Przetarg 9009148 - Dostawa 3 fabrycznie nowych niskopodłogow. autobusów...

   
Analizuj Zamówienie 9009148 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-06-29
przedmiot ogłoszenia
Dostawa 3 fabrycznie nowych niskopodłogow. autobusów miejskich kl. midi, przystos. do zasilania olejem napęd., wyposaż. w dodatk.
elem. podnosz. użyteczn. transp. publicz. oraz bezpiecz. ruchu drog. Numer referencyjny: PT.2330.1.2022
Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa trzech sztuk fabrycznie nowych, jednej marki, niskopodłogowych autobusów miejskich klasy midi, przystosowanych do zasilania olejem napędowym, spełniających normę czystości spalin EURO VI, wyposażonych w dodatkowe elementy podnoszące użyteczność transportu publicznego oraz bezpieczeństwo ruchu drogowego, wraz z udzieleniem autoryzacji i doposażeniem zaplecza technicznego zamawiającego w NIEzbędne urządzenia pozwalające na diagnostykę i naprawy techniczne dostarczonych pojazdów
1. Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa przez wykonawcę, a tym samym zakup przez zamawiającego trzech sztuk fabrycznie nowych, jednej marki, niskopodłogowych autobusów miejskich klasy midi, przystosowanych do zasilania olejem napędowym, spełniających normę czystości spalin EURO VI, wyposażonych w dodatkowe elementy podnoszące użyteczność transportu publicznego oraz bezpieczeństwo ruchu drogowego, wraz z udzieleniem autoryzacji i doposażeniem zaplecza technicznego zamawiającego w niezbędne urządzenia pozwalające na diagnostykę i naprawy techniczne dostarczonych pojazdów. 2. Wszystkie autobusy muszą być identyczne pod względem parametrów technicznych i kompletacji, posiadać tę samą kolorystykę i wyposażenie. Powinny być wyprodukowane przez tego samego producenta, z takich samych podzespołów danego rodzaju, które we wszystkich pojazdach będą identyczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania, parametry techniczne oraz wyposażenie, jakie muszą spełniać i posiadać oferowane autobusy stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. 4. Oferowane autobusy muszą spełniać następujące normy i wymagania: 4.1. Norma PN-S-47010:1999 dla niskopodłogowego, jednoczłonowego autobusu miejskiego bez żadnych odstępstw. 4.2. Wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), a w szczególności wymagania dotyczące dopuszczalnych wymiarów, mas pojazdu i nacisków osi. 4.3. Oferowane autobusy muszą posiadać aktualne „Świadectwo homologacji typu pojazdu” dla oferowanego typu autobusu, z uwzględnieniem zgodności modelu, wariantu i wersji, wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r. poz. 1475) oraz protokół z badań SORT-2, a także spełniać wymagania określone w przepisach zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.). 4.4. Oferowane autobusy nie mogą być autobusami prototypowymi (dotyczy pojazdów oferowanych w niniejszym postępowaniu w zakresie marki, typu i długości); z po-stępowania wyklucza się pojazdy wyprodukowane i sprzedane w ilości mniejszej niż 10 sztuk na rynek UE lub Królestwa Norwegii lub Konfederacji Szwajcarii. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin pojazdów w trakcie produkcji, w uzgodnionym z wykonawcą terminie. 6. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje materiały lub urządzenia dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do konkretnej normy, aprobaty, specyfikacji technicznej i technicznych systemów odniesienia ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Przez „równoważność” zamawiający rozumie możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych, itp. Podane w szczegółowym opisie nazwy własne producentów materiałów i urządzeń należy rozumieć jako minimalne wymagania jakościowe. 7. Zamawiający wymaga, aby w oferowanym przedmiocie zamówienia, udział produktów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw, wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE przekraczał 50%. Przez produkt pochodzący z danego państwa należy rozumieć produkt całkowicie uzyskany, tj. wyprodukowany w danym państwie. Oferta Wykonawcy, która nie spełni powyższego warunku zostanie odrzucona na podstawie art. 393 ust. 1 pkt 4 ustawy. Wykonawca składa oświadczenie o powyższym w formularzu oferty.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 126-359829 z dnia 2022-07-04:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.14
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe
Zamiast:
Wykonawca NIE może podlegać wykluczeniu w okolicz. wskaz. w art. 108 (z zast. art. 393 ust. 4), art. 109 ust.1 pkt 1,3,4,5,7 i 8 Pzp. Dokumenty na potwier. braku podstaw wyklucz. określ. w Sekcji III.1.2).
Dokumenty na potwierdz., że oferowana dostawa spełnia określone przez zamaw. wymogi określ. w Sekcji III.1.3).
