, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie oraz Uniwersytetu Papieskiego Jana ...
10491152 2024-05-29
godz. 10:00
Mazowieckie Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Ciechanowie w okresie od 01.07.2024 roku do 31.12.2024 r Przedmiotem zamówienia jes...