Przetarg 12181109 - Część I: Zakup koparko-ładowarki Część II: Zakup...

   
Analizuj Zamówienie 12181109
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-27
przedmiot ogłoszenia
Część I: Zakup koparko-ładowarki Część II: Zakup ładowarki teleskopowej w ramach zadania z dotacji Wojewody Lubelskiego z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026

Czę
ść 1: Przedmiotem zamówienia jest:Część I: Zakup koparko-ładowarki w ramach zadania z dotacji Wojewody Lubelskiego z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.Zakres zamówienia obejmuje:Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kompletny, sprawny technicznie przedmiot zamówienia do Zamawiającego.W ramach dostawy, przewiduje się dodatkowo:a) weryfikację parametrów przedmiotu dostawy przez Zamawiającego;b) przeszkolenie przez Wykonawcę w dniu dostawy upoważnionych pracowników (co najmniej dwóch) Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia;c) dostarczenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w umowie.Miejscem dostawy jest Strupin Mały 105, 22–100 Strupin Mały. Dostawę należy wykonać w dni robocze w godzinach 7.30 – 14.30.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:1) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) – załącznik nr 3 do SWZ.2) Specyfikacja techniczna - załącznik nr 1 do PPU.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2025.2. Termin wykonania zamówienia (termin dostawy) stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca wskaże termin wykonania zamówienia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1a i 1b do SWZ).

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest:Część II: Zakup ładowarki teleskopowej w ramach zadania z dotacji Wojewody Lubelskiego z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.Zakres zamówienia obejmuje:Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kompletny, sprawny technicznie przedmiot zamówienia do Zamawiającego.W ramach dostawy, przewiduje się dodatkowo:a) weryfikację parametrów przedmiotu dostawy przez Zamawiającego;b) przeszkolenie przez Wykonawcę w dniu dostawy upoważnionych pracowników (co najmniej dwóch) Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia;c) dostarczenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w umowie.Miejscem dostawy jest Strupin Mały 105, 22–100 Strupin Mały. Dostawę należy wykonać w dni robocze w godzinach 7.30 – 14.30Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:1) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) – załącznik nr 3 do SWZ.2) Specyfikacja techniczna - załącznik nr 1 do PPU. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2025r. Termin wykonania zamówienia (termin dostawy) stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca wskaże termin wykonania zamówienia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1a i 1b do SWZ).

DAIF-ZP.271.5.73.2025
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny budowlane
kody CPV 43261000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny budowlane