Przetarg 12179288 - Dostawa agregatów pompowych w ramach realizacji Programu...

   
Analizuj Zamówienie 12179288
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-26
przedmiot ogłoszenia
Dostawa agregatów pompowych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch agregatów pompowych w ramach Programu Ochrony Ludn
ości i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch agregatów pompowych o następujących parametrach:Agregat pompowy z silnikiem spalinowym o wydajności 200 m3/h – 2 szt.- wydajność minimalna: 200 m3/h,- wysokość podnoszenia: do 40 m,- kolektor ssawny z nasadami pożarniczymi 110 z pokrywami w ilości dobranej do parametrów pracy pompy,- kolektor tłoczny z nasadami pożarniczymi 110 z pokrywami w ilości dobranej do parametrów pracy pompy,- zawory umożliwiające łatwe odwodnienie pompy,- silnik o mocy gwarantującej uzyskanie wymaganej wydajności,- przyczepa transportowa powinna spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym,- świadectwo dopuszczenia CNBOP.Wykonawca wpisze nazwę modelu i producenta oferowanego sprzętu w Kalkulacji cenowej, stanowiącej Zał. nr 1 do SWZ i dołączy do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.Z treści dołączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, jaki produkt jest oferowany, a Zamawiający musi mieć możliwość zweryfikowania, czy spełnia on wymagania określone w SWZ.3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu własnym transportem i na własny koszt do miejsca na terenie Gminy Siewierz, wskazanego przez Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce dostarczenia sprzętu.4. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 5. Warunki płatności: Faktury Wykonawcy za zrealizowane dostawy zostaną zapłacone jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół zdawczo-odbiorczy kompletnego przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. 6. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowany sprzęt na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji, zgodnie z Rozdziałem XX SWZ. Gwarancja stanowi jedno z kryterium oceny ofert i jest punktowana zgodnie z Rozdziałem XX SWZ.7. Na realizację zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, nazwa zadania: Doposażenie jednostek OSP w sprzęt niezbędny do działań związanych z ochroną ludności.

RIZP.271.33.2025
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wodno - kanalizacyjna
podbranża materiały i urządzenia, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 42120000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały i urządzenia , maszyny i sprzęty inne