Przetarg 12226550 - D/92/2025 Zakup i dostawa lodówki oraz mebli medycznych na...

   
Analizuj Zamówienie 12226550
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-12
przedmiot ogłoszenia
D/92/2025 Zakup i dostawa lodówki oraz mebli medycznych na wyposażenie obiektów dydaktycznych Wydziału Lekarskiego UO.

Część 1: 1. Część nr 1 – Zakup i dostawa lodówki dla Wydziału Lekars
kiego2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1A do SWZ. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym: do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. załącznikach nr 1A do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, a także jego zainstalowania i podłączenia, a także wykonania wszelkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do w pełni funkcjonalnej pracy zgodnie z jego przeznaczeniem, mających na celu oddanie Zamawiającemu do użytku przedmiotu zamówienia kompletnego i w pełni sprawnego, w terminie określonym w pkt. 9. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kontroli działania dostarczonego sprzętu zgodnie z zakresem wskazanym w OPZ. 5. Wszelkie czynności związane z montażem, uruchomieniem przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli jego działania zostaną zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia i wiedzę w tym zakresie zgodnie z zakresem wskazanym w OPZ.6. Jeżeli dla dostarczonego przedmiotu zamówienia wymagane jest zapewnienie dodatkowych materiałów, montażu, podłączenia, uruchomienia i kontroli działania, Wykonawca zobowiązany jest do ich zapewnienia w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nieprefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.8. Gwarancja: 8.1. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji.8.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4.1. okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy.9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 28 dni kalendarzowych. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w zdaniu poprzednim jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Część 2: 1. Część nr 2 – Zakup i dostawa mebli medycznych dla Wydziału Lekarskiego2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1B do SWZ. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy zobowiązany jest do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym: do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. załącznik nr 1B do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, a także jego zainstalowania i podłączenia, a także wykonania wszelkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do w pełni funkcjonalnej pracy zgodnie z jego przeznaczeniem mających na celu oddanie Zamawiającemu do użytku przedmiotu zamówienia kompletnego i w pełni sprawnego, w terminie określonym w pkt. 6. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kontroli działania dostarczonego sprzętu oraz wdrożenia i przeprowadzenia szkolenia w zakresie jego obsługi - w przypadku gdy funkcjonalność (sprzętu/zestawu/produktu) tego wymaga zgodnie z zakresem wskazanym w OPZ. 5. Wszelkie czynności związane z montażem, uruchomieniem przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem kontroli jego działania oraz wdrożeniem i szkoleniem w zakresie obsługi dostarczonych (sprzętu/zestawu/produktu) zostaną zrealizowane przez osoby posiadające uprawnienia i wiedzę w tym zakresie zgodnie z zakresem wskazanym w OPZ. 6. Jeżeli dla dostarczonego przedmiotu zamówienia wymagane jest zapewnienie dodatkowych materiałów, montażu, podłączenia, uruchomienia i kontroli działania, Wykonawca zobowiązany jest do ich zapewnienia w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.7. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nieprefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ.8. Gwarancja: 1) Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji.2) Okres gwarancji wskazany w pkt. 4.1. okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy.9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 10.03.2026 r. i nie wcześniej niż od dnia 27.02.2026 r.- Zamawiający informuje, że sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego postępowania przeznaczony jest do pomieszczeń, w których trwają prace remontowo-budowlane w ramach inwestycji wykonywanej na podstawie umowy B/03/2025/A z dnia 24.07.2025 r.- Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania zakończenie realizacji ww. zadania inwestycyjnego określono na dzień 31 stycznia 2026 r.- Zamawiający wskazuje jako datę początkową realizacji zamówienia datę (27.02.2026 r.) stanowiącą pierwszy możliwy termin rozpoczęcia realizacji niniejszej dostawy po faktycznym zakończeniu zadania inwestycyjnego i przygotowaniu pomieszczeń do pomieszczeń do przyjęcia i montażu mebli medycznych będących przedmiotem zamówienia.- Zamawiający informuje, iż jego zamierzeniem jest zawarcie umowy w terminie jak najwcześniejszym.- W przypadku zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu w terminie poprzedzającym dzień 27.02.2026 r. Zamawiający przewiduje możliwość dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia przed dniem 27.02.2026 r. (o ile Wykonawca wyrazi chęć i gotowość do wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia) pod warunkiem wcześniejszego zakończenia ww. zadania inwestycyjnego i przygotowania pomieszczeń do przyjęcia mebli medycznych. Wówczas końcowy termin realizacji przedmiotu zamówienia pozostaje bez zmian.

D/92/2025
branża Medyczna, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, sprzęt gospodarstwa domowego
kody CPV 33192000, 39711110
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne , sprzęt gospodarstwa domowego