Przetarg 11599509 - „Doposażenie zasobów Powiatu Lubaczowskiego w sprzęt...

   
Analizuj Zamówienie 11599509
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-21
przedmiot ogłoszenia
„Doposażenie zasobów Powiatu Lubaczowskiego w sprzęt niezbędny do realizacji zadań z zakresu obrony ludności i obrony cywilnej w sytuacjach kryzysowych” - Zadanie nr 1

1. Przedmiotem zamó
wienia jest „Doposażenie zasobów Powiatu Lubaczowskiego w sprzęt niezbędny do realizacji zadań z zakresu obrony ludności i obrony cywilnej w sytuacjach kryzysowych” – Zadanie nr 1: Dostawa zabudowanej przyczepy ratowniczej do przewożenia Kompanii Zaopatrzenia Wodnego wraz z wyposażeniem przyczepy, przenośnym zbiornikiem wodnym oraz zestawem pomp do wody zanieczyszczonej.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.3. W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę producenta, można zastosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadanie funkcyjno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w opisie pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to możliwe, złożenia stosownego dokumentu uwiarygodniającego te przedmioty.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt, o którym mowa powyżej oraz w załączniku nr 1 do SWZ, w terminie wskazanym w formularzu oferty na własny koszt i ryzyko do Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Lubaczowie, ul. Sobieskiego 13, 37-600 Lubaczów. 5. Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.2.6. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy sprzętu najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy.2.7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itp.8. Wszelkie wykonane przez Wykonawcę dostawy i czynności wchodzące w zakres zamówienia podlegać odbiorowi ilościowemu i jakościowemu.9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przyczepę ratowniczą wchodzącą w skład Zadania nr 1 na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji jakości opisuje § 5 projektowanych postanowień umowy. W związku z przyjęciem okresu gwarancji jakości, jako kryterium oceny ofert, Zamawiający określa go w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 48 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.) w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na pozostały przedmiot zamówienia wchodzący w skład Zadania nr 1 na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji jakości opisuje § 5 projektowanych postanowień umowy. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2025 r., poz. 1071) w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

ABR.272.15.2025
branża Ochrona, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża sprzęt i instalacje p-poż, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 34144213, 34223300, 35110000, 42122130, 42131260, 44482100, 44611500
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt i instalacje p-poż , maszyny i sprzęty inne