Przetarg 12190622 - Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:1) sprzątanie...

   
Analizuj Zamówienie 12190622
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:1) sprzątanie mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki bezpyłowe, zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczenie jezdni na szer
okości 0,75 m od krawędzi z dwóch ograniczonej krawężnikiem oraz chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości,2) oczyszczenie nawierzchni parkingów i zatok przystankowych autobusowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem,3) ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu,4) zbieranie nieczystości stałych z terenu pasów drogowych,5) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca,6) Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą za wykonanie usługi przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów2. Wykonanie usług1) Wykonawca ma obowiązek realizować zlecone usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze (zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu).2) Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z umową, jakość wykonanych prac oraz ich zgodność z lokalizacją i obmiarem. Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w wyznaczaniu i wykonaniu usług zostaną, jeśli wymagać tego będzie osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego, poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. Polecenia osoby nadzorującej będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca.3) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych usług oraz ich zgodność z zakresem rzeczowym i poleceniami osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego.3. Postępowanie z odpadami1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wywozem i prawidłowym zagospodarowaniem odpadów pozyskanych przy realizacji przedmiotu umowy.2) Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o zagospodarowaniu pozyskanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.3) Zabrania się wrzucania odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac do koszy ulicznych przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych, zlokalizowanych w pasach drogowych miast objętych zamówieniem.4. Kontrola usług1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie dokonywał kontroli w zakresie:a) jakości wykonanych prac,b) skierowania do wykonywania usług sprzętu wymaganego przez Zamawiającego,c) poprawności oznakowania miejsca wykonywanych prac oraz pracującego sprzętu i osób.2) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego wykonania zadania Zamawiający wezwie Wykonawcę do usunięcia usterek, które Wykonawca winien usunąć w czasie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku nie usunięcia usterek w tym czasie Zamawiający naliczy karę określoną w umowie.5. Wykaz obowiązujących powierzchni przedstawia załącznik Nr 1 do umowy „Warunki realizacji umowy i standardy jakościowe prac”6. Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia zakresu zamówienia poprzez czasowe wyłączenie poszczególnych odcinków z wykonywania usług oraz z mniejszenieich krotności.7. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust . 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Część zamówienia: LOT-0001 Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych Dróg Wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie w 2026 r. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:1) sprzątanie mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki bezpyłowe, zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczenie jezdni na szerokości 0,75 m od krawędzi z dwóch ograniczonej krawężnikiem oraz chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości,2) oczyszczenie nawierzchni parkingów i zatok przystankowych autobusowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem,3) ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu,4) zbieranie nieczystości stałych z terenu pasów drogowych,5) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca,6) Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą za wykonanie usługi przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów4. Wykonanie usług 1) Wykonawca ma obowiązek realizować zlecone usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze (zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu). 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z umową, jakość wykonanych prac oraz ich zgodność z lokalizacją i obmiarem. Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w wyznaczaniu i wykonaniu usług zostaną, jeśli wymagać tego będzie osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego, poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. Polecenia osoby nadzorującej będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca.3) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych usług oraz ich zgodność z zakresem rzeczowym i poleceniami osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego.5. Postępowanie z odpadami1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wywozem i prawidłowym zagospodarowaniem odpadów pozyskanych przy realizacji przedmiotu umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o zagospodarowaniu pozyskanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.3) Zabrania się wrzucania odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac do koszy ulicznych przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych, zlokalizowanych w pasach drogowych miast objętych zamówieniem. 6. Kontrola usług1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie dokonywał kontroli w zakresie:a) jakości wykonanych prac,b) skierowania do wykonywania usług sprzętu wymaganego przez Zamawiającego,c) poprawności oznakowania miejsca wykonywanych prac oraz pracującego sprzętu i osób. 2) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego wykonania zadania Zamawiający wezwie Wykonawcę do usunięcia usterek, które Wykonawca winien usunąć w czasie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku nie usunięcia usterek w tym czasie Zamawiający naliczy karę określoną w umowie.7. Wykaz obowiązujących powierzchni przedstawia załącznik Nr 1 do umowy „Warunki realizacji umowy i standardy jakościowe prac”8. Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia zakresu zamówienia poprzez czasowe wyłączenie poszczególnych odcinków z wykonywania usług oraz zmniejszenie ich krotności.9. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust . 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90610000, 90611000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg