Przetarg 12207684 - Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część...

   
Analizuj Zamówienie 12207684
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-09
przedmiot ogłoszenia
Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawi
ercie.

Część 1: Część 1: Termomodernizacja budynku zlokalizowanego przy ul. Aptecznej 1 w Zawierciu.1. Stan istniejący:Budynek mieszkalny wielorodzinny. Budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym (strych). Konstrukcja budynku wykonana w technologii tradycyjnej murowanej. Fundamenty stanowią ławy fundamentowe betonowe. Ściany nośne fundamentowe mieszane murowane z kamienia naturalnego i cegły ceramicznej pełnej. Ściany nośne części nadziemnej murowane z cegły pełnej. Dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej.2. Zakres robót budowlanych obejmuje: demontaże na czas prowadzenia robót i na stałe, izolację i ocieplenie ścian fundamentów i piwnic – 188,025 m2, docieplenie ścian elewacyjnych i ościeży płytami styropianowymi wraz z otynkowaniem z uprzednią naprawą spękań ścian oraz nadproży, uzupełnieniem i zabezpieczeniem ścian przed dalszą degradacją – 1517,181 m2, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną – 318,50 m2, docieplenie połaci dachowych w części klatki schodowej – 210,324 m2, remont schodów zewnętrznych, balkonów, wymiana balustrad, wzmocnienie elementów konstrukcyjnych i wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej, wzmocnienie drewnianego stropu ostatniej kondygnacji wymianę rynien i rur spustowych – 238,75 m, wymianę stolarki okiennej, stolarki drzwiowej zewnętrznej na drewnianą, parapetów, obróbek blacharskich parapetów – 301,042 m2, wzmocnienie drewnianego stropu ostatniej kondygnacji, remont dachu z wymianą pokrycia i wyłazu, wymianę rynien i rur spustowych, obróbki blacharskie – 358,30 m2 przebudowę kominów nad dachem z wymianą obróbek blacharskich kominów, roboty wykończeniowe i naprawcze po robotach wewnątrz budynku, wykonanie odpowiedniej wymaganej wentylacji w pomieszczeniach budynku, wydzielenie kompleksowych węzłów sanitarnych, modernizację instalacji wodno kanalizacyjnej (zgodnie z częścią sanitarną projektu technicznego), modernizację instalacji centralnego ogrzewania (zgodnie z częścią sanitarną projektu technicznego), wykonanie kompleksowej instalacji c.o. i c.w.u. zasilanych piecami etażowymi (20 szt.) w lokalach, wraz z kuchenkami gazowymi (15 szt.) lub elektrycznymi do przygotowania posiłków (zgodnie z częścią sanitarną projektu technicznego), wykonanie instalacji gazowej (według odrębnego opracowania), wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania urządzeń c.o. i c.w.u. w lokalach i częściach wspólnych oraz wyodrębnionych węzłach sanitarnych (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego), wymianę instalacji odgromowej (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego) montaż anteny zbiorczej, zabudowa budek dla ptaków zgodnie z decyzją RDOŚ – 6 szt.Dla budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku uzyskano pozwolenie na budowę Starosty Zawierciańskiego Nr A.6740.818.2022.MW Decyzja 988/2022 z dnia 23.11.2022 r. – pozwolenie jest obowiązujące.Dla robót budowlanych – docieplenie przegród budowlanych, wymiana pokrycia, wymiana instalacji c.o., cwu,i wod-kan wraz z robotami towarzyszącymi dokonano zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonania robót. Starosta Zawierciański zaświadczeniem NR A.6743.644.202.KJ z dnia 27.06.2022 r. zaświadczył o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. Zgłoszenie jest obowiązujące.dot. części nr 1 i części nr 2:1. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie kosztorysowe. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. Zasady oraz sposób rozliczania zawarto w umowie.2. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.3. Budynki w czasie wykonywania przedmiotu umowy będą obiektami czynnymi, zamieszkałymi, a w związku z tym Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w takich obiektach, wykona prace w sposób minimalizujący zakłócenia funkcjonowania, zapewniający bezpieczeństwo korzystania z budynku przez lokatorów.4. Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego.5. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.6. Wykonawca zapewni swoim staraniem i na swój koszt kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych.7. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do SWZ przedmiaru robót (t.j. roboty budowlane, roboty instalacyjne, roboty elektryczne), były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2025r., poz. nr 277 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.8. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę nr Edycj2/2021/5742/PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dla zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej oraz warunków sanitarnych budynków wielorodzinnych w zasobach Gminy Zawiercie.”9. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.Wejście do budynku jest dostosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne.

