Przetarg 11467111 - Dostawa czterech pojazdów typu MIKROBUS do przewozu osób,...

   
Analizuj Zamówienie 11467111
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-02
przedmiot ogłoszenia
Dostawa czterech pojazdów typu MIKROBUS do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów- pos
tępowanie w częściach dla: Część 1: KP PSP w Chojnicach, Część 2: KM PSP w Gdańsku, Część 3: KP PSP w Lęborku,Część 4: KP PSP w Pruszczu Gdańskim.

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa czterech pojazdów typu MIKROBUS- postępowanie w częściach dla: Część 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach,Część 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku,Część 3 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku,Część 4 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim.1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji techniczno - użytkowej przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia – dotyczy każdej z części zamówienia), stanowiącej Załącznik nr 1.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy objęte były gwarancją jakości przez okres minimum:gwarancja mechaniczna na zespoły i podzespoły pojazdu - min. 24 miesiące (okres udzielonej gwarancji mechanicznej na zespoły i podzespoły pojazdu /GZiPZ stanowi kryterium oceny ofert - ostateczny okres wpisany do umowy będzie zgodny z wybraną ofertą);gwarancja na lakier - min. 24 miesiące;gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy;gwarancja assistance - min. 24 miesiące. - liczone od dnia podpisania Protokołu odbioru ostatecznego przez Strony bez uwag i zastrzeżeń. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.3. Ilekroć w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, użyto norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”. Wskazanie takie mają jedynie charakter wzorcowy a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym czyli o parametrach takich samych lub lepszych/nie gorszych w porównaniu z parametrami wzorcowymi przedstawionymi w dokumentacji w zakresie których użyto ww. wskazań czy odniesień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4. Zamawiający informuje, że przewiduje, zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.5. Wymagane jest by Wykonawca w okresie gwarancji zapewnił autoryzowany serwis gwarancyjny samochodu na terenie Polski – serwis musi być dostępny w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.6. Wykonawca przeprowadzi w ramach zamówienia nieodpłatne szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego samochodu dla jednego wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Szkolenie winno obejmować podstawowe zasady użytkowania urządzeń umiejscowionych w kabinie kierowcy, zasady wykonywania obsługi codziennej oraz planowanych przeglądów gwarancyjnych. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia dostawy pojazdu.
Część zamówienia: LOT-0001 Część 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach, 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji techniczno - użytkowej przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia – dotyczy każdej z części zamówienia), stanowiącej Załącznik nr 1.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy objęte były gwarancją jakości przez okres minimum: gwarancja mechaniczna na zespoły i podzespoły pojazdu - min. 24 miesiące (okres udzielonej gwarancji mechanicznej na zespoły i podzespoły pojazdu /GZiPZ stanowi kryterium oceny ofert - ostateczny okres wpisany do umowy będzie zgodny z wybraną ofertą); gwarancja na lakier - min. 24 miesiące; gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy; gwarancja assistance - min. 24 miesiące. - liczone od dnia podpisania Protokołu odbioru ostatecznego przez Strony bez uwag i zastrzeżeń. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.3. Ilekroć w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, użyto norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”. Wskazanie takie mają jedynie charakter wzorcowy a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym czyli o parametrach takich samych lub lepszych/nie gorszych w porównaniu z parametrami wzorcowymi przedstawionymi w dokumentacji w zakresie których użyto ww. wskazań czy odniesień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4. Zamawiający informuje, że przewiduje, zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.5. Wymagane jest by Wykonawca w okresie gwarancji zapewnił autoryzowany serwis gwarancyjny samochodu na terenie Polski – serwis musi być dostępny w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.6. Wykonawca przeprowadzi w ramach zamówienia nieodpłatne szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego samochodu dla jednego wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Szkolenie winno obejmować podstawowe zasady użytkowania urządzeń umiejscowionych w kabinie kierowcy, zasady wykonywania obsługi codziennej oraz planowanych przeglądów gwarancyjnych. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia dostawy pojazdu.

