Przetarg 12177912 - Doposażenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki...

   
Analizuj Zamówienie 12177912
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-26
przedmiot ogłoszenia
Doposażenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokółce 2025

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokółce. Zamów
ienie składa się z 11 części, z czego: Część 1 – Ortopedia: kręgosłup, dotyczy dostawy zestawu do kręgosłupa, Część 2 – Ortopedia: biodro, dotyczy dostawy zestawu do biodra, Część 3 – dotyczy dostawy wyposażenia sali operacyjnej bariatrycznej, Część 4 - dotyczy dostawy narzędzi laparoskopowych, Część 5 – dotyczy dostawy zestawu opasek uciskowych chirurgicznych, Część 6 – dotyczy dostawy systemu UNIUM, Część 7 - dotyczy dostawy optyki laparoskopowej, Część 8 – dotyczy dostawy wyposażenia Zakładu Rehabilitacji, Część 9 - dotyczy dostawy pantomografu z akcesoriami, Część 10 - dotyczy dostawy ogrzewacza noworodkowego z fototerapią bilirubinową z akcesoriami, Część 11 - Rehabilitacja ruchowa, dotyczy dostawy sprzętu do rehabilitacji.
Część zamówienia: LOT-0001 Część 1 – Ortopedia: kręgosłup 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do kręgosłupa. 2.Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej, stanowiący Załącznik nr 4.1 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Część 2 – Ortopedia: biodro 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do biodra. 2. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej, stanowiący Załącznik nr 4.2 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0003 Część 3 – Wyposażenie sali operacyjnej bariatrycznej 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali operacyjnej bariatrycznej. 2.Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej, stanowiący Załącznik nr 4.3 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0004 Część 4 – Narzędzia laparoskopowe 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi laparoskopowych. 2.Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej, stanowiący Załącznik nr 4.4 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0005 Część 5 – Zestaw opasek uciskowych chirurgicznych 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu opasek uciskowych chirurgicznych. 2.Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej,stanowiący Załącznik nr 4.5 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0006 Część 6 – System UNIUM 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa Systemu UNIUM. 2. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej, stanowiący Załącznik nr 4.6 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0007 Część 7 – Optyka laparoskopowa 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa optyki laparoskopowej. 2.Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej, stanowiący Załącznik nr 4.7 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0008 Część 8 – Wyposażenie Zakładu Rehabilitacji 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zakładu rehabilitacji. 2.Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej, stanowiący Załącznik nr 4.8 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0009 Część 9 – Pantomograf z akcesoriami 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pantomografu z akcesoriami. 2.Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej, stanowiący Załącznik nr 4.9 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0010 Część 10 – Ogrzewacz noworodkowy z fototerapią bilirubinową z akcesoriami 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogrzewacza noworodkowego z fototerapią bilirubinową z akcesoriami. 2.Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej, stanowiący Załącznik nr 4.10 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.

Część zamówienia: LOT-0011 Część 11 – Rehabilitacja ruchowa 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów do rehabilitacji ruchowej. 2.Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowane sprzęty. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu specyfikacji technicznej, stanowiący Załącznik nr 4.11 do SWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, materiały medyczne
kody CPV 33100000, 33110000, 33111500, 33141410, 33141700, 33141770, 33150000, 33155000, 33158200, 33169200, 33169300, 33183000, 33190000, 33192120, 33192230, 33193000, 37400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne , materiały medyczne