Przetarg 12085058 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla DDL na rok ...

   
Analizuj Zamówienie 12085058
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla DDL na rok

DZP.242.493.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00542010/01 z dnia: 2025-11
-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
9. Zmiana, o której mowa w ust. 8 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia [dalej jako: SWZ], nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty Umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego Umową.
10. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu.
11. Zmienia się Umowę w zakresie przedmiotowym poprzez dodanie numeru katalogowego asortymentu w przypadku, gdy asortyment o dodawanym numerze katalogowym spełnia wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty Umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego Umową.
12. W sytuacji, kiedy w okresie trwania Umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, Strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania Umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu lub wyczerpania wartości Umowy, jednak na okres nie dłuższy niż 4 [cztery] m-ce od daty, określonej w §4 ust. 1.
13. W przypadku, gdy Zamawiający nie zrealizuje przedmiotu Umowy w zakresie minimalnym, o którym stanowi §3 ust. 2 w okresie obowiązywania Umowy, Strony przedłużą okres trwania Umowy na czas pozwalający zrealizować minimalny zakres przedmiotu Umowy, nie dłuższy jednak niż 4 [cztery] m-ce od daty, określonej w §4 ust. 1.
14. Zmiana wynagrodzenia może zostać dokonana według następującej procedury:
1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego wniosku wraz z dokumentacją wskazującą na wystąpienie zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu Umowy i uwzględnionych przy kalkulacji oferty.
2) Przedstawiana dokumentacja powinna wyraźnie wskazywać:
a) rodzaj materiałów lub kosztów, których wysokość uległa zmianie w stosunku do przyjętych przez Wykonawcę kalkulacji dotyczących kosztów związanych z realizacją zamówienia,
b) określenie sposobu oraz wysokości, w jaki zmiana cen materiałów lub kosztów wpływa na koszty związane z realizacją zamówienia, przy czym ten wpływ powinien mieć charakter bezpośredni i faktyczny dla przedmiotu Umowy,
c) poziom zmian cen materiałów lub kosztów z ppkt a), wraz z dostarczeniem dowodów potwierdzających ich faktyczną zmianę, przy czym Zamawiający określa, że poziom ich zmiany przekraczający 20% w stosunku do założeń przyjętych w kalkulacji, uprawnia Wykonawcę do żądania zmiany wynagrodzenia,
d) poziom wzrostu wynagrodzenia umownego poprzez porównanie pierwotnej kalkulacji oferty oraz kalkulacji tejże oferty uwzględniającej poziom zmian cen materiałów lub kosztów z ppkt. a);
e) datę zidentyfikowania wzrostu cen materiałów lub kosztów oraz początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia, przy czym Zamawiający określa, że nie może być ona wcześniejsza niż 6 [sześć] miesięcy od dnia zawarcia Umowy.
3) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania powyższych postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, w całym okresie obowiązywania Umowy wynosi do 10% ogólnego wynagrodzenia wskazanego w §5 ust. 1 Umowy Umowy.
4) W terminie 14 [czternastu] dni od złożenia wniosku, o którym mowa w pkt 1) powyżej wraz z dokumentacją, o której mowa w pkt 2) powyżej Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dodatkowego uzasadnienia/ uzupełnienia wniosku o kolejne dokumenty, potwierdzające zajście zmian oraz ich wpływ na koszty związane z realizacją przedmiotu Umowy.
Po zmianie:
5) Zamawiający w terminie 30 [trzydziestu] dni od doręczenia mu wniosku, o którym mowa w pkt 1) powyżej, a w przypadku dodatkowych wyjaśnień, o których mowa w pkt 4) powyżej w terminie 30 [trzydziestu] dni od doręczenia mu przez Wykonawcę ostatniego dokumentu, zajmie pisemne stanowisko w sprawie wniosku o zmianę wynagrodzenia.
15. W sytuacji, gdy jest bezspornym, że wskazane przez Wykonawcę zmiany cen materiałów lub kosztów mają wpływ na koszty realizacji przedmiotu Umowy, następuje zmiana postanowień Umowy dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy w formie przewidzianej Umową. Waloryzacja wynagrodzenia dotyczy ogólnej wartości Umowy oraz cen jednostkowych niezrealizowanej części Umowy.
16. Każda kolejna zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 14-15 powyżej może następować przy zastosowaniu powyższej procedury, po upływie każdych kolejnych 6 [sześciu] miesięcy licząc od dnia rozpoczęcia realizacji Umowy.
17. Powyższe zmiany będą wprowadzane w drodze aneksu, na podstawie uzasadnionego oraz udokumentowanego wniosku. Obowiązek wykazania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3-16 powyżej oraz ich wpływ na realizację Umowy należy do wnioskodawcy lub Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania niniejszej zmiany Umowy przez Zamawiającego.
18. Stwierdzenie wystąpienia jednej z przesłanek, o których mowa w ust. 3-16 powyżej nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do zmiany Umowy.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 38000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne