Przetarg 6698705 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów...

   
Analizuj Zamówienie 6698705 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-04-11
przedmiot ogłoszenia
Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych oraz wyposażenia dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej

Numer referencyjny: ZP/271/5/LA/2019

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych oraz wyposażenia dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz.
2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb (Pakiet nr 1-11, Pakiet nr 13-24, Pakiet nr 32-33).
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzeń materiałów posiadających właściwości oraz spełniających co najmniej minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone szczegółowo w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, zamontowanie/ wstawienie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomienie, dostarczonego urządzenia oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, dezynfekcji itp. (Pakiet nr 12, Pakiet nr 25-31).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu dostaw, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego (Pakiet nr 1-11, Pakiet nr 13-24, Pakiet nr 32-33).
5. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo opcji, tj możliwość zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamówień realizowanych na podstawie umowy z uwzględnieniem prawa opcji, nie przekroczy łącznej wartości umowy (Pakiet nr 1-11, Pakiet nr 13-24, Pakiet nr 32-33)
6. Wszystkie oferowane produkty będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm. ) i jej przepisów wykonawczych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) (Pakiet nr 1-11, Pakiet nr 13-24, Pakiet nr 32-33).
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opisem zawierającym wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Informacje te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od produktu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Pakiet nr 1-11, Pakiet nr 13-24, Pakiet nr 32-33).
8. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 m-cy licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). Termin ważności Zamawiający rozumie jako termin ważności podany na opakowaniu liczony od daty produkcji (Pakiet nr 11, Pakiet nr 13-24).
9. Oferowany sprzęt medyczny (Pakiet nr 12, Pakiet nr 25-28) musi być dopuszczony do użytku szpitalnego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz posiadać oznaczenie CE. Zaoferowane produkty określone w załączniku nr 2 w zależności, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta muszą odpowiadać przepisom zawartym poniżej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt:
I. Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 175 z poźń. zm.);
II. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 215 poz. 1416 ze zm.);
III. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211)
10. Oferowane produkty winny być dopuszczone do użytkowania na terenie Szpitala (Pakiet nr 29-31).
11. Wykonawca udzieli 24 – miesięcznej gwarancji na sprzęt (Pakiet nr 12, Pakiet nr 25-31).
12.Oznaczenie CPV: 33141100-1 , 33141200-2, 33141220-8, 33141310-6, 33141300-3, 33141420-0, 33141000-
0, 33100000-1, 33190000-8, 39221210-2, 39141300-5, 33696300-8
13.Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na
poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienia
którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet.
14.Ofertę każdy z Wykonawców może składać w odniesieniu do jednej części, kilku części lub wszystkich
części zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1: Papiery rejestracyjne, żele, elektrody itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 – Przyrządy, kaniule, igły, strzykawki i drobny sprzęt medyczny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3: Sprzęt pomocniczy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4: Rękawice medyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5: Materiały opatrunkowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 – Próżniowy system pobierania krwi, gazometria
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 – Pieluchomajtki, wkładki,podklady
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 – Myjki do mycia ciała
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 – Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10 – Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych II
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11 – Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych III
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12 – Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych IV
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13 – Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych V
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 – Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych VI
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15 – Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych VII
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16 – Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych VIII
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17 – Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych IX
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18 – Sprzęt dla Poradni Pulmonologicznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19 – Sprzęt dla Poradni Pulmonologicznej II
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20 – Sprzęt dla Poradni Pulmonologicznej III
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21 – Sprzęt dla Poradni Pulmonologicznej IV
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22 – Sprzęt dla Poradni Pulmonologicznej V
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23 – Neseser pielęgniarski wraz z wyposażeniem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24 – Gazy kalibracyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25 – Przepływomierz pojedynczy do tlenu RS 15l/min
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 26 Nazwa: Pakiet nr 26 – Inhalator
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 27 Nazwa: Pakiet nr 27 – Podwieszka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 28 Nazwa: Pakiet nr 28 – Materac antyodleżynowy z pomką
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 29 Nazwa: Pakiet nr 29 – Talerze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 30 Nazwa: Pakiet nr 30 – Szafy ubraniowe na odzież
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 31 Nazwa: Pakiet nr 31 – Sprzęt gastronomiczny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 32 Nazwa: Pakiet nr 32 – Testy punktowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Część nr: 33 Nazwa: Pakiet nr 33 – Testy diagnostyczne do oznaczania stężenia glukozy w moczu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt medyczny, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa, akcesoria gospodarstwa domowego
kody CPV 33100000, 33141000, 33141100, 33141200, 33141220, 33141300, 33141310, 33141420, 33190000, 39141300, 39221210
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt medyczny , meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego , materiały medyczne , odzież medyczna i jednorazowa , akcesoria gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10416197 2024-05-15
godz. 10:00
Lubuskie Sukcesywna dostawa (endoprotezy, syntetyczne substytuty kości, materiały zespalające, rewizja , zestaw do toru wizyjnego, gwóźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań) na potrzeby Bl...
10485726 2024-05-15
godz. 10:00
Dolnośląskie Sukcesywna dostawa: - część 1 - drobnego sprzętu medycznego, - część 2 - materiałów opatrunkowych, - część 3 - środków dezynfekcyjnych, - część 4 - środków ochrony osobist...
10446901 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą krzeseł obrotowych z zagłówkiem na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu.Liczba krzeseł do dostarczenia: 950 szt. Przedmiot zamówienia ...
10484412 2024-05-17
godz. 09:00
Mazowieckie P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. Część 1: Część nr 1 - Akcesoria sterylizacyjne Część 2: Część nr 2 ...
10463895 2024-05-20
godz. 12:00
Dolnośląskie Sukcesywna dostawa przeciwciał, mediów oraz buforów do cytometrii przepływowej Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w zakresie podstawowym oraz w ramach opcji przeciwciał, m...
10464006 2024-05-23
godz. 07:30
Zachodniopomorskie Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, agregatów chłodniczych na samochodach służby żywnościowej oraz naprawy sprzętu polowego 1.Przedmio...
10463934 2024-05-24
godz. 09:00
Małopolskie Dostawa urządzenia do podciśnieniowego leczenia ran 3 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego urządzenia do podciśnieniowego leczenia ran 3 szt., któreg...
10463976 2024-05-24
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów jednorazowych i wielorazowych do Robota Da Vinci Xi dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.Szczegół...
10483967 2024-05-24
godz. 09:30
Pomorskie 108/PN/2024- Dostawa przezcewnikowego systemu do naprawy zastawki trójdzielnej dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przezcewnikowego systemu do naprawy zastawki trójdzielnej dl...
10483924 2024-05-29
godz. 08:00
Małopolskie Dostawa sprzętu medycznego I zgodnie z SWZ i załacznikiem nr 1 do SWZ - w podziale na 4 pakiety