Sposób sporządzenia oferty i terminy składania dokumentów określ. w Sekcji VI.3)
Powinno być:
1. Wykonawca NIE może podlegać wykluczeniu w okolicznościach wskaz. w art. 108 (z zastrzeżeniem. art. 393 ust. 4), art. 109 ust.1 pkt 1,3,4,5,7 i 8 Pzp.
2. Wykonawca NIE może podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) oraz w stosunku do wykonawcy NIE zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
3. Dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wyklucz. dotyczących pkt 1. określono w Sekcji III.1.2).
4. Dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wyklucz. dotyczących pkt 2. określono w Sekcji VI.3) pkt 4.
5. Dokumenty na potwierdzenie, że oferowana dostawa spełnia określone przez zamawiającego wymogi (przedmiotowe środki dowodowe) określono w Sekcji III.1.3).
6. Sposób sporządzenia oferty i terminy składania dokumentów określono w Sekcji VI.3) pkt 3.
Numer sekcji: III.1.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Wymagane wadia i gwarancje
Zamiast:
1.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert - do dnia 27 lipca 2022 r., do godz. 10:00 jest zobowiązany wnieść wadium w wys.: 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy zł). Wadium może być wniesione w 1 lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na
rach. bank. zamawiającego: PKO BP S.A., O/Siedlce, nr: 42 1020 4476 0000 8802 0335 1277. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach, Wykonawca składa wraz z ofertą w oryginale, w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego wystawienia.
2. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Powinno być:
1.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert - do dnia 28 lipca 2022 r., do godz. 10:00 jest zobowiązany wnieść wadium w wys.: 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy zł). Wadium może być wniesione w 1 lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na
rach. bank. zamawiającego: PKO BP S.A., O/Siedlce, nr: 42 1020 4476 0000 8802 0335 1277. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach, Wykonawca składa wraz z ofertą w oryginale, w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego wystawienia.
2. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Numer sekcji: VI.3
Zamiast:
1. Na ofertę składają się sporządzone pod rygorem NIEważności w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
1) Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Przedmiotowe środki dowodowe, opisane w rozdz. V pkt 1 SWZ;
3) JEDZ, jako własne oświadczenie wykonawcy, zgodnie z rozdz. XIV pkt 14 SWZ; sporządzony zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia
(Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16). Wstępnie wygenerowany przez zamaw. formularz JEDZ stanowi Zał. 7 do SWZ. W celu wypełnienia własnego oświadczenia w formie JEDZ przy pomocy elektronicznego narzędzia do wypełniania JEDZ/ESPD (eESPD), dostępnego pod adresem:
https://espd.uzp.gov.pl/filter?lang=pl
, wykonawca: pobiera plik JEDZ w formacie .xml, ze strony internetowej zamawiającego; importuje pobrany plik do eESPD; wypełnia zaimportowany formularz, a następnie postępuje zgodnie z instrukcją podaną w serwisie; podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym i składa go wraz z ofertą. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ( rozdz. VIII pkt 1 SWZ), wykonawca w Części IV JEDZ „Kryteria kwalifikacji”, wypełnia ogólne oświadczenie dotyczące wszystkich kryteriów kwalifikacji, zaznaczając jedynie sekcję „α”. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wypełnić część II sekcję D JEDZ, w tym jeśli jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.
4) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów na rzecz wykonawcy, zgodnie z rozdz. IX pkt
5 SWZ, w przypadku gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów;
5) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, w przypadku gdy oferta jest złożona przez pełnomocnika; pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z rodz. IX pkt 7 SWZ;
6) JEDZ dla każdego z podmiotów udostępniających zasoby, w przypadku polegania wykonawcy na ich zasobach, zgodnie z rozdz. IX pkt 5.3. ppkt 1) SWZ;
7) JEDZ dla każdego z wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z rozdz. IX pkt 7.6. ppkt 3) SWZ;
8) Wadium w oryginale, zgodnie z rozdz. XXIV pkt 2.4. SWZ – w przypadku gdy jest wniesione w innej formie niż pieniądz.
9) W przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, informację o ich zastrzeżeniu, Wykonawca powinien złożyć na formularzu oferty.
2. Stosuje się procedurę z art. 139 ustawy Pzp.
3. Terminy składania dokumentów i oświadczeń:
1) Zgodnie art. 126 ust. 1 ustawy Pzp, zamaw. przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wskazanych w rozdz. IX pkt 1 i 2 SWZ.
2) Przedmiotowe środki dowodowe, w rozdz. V pkt 1 SWZ wykonawca składa wraz z ofertą.
5. Wymagania dot. dokumentów składanych przez podmioty zagraniczne zawarte są w rozdz. IX pkt 4 SWZ.
6. Wymagania dot. przypadku powoływania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów zawarte są w rozdz. IX pkt 5 SWZ.
