Przetarg 11604558 - Dodatkowe zajęcia dla dzieci i zabawy z elementami...

   
Analizuj Zamówienie 11604558
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-22
przedmiot ogłoszenia
Dodatkowe zajęcia dla dzieci i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”

Część 1: Z
ajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 2Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 7. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ

Część 2: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 13Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 6. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ

Część 3: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 16Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 5. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ

Część 4: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 17OpisDodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 9. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ

Część 5: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 18Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 15. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ

Część 6: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 16Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 6. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ

Część 7: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 17Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 3. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ

Część 8: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 18Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 1. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ

Część 9: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 31Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 4. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ

23/2025/SW
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja
kody CPV 80000000, 80110000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się