Przetarg - Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno -...

   
Analizuj Zamówienie 6383281 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-02
przedmiot ogłoszenia
Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łączniku
Numer referencyjny: GKZP.271.2.14.2018

1. Nazwa
zamówienia: „Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łączniku”.
Główny kod CPV: 15.00.00.00-8.
2. Przedmiotem zamówienia będzie dostawa artykułów spożywczych dla placówek szkolnych i przedszkolnych na terenie gminy Biała.
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie części zamówienia. Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nie uwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części:

Część 1: Jaja CPV 03.14.25.00-3
Część 2: Ryby CPV 15.20.00.00-0
Część 3: Warzywa i owoce świeże CPV 15.30.00.00-1
Część 4: Warzywa i owoce mrożone CPV 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9
Część 5: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15.40.00.00.-2
Część 6: Produkty przemiału ziarna CPV 15.60.00.00.-4
Część 7: Pieczywo i świeże wyroby piekarskie CPV 15.81.00.00-9.
Część 8: Mięso i wędliny CPV 15.10.00.00-9.
Część 9: Produkty mleczarskie CPV 15.50.00.00.-3.
Część 10:Produkty ogólnospożywcze CPV 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
Część 11: Produkty garmażeryjne CPV 15.89.43.00-4.

4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego po uprzednim zamówieniu telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 15:00) przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych towarów do 20 % wartości netto zamawianego towaru w poszczególnej części. Z tytułu zmniejszenia zamawianego towaru Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
6. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
7. Należność za dostawy w danym miesiącu będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 14 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym na poszczególne części.
8. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążał kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach.
9. Oferowane produkty winny spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. ( DZ.U. z 2016 poz.1154) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach między innymi:
- odpowiednie normy jakościowe i atesty,
- dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: pieczywo i wyroby cukiernicze - wyprodukowane będą w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostaw (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego danego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowe w terminie jednej godziny; w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwiększyć ten czas do 24 godzin od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
11.Wykonawca dostarcza produkty do siedziby zamawiającego w następujących przedziałach godzinowych i do następujących podległych placówek:
1. dostawa artykułów spożywczych ( 07:00 – 09:00 ) do stołówki ZSP w Łączniku
2. dostawa artykułów spożywczych ( 07: 00 – 09:00 ) do stołówki Przedszkole w Chrzelicach
12. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów nazwy handlowe lub nazwy producentów, zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla produktu. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego zamawiający wymaga, aby opakowanie produktu zawierało informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: JAJA
Załącznik nr 1.1 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: RYBY
Załącznik nr 1.2 do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE
Załącznik nr 1.3 do SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: WARZYWA I OWOCE MROŻONE
Załącznik nr 1.4 do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: OLEJE I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE I ROŚLINNE
Załącznik nr 1.5 do SIWZ

Część nr: 6 Nazwa: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA
Załącznik nr 1.6 do SIWZ

Część nr: 7 Nazwa: PIECZYWO I ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE
Załącznik nr 1.7 do SIWZ

Część nr: 8 Nazwa: MIĘSO I WĘDLINY
Załącznik nr 1.8 do SIWZ

Część nr: 9 Nazwa: PRODUKTY MLECZARSKIE
Załącznik nr 1.9 do SIWZ

Część nr: 10 Nazwa: PRODUKTY OGÓLNOSPOŻYWCZE
Załącznik nr 1.10 do SIWZ

Część nr: 11 Nazwa: PRODUKTY GARMAŻERYJNE
Załącznik nr 1.11 do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500265398-N-2018 z dnia: 2018-11-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-12, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-13, godzina: 09:00
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze, używki
kody CPV 3142500, 15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15331170, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 15810000, 15894300, 15900000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze , używki