7. Wymagania dot. podwykonawców zawarte są w rozdz. IX pkt 6 SWZ.
Powinno być:
1. Na ofertę składają się sporządzone pod rygorem NIEważności w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
1) Formularz oferty – Zał. nr 2 do SWZ;
2) Przedmiotowe środki dowodowe, opisane w rozdz. V pkt 1 SWZ;
3) JEDZ, jako własne oświadczenie wykonawcy, zgodnie z rozdz. XIV pkt 14 SWZ; sporządzony zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia
(Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16). Wstępnie wygenerowany przez zamaw. formularz JEDZ stanowi Zał. 7 do SWZ. W celu wypełnienia własnego oświadczenia w formie JEDZ przy pomocy elektronicznego narzędzia do wypełniania JEDZ/ESPD (eESPD), dostępnego pod adresem:
https://espd.uzp.gov.pl/filter?lang=pl
, wykonawca: pobiera plik JEDZ w formacie .xml, ze strony internetowej zamawiającego; importuje pobrany plik do eESPD; wypełnia zaimportowany formularz, a następnie postępuje zgodnie z instrukcją podaną w serwisie; podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym i składa go wraz z ofertą. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ( rozdz. VIII pkt 1 SWZ), wykonawca w Części IV JEDZ „Kryteria kwalifikacji”, wypełnia ogólne oświadczenie dotyczące wszystkich kryteriów kwalifikacji, zaznaczając jedynie sekcję „α”. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wypełnić część II sekcję D JEDZ, w tym jeśli jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.
4) Oświadczenie wykonawcy o NIEpodleganiu wykluczeniu, zgodnie z rozdz. VII pkt 6.3. SWZ
5) Zobowiązanie innego podmiotu do udostęp. zasobów na rzecz wykonawcy, zg. z rozdz. IX pkt 5 SWZ, w przypadku gdy wykonawca, wykazując spełnianie warun. udziału w postęp., polega na zdolnościach innych podmiotów;
6) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, w przypadku gdy oferta jest złożona przez pełnomocnika; pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z rodz. IX pkt 7 SWZ;
7) JEDZ dla każdego z podmiotów udostęp. zasoby, w przyp. polegania wykonawcy na ich zasobach, zg. z rozdz. IX pkt 5.3. ppkt 1) SWZ;
8) Oświadczenie dla każdego z podmiotów udostęp. zasoby, w przyp. polegania wykonawcy na ich zasobach, zg.z rozdz. VII pkt 6.3. SWZ;
9) JEDZ dla każdego z wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zg. z rozdz. IX pkt 7.6. ppkt 3) SWZ;
10) Oświadczenie dla każdego z wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zg. z rozdz. VII pkt 6.3. SWZ;
11) Wadium w oryginale, zgodnie z rozdz. XXIV pkt 2.4. SWZ – w przypadku gdy jest wniesione w innej formie niż pieniądz.
12) W przypadku zawarcia w ofercie informacji stanow, tajemnicę przedsięb., informację o ich zastrzeżeniu, wykonawca składa na formularzu oferty.
2. Stosuje się procedurę z art. 139 ustawy Pzp.
3. Terminy składania dokumentów i oświadczeń:
1) Zg. art. 126 ust. 1 ustawy Pzp, zamaw. przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wskaz. w rozdz. IX pkt 1 i 2 SWZ.
2) Przedmiotowe środki dowodowe, w rozdz. V pkt 1 SWZ wykonawca składa wraz z ofertą.
3) Oświadczenie z rozdz. VII pkt 6.3. SWZ wykonawca składa wraz z ofertą.
4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdz.VII pkt 6 SWZ, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z Zał. nr 11 do SWZ.
5. Wymagania dot. dokumentów składanych przez podmioty zagraniczne zawarte są w rozdz. IX pkt 4 SWZ.
6. Wymagania dot. przypadku powoływania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów zawarte są w rozdz. IX pkt 5 SWZ.
7. Wymagania dot. podwykonawców zawarte są w rozdz. IX pkt 6 SWZ.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 27/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 28/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 24/10/2022
Powinno być:
Data: 25/10/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 27/07/2022
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 28/07/2022
Czas lokalny: 13:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 137-392982 z dnia 2022-07-19:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Wymagane wadia i gwarancje
Zamiast:
1.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert - do dnia 28 lipca 2022 r., do godz. 10:00 jest zobowiązany wnieść wadium w wys.: 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy zł). Wadium może być wniesione w 1 lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na
rach.bank. zamawiającego: PKO BP S.A., O/Siedlce, nr: 42 1020 4476 0000 8802 0335 1277. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach, Wykonawca składa wraz z ofertą w oryginale, w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego
wystawienia.
2. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Powinno być:
1.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert - do dnia 4 sierpnia 2022 r., do godz. 10:00 jest zobowiązany wnieść wadium w wys.: 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy zł). Wadium może być wniesione w 1 lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na
rach.bank. zamawiającego: PKO BP S.A., O/Siedlce, nr: 42 1020 4476 0000 8802 0335 1277. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach, Wykonawca składa wraz z ofertą w oryginale, w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego
wystawienia.
2. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe. Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji
Zamiast:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał, tj. dostarczył co najmniej 2 dostawy na rynek krajów Unii Europejskiej, Królestwa Norwegii lub Konfederacji
Szwajcarii, po minimum 2 szt. autobusów w każdej z dostaw, zgodnych co do marki, typu/modelu i długości autobusów oferowanych w niniejszym postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, wykonawca przedkłada zamawiającemu - w terminie podanym w Sekcji VI.3. pkt 3 ppkt 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości (PLN brutto), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Powinno być:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał, tj. dostarczył co najmniej 1 dostawę na rynek krajów Unii Europejskiej, Królestwa Norwegii lub Konfederacji
Szwajcarii, minimum 3 szt. autobusów, zgodnych co do marki, typu/modelu i długości autobusów oferowanych w niniejszym postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, wykonawca przedkłada zamawiającemu - w terminie podanym w Sekcji VI.3. pkt 3 ppkt 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości (PLN brutto), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 28/07/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 04/08/2022
Czas lokalny: 13:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 25/10/2022
Powinno być:
Data: 01/11/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 28/07/2022
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 04/08/2022
Czas lokalny: 13:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 140-401748 z dnia 2022-07-22:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Wymagane wadia i gwarancje
Zamiast:
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert - do dnia 4 sierpnia 2022 r., do godz. 10:00 jest zobowiązany wnieść wadium w wys.: 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy zł). Wadium może być wniesione w 1 lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na
rach.bank. zamawiającego: PKO BP S.A., O/Siedlce, nr: 42 1020 4476 0000 8802 0335 1277. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach, Wykonawca składa wraz z ofertą w oryginale, w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego wystawienia.
2. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Powinno być:
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert - do dnia 5 sierpnia 2022 r., do godz. 10:00 jest zobowiązany wnieść wadium w wys.: 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy zł). Wadium może być wniesione w 1 lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na
rach.bank. zamawiającego: PKO BP S.A., O/Siedlce, nr: 42 1020 4476 0000 8802 0335 1277. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach, Wykonawca składa wraz z ofertą w oryginale, w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego wystawienia.
2. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 04/08/2022
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 05/08/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 01/11/2022
Powinno być:
Data: 02/11/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 04/08/2022
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 05/08/2022
Czas lokalny: 13:00
branża Motoryzacja
podbranża autobusy, autokary
kody CPV 34121100, 34121400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: autobusy, autokary

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10339143 2024-04-05
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa busa do siedziby Zamawiającego w projekcie „Agroturystyka z Witosem” Zadanie polega na: Dostawie busa do Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie.1. Zamawiający nie dopuszcza ...
10309342 2024-04-15
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup autobusu szkolnego do dowożenia dzieci z terenów popegeerowskich do szkół 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego niskoemisyjnego autobusu szkolnego z nap...
10318391 2024-04-19
godz. 09:00
Pomorskie 1. Dostawa 3 autobusów elektrycznych oraz 1 dwustanowiskowej ładowarki oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach zadania „Zakup autobusów elektrycznych wraz z ładowarką dla Gminy Pelplin...
10429247 2024-04-19
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Zakup autobusu - umożliwienie dostępu do edukacji, terapii i rehabilitacji społecznej i leczniczej wychowankom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ks. Jana Twardowskiego w Nidz...
10341709 2024-04-22
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa autobusów turystycznych Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. autobusów turystycznych zgodnych ze Specyfikacją techniczną, stanowiącą załącznik do SWZ.
10445053 2024-04-23
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Opracowanie Uproszczonego Studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie z załącznikami dla zadania pn.: Zakup nowego zero- i niskoemisyjnego taboru autobusowego do obsługi poł...
10380416 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Dostawa 2 szt. autobusów przeznaczonych do przewozu 20 osób z opcją zwiększenia zamówienia o dodatkowe 2 szt. w ramach prawa opcji2. Szczegółow...
10406410 2024-05-10
godz. 10:00
Podkarpackie Zakup niskoemisyjnych autobusów do obsługi pozamiejskich linii komunikacyjnych 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 10 sztuk, fabrycznie nowy...
10433221 2024-05-13
godz. 10:30
Podkarpackie Zakup autobusów elektrycznych wraz z niezbędną infrastrukturą ładowania dla Gminy Miasta Sanoka Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu priorytetowego nr 6.3 „Zeroem...
10483903 2024-05-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa autobusów elektrycznych o napędzie zeroemisyjnym wraz z systemami ich ładowania dla MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu wraz z prawem opcji. Przedmiotem zamówienia jest:1) Dostawa 9 (d...