Przetarg 12223913 - Dostawa aparatu USG wraz z montażem i uruchomieniem oraz...

   
Analizuj Zamówienie 12223913
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-11
przedmiot ogłoszenia
Dostawa aparatu USG wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem perso
nelu.3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania techniczne (m.in. opis parametrów technicznych) określony jest w Załączniku nr 6 do SWZ. 3.3 Oferowany przedmiot zamówienia: 1) musi być fabrycznie nowy lub podemonstracyjny, nierekondycjonowany, kompletny, wolny od wad, oznakowany, a także posiadać instrukcje obsługi w języku polskim; 2) produkty należące do grupy wyrobów medycznych muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1620) i posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo. 3) powinien być przygotowany do użytkowania bez potrzeby dodatkowych zakupów i inwestycji;3.4 Rok produkcji urządzeń medycznych: minimum 2024.3.5 Realizacja zamówienia obejmuje: a) dostarczenie urządzeń medycznych do Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o. o., al. Jerozolimskie 28, 56-120 Brzeg Dolny (Przychodnia Rejonowo – Specjalistyczna)b) instalacja, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych oraz osprzętu,c) przeprowadzenie szkolenia i instruktażu stanowiskowego, w zakresie obsługi urządzenia medycznego, personelu, wskazanego przez Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o. o. w terminie nie późniejszym niż dzień dostawy. 3.6 Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości dostarczanych urządzeń medycznych. Wykonawca udzieli gwarancji również na wykorzystane materiały, urządzenia i sprzęt, na okres wskazany powyżej, ale nie krótszy niż okres gwarancji producenta. Wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazane Zamawiającemu wraz z protokołami odbioru końcowego. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotu umowy. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia ujawnionych wad bezpłatnie w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego wady. Jeżeli w ramach gwarancji Wykonawca dokona usunięcia wad istotnych, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili usunięcia wady. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym wada była usuwana. 3.7 Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Pomimo wygaśnięcia gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usunąć wady, które zostały zgłoszone przez Zamawiającego w okresie trwania gwarancji lub rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy wykonany przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 3.8 Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi w czterech miesięcznych ratach (maksymalnie do 31.03.2026 r.). Szczegółowy harmonogram finansowy zostanie określony w załączniku Nr 4 do umowy dostawy. Każda miesięczna rata będzie płatna do 30 dnia każdego miesiąca, poczynając od miesiąca, w którym zostanie zrealizowany przedmiot umowy, przelewem na konto Wykonawcy. Wykonawca wystawi fakturę VAT opiewającą na całość wynagrodzenia opisanego w ust. 3 paragrafu 3 wzoru umowy w terminie 3 dni od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

15/PCM/2025/ZP/A
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33112200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny