Przetarg 11549305 - Dostawa aparatury medycznej wraz z modernizacją...

   
Analizuj Zamówienie 11549305 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-13
przedmiot ogłoszenia
Dostawa aparatury medycznej wraz z modernizacją pomieszczeń

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu: tomografy komputerow
e - 2 szt., Gamma Kamera - 1 szt., aparaty USG - 5 szt. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć zamówień częściowych (pakietów).Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni: dostawę urządzeń obejmującą rozmieszczenie i instalację, adaptację pomieszczeń pracowni w zakresie pakietów 1-3, testowanie i uruchomienie, szkolenie personelu technicznego i medycznego, serwis gwarancyjny.
Część zamówienia: LOT-0001 Pakiet nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu: tomograf komputerowy - 1 szt. wraz z pracami instalacyjnymi i adaptacyjnymi pomieszczeń w ramach utworzenia pracowni dla dostarczonego urządzenia, montaż, instalację, testowanie i uruchomienie, szkolenia personelu Zamawiającego, wszystkie opublikowane aktualizacje oraz ulepszenia oprogramowania w całym okresie obowiązywania gwarancji, serwisy oraz przeglądy serwisowe w okresie obowiązywania gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentach zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0002 Pakiet nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu: tomograf komputerowy - 1 szt. wraz z pracami instalacyjnymi i adaptacyjnymi pomieszczeń w ramach utworzenia pracowni dla dostarczonego urządzenia, montaż, instalację, testowanie i uruchomienie, szkolenia personelu Zamawiającego, wszystkie opublikowane aktualizacje oraz ulepszenia oprogramowania w całym okresie obowiązywania gwarancji, serwisy oraz przeglądy serwisowe w okresie obowiązywania gwarancji, utylizację istniejącego urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentach zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0003 Pakiet nr 3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu: gamma kamera - 1 szt. wraz z pracami instalacyjnymi i adaptacyjnymi pomieszczeń w ramach utworzenia pracowni dla dostarczonego urządzenia, montaż, instalację, testowanie i uruchomienie, szkolenia personelu Zamawiającego, wszystkie opublikowane aktualizacje oraz ulepszenia oprogramowania w całym okresie obowiązywania gwarancji, serwisy oraz przeglądy serwisowe w okresie obowiązywania gwarancji, utylizację istniejącego urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentach zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0004 Pakiet nr 4 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu: Aparat USG klasy Premium z 2 sondami - 1 szt., Aparat USG klasy Premium z 4 sondami - 1 szt., Aparat USG klasy Premium z 5 sondami - 1 szt., montaż, instalacja, testowanie i uruchomienie, szkolenia personelu Zamawiającego, wszystkie opublikowane aktualizacje oraz ulepszenia oprogramowania w całym okresie obowiązywania gwarancji, serwisy oraz przeglądy serwisowe w okresie obowiązywania gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentach zamówienia.

Część zamówienia: LOT-0005 Pakiet nr 5 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu: Aparat USG klasy Premium dla oddziału Ginekologiczno - Położniczego - 2 szt., montaż, instalacja, testowanie i uruchomienie, szkolenia personelu Zamawiającego, wszystkie opublikowane aktualizacje oraz ulepszenia oprogramowania w całym okresie obowiązywania gwarancji, serwisy oraz przeglądy serwisowe w okresie obowiązywania gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentach zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00738031-2025 z dnia: 2025-11-07
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 670066-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmiana ogłoszenia spowodowana jest odpowiedziami Zamawiającego na pytania wniesione do dokumentów zamówienia. Oprócz poniżej dokonanych zmian, zmieniono Informacje dodatkowe w sekcji BT-300-Procedure, w zakresie dokładnego terminu związania ofertą określonego w pkt 7 - po zmianie termin określonyjest na dzień 18.03.2026 r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : BT-131, BT-132, Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 19.11.2025 r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : BT-131, BT-132, Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 19.11.2025 r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0003 Opis zmian : BT-131, BT-132, Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 19.11.2025 r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0004 Opis zmian : BT-131, BT-132, Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 19.11.2025 r. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0005 Opis zmian : BT-131, BT-132, Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na dzień 19.11.2025 r. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-11-19 12:00
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Medyczna
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, sprzęt medyczny
kody CPV 33110000, 33111620, 33112200, 33115000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , sprzęt medyczny