Przetarg 11604558 - Dodatkowe zajęcia dla dzieci i zabawy z elementami...
| Analizuj | Zamówienie 11604558 |
|---|---|
| źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
| data publikacji | 2025-10-22 |
| przedmiot ogłoszenia | Dodatkowe zajęcia dla dzieci i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych” Część 1: Z ajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 2Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 7. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ Część 2: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 13Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 6. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ Część 3: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 16Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 5. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ Część 4: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 17OpisDodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 9. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ Część 5: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 18Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 15. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ Część 6: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 16Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 6. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ Część 7: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 17Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 3. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ Część 8: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 18Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 1. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ Część 9: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 31Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 4. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ 23/2025/SW |
| branża | Edukacja, szkolenia |
| podbranża | edukacja |
| kody CPV | 80000000, 80110000 |
| forma | tryb podstawowy |
| typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
| kraj realizacji | Polska |
| województwo realizacji | Kujawsko-Pomorskie |
| kraj organizatora | Polska |
| województwo organizatora | Kujawsko-Pomorskie |