Część zamówienia: LOT-0002 Część 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji techniczno - użytkowej przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia – dotyczy każdej z części zamówienia), stanowiącej Załącznik nr 1.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy objęte były gwarancją jakości przez okres minimum: gwarancja mechaniczna na zespoły i podzespoły pojazdu - min. 24 miesiące (okres udzielonej gwarancji mechanicznej na zespoły i podzespoły pojazdu /GZiPZ stanowi kryterium oceny ofert - ostateczny okres wpisany do umowy będzie zgodny z wybraną ofertą); gwarancja na lakier - min. 24 miesiące; gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy; gwarancja assistance - min. 24 miesiące. - liczone od dnia podpisania Protokołu odbioru ostatecznego przez Strony bez uwag i zastrzeżeń. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.3. Ilekroć w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, użyto norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”. Wskazanie takie mają jedynie charakter wzorcowy a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym czyli o parametrach takich samych lub lepszych/nie gorszych w porównaniu z parametrami wzorcowymi przedstawionymi w dokumentacji w zakresie których użyto ww. wskazań czy odniesień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4. Zamawiający informuje, że przewiduje, zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.5. Wymagane jest by Wykonawca w okresie gwarancji zapewnił autoryzowany serwis gwarancyjny samochodu na terenie Polski – serwis musi być dostępny w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.6. Wykonawca przeprowadzi w ramach zamówienia nieodpłatne szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego samochodu dla jednego wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Szkolenie winno obejmować podstawowe zasady użytkowania urządzeń umiejscowionych w kabinie kierowcy, zasady wykonywania obsługi codziennej oraz planowanych przeglądów gwarancyjnych. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia dostawy pojazdu.

Część zamówienia: LOT-0003 Część 3 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku, 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji techniczno - użytkowej przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia – dotyczy każdej z części zamówienia), stanowiącej Załącznik nr 1.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy objęte były gwarancją jakości przez okres minimum: gwarancja mechaniczna na zespoły i podzespoły pojazdu - min. 24 miesiące (okres udzielonej gwarancji mechanicznej na zespoły i podzespoły pojazdu /GZiPZ stanowi kryterium oceny ofert - ostateczny okres wpisany do umowy będzie zgodny z wybraną ofertą); gwarancja na lakier - min. 24 miesiące; gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy; gwarancja assistance - min. 24 miesiące. - liczone od dnia podpisania Protokołu odbioru ostatecznego przez Strony bez uwag i zastrzeżeń. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.3. Ilekroć w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, użyto norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”. Wskazanie takie mają jedynie charakter wzorcowy a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym czyli o parametrach takich samych lub lepszych/nie gorszych w porównaniu z parametrami wzorcowymi przedstawionymi w dokumentacji w zakresie których użyto ww. wskazań czy odniesień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4. Zamawiający informuje, że przewiduje, zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.5. Wymagane jest by Wykonawca w okresie gwarancji zapewnił autoryzowany serwis gwarancyjny samochodu na terenie Polski – serwis musi być dostępny w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.6. Wykonawca przeprowadzi w ramach zamówienia nieodpłatne szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego samochodu dla jednego wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Szkolenie winno obejmować podstawowe zasady użytkowania urządzeń umiejscowionych w kabinie kierowcy, zasady wykonywania obsługi codziennej oraz planowanych przeglądów gwarancyjnych. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia dostawy pojazdu.

Część zamówienia: LOT-0004 Część 4 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim. 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji techniczno - użytkowej przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia – dotyczy każdej z części zamówienia), stanowiącej Załącznik nr 1.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojazdy objęte były gwarancją jakości przez okres minimum: gwarancja mechaniczna na zespoły i podzespoły pojazdu - min. 24 miesiące (okres udzielonej gwarancji mechanicznej na zespoły i podzespoły pojazdu /GZiPZ stanowi kryterium oceny ofert - ostateczny okres wpisany do umowy będzie zgodny z wybraną ofertą); gwarancja na lakier - min. 24 miesiące; gwarancja na perforację nadwozia - min. 120 miesięcy; gwarancja assistance - min. 24 miesiące. - liczone od dnia podpisania Protokołu odbioru ostatecznego przez Strony bez uwag i zastrzeżeń. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.3. Ilekroć w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, użyto norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”. Wskazanie takie mają jedynie charakter wzorcowy a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym czyli o parametrach takich samych lub lepszych/nie gorszych w porównaniu z parametrami wzorcowymi przedstawionymi w dokumentacji w zakresie których użyto ww. wskazań czy odniesień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.4. Zamawiający informuje, że przewiduje, zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.5. Wymagane jest by Wykonawca w okresie gwarancji zapewnił autoryzowany serwis gwarancyjny samochodu na terenie Polski – serwis musi być dostępny w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.6. Wykonawca przeprowadzi w ramach zamówienia nieodpłatne szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego samochodu dla jednego wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Szkolenie winno obejmować podstawowe zasady użytkowania urządzeń umiejscowionych w kabinie kierowcy, zasady wykonywania obsługi codziennej oraz planowanych przeglądów gwarancyjnych. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia dostawy pojazdu.
branża Motoryzacja
podbranża samochody osobowe, samochody specjalistyczne
kody CPV 34114000, 34114400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się