Część 2: Część 2:Termomodernizacja budynku zlokalizowanego przy ul. Szkolnej 17 w Zawierciu.1. Stan istniejący:Budynek mieszkalny wielorodzinny. Budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym (strych). Konstrukcja budynku wykonana w technologii tradycyjnej murowanej. Fundamenty stanowią ławy fundamentowe betonowe. Ściany nośne fundamentowe mieszane murowane z kamienia naturalnego i cegły ceramicznej pełnej. Ściany nośne części nadziemnej murowane z cegły pełnej. Dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej.2. Zakres robót budowlanych obejmuje: demontaże na czas prowadzenia robót i na stałe, izolację i ocieplenie ścian fundamentów i piwnic – 107,955 m2, docieplenie ścian elewacyjnych i ościeży płytami styropianowymi wraz z otynkowaniem z uprzednią naprawą spękań ścian oraz nadproży, uzupełnieniem i zabezpieczeniem ścian przed dalszą degradacją – 641,336 m2, ocieplenie wełną mineralną stropu pod nieogrzewanym poddaszem i połaci dachowych w części klatki schodowej – 366,50 m2, remont schodów zewnętrznych, balkonów, wymiana balustrad, wzmocnienie elementów konstrukcyjnych i wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej, wzmocnienie drewnianego stropu ostatniej kondygnacji wymianę rynien i rur spustowych – 99,03 m, wymianę stolarki okiennej na PCV, stolarki drzwiowej zewnętrznej, parapetów, obróbki blacharskie parapetów – 82,661 m2, wzmocnienie drewnianego stropu ostatniej kondygnacji, remont dachu z wymianą pokrycia i wyłazu, wymianą rynien i rur spustowych, obróbki blacharskie – 421,475 m2, przebudowę kominów nad dachem z wymianą obróbek blacharskich kominów, roboty wykończeniowe i naprawcze po robotach wewnątrz budynku, wykonanie odpowiedniej wymaganej wentylacji w pomieszczeniach budynku, wydzielenie kompleksowych węzłów sanitarnych, zamurowania, przebicia ścian wewnętrznych dla zmiany podziału mieszkań, modernizację instalacji wodno kanalizacyjnej (zgodnie z częścią sanitarną projektu technicznego), modernizację instalacji centralnego ogrzewania (zgodnie z częścią sanitarną projektu technicznego), wykonanie kompleksowej instalacji c.o. i c.w.u. zasilanych piecami etażowymi (12 szt.) w lokalach, wraz z kuchenkami gazowymi (5 szt.) lub elektrycznymi (3 szt.) do przygotowania posiłków (zgodnie z częścią sanitarną projektu technicznego), wykonanie instalacji gazowej ( według odrębnego opracowania), wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania urządzeń c.o. i c.w.u. w lokalach i częściach wspólnych oraz wyodrębnionych węzłach sanitarnych (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego), wymianę instalacji odgromowej (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego), montaż anteny zbiorczej, zabudowę budek dla ptaków zgodnie z decyzją RDOŚ – 6 szt.Dla budowy wewnętrznej instalacji gazu w budynku uzyskano pozwolenie na budowę Starosty Zawierciańskiego Nr A.6740.823.2022.MW Decyzja 993/2022 z dnia 23.11.2022 r. – pozwolenie jest obowiązujące.Dla robót budowlanych – docieplenie przegród budowlanych, wymiana pokrycia, wymiana instalacji c.o., cwu,i wod-kan wraz z robotami towarzyszącymi dokonano zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonania robót. Starosta Zawierciański zaświadczeniem NR A.6743.642.202.KJ z dnia 27.06.2022 r. zaświadczył o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. Zgłoszenie jest obowiązujące.Dotyczy części nr 1 oraz części nr 2:Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w:1) Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót z 2021 r. (Odrębnie dla części 1 i 2: Projekt budowlany branży architektonicznej, Projekt budowlany instalacji gazowej, Projekt techniczny branży architektonicznej, Projekt techniczny branży elektrycznej, Projekt techniczny instalacji gazowej, Projekt techniczny instalacji c.o. i wody, Projekt wykonawczy branży architektonicznej, Projekt wykonawczy branży elektrycznej, Projekt wykonawczy instalacji gazowej, Projekt wykonawczy instalacji c.o. i wody).2) Rewizji dokumentacji projektowej z 2025 r. (Odrębnie dla części 1 i 2: Projekt architektoniczno-budowlany REWIZJA, Projekt techniczny instalacji gazowej REWIZJA, Projekt techniczny instalacji c.o., wodnej, kanalizacji REWIZJA, Projekt techniczny branża elektryczna REWIZJA, Projekt wykonawczy instalacji gazowej REWIZJA, Projekt wykonawczy instalacji c.o., wodnej, kanalizacji REWIZJA, Projekt wykonawczy branża elektryczna REWIZJA). 3) Decyzji RDOŚ sygn. WNP.6401.342.2025.PW z dnia 9 maja 2025 r. zezwalającej na niszczenie siedlisk lub ostoi będących obszarem rozrodu, wychowu, młodych, odpoczynku, migracji lub żerowania, na niszczenie usuwanie lub uszkadzanie gniazd lub schronień oraz umyślne uniemożliwianie dostępu do schronień.UWAGA: Rewizja dokumentacji projektowej z 2025 r. obrazuje aktualizacje, zmiany nieistotne pierwotnej dokumentacji projektowej w zakresie połączeń lokali mieszkalnych wewnątrz budynku i wskazane w niej trasy instalacji wewnętrznych oraz miejsca zlokalizowania kotłów gazowych, armatury i urządzeń sanitarnych zastępują te wskazane w dokumentacji pierwotnej. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,f) standardów emisyjnych,oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).W przypadku wymagania w dokumentacji projektowej i STWiORB etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. nr 725), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j Dz. U. z 2021r., poz. nr 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne, aprobaty lub certyfikaty do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z dokumentacją projektową

ZP.271.78.2025.ED
branża Dekarstwo, Drogownictwo, Elewacje, termomodernizacje, Materiały budowlane i hutnicze, Sprzątanie, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża pokrycia dachowe, obróbka blacharska, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, rozbiórki, demontaże, elewacje, termomodernizacja, konstrukcje inne, wyroby hutnicze
kody CPV 44212310, 44230000, 44232000, 44316400, 45100000, 45111000, 45111200, 45111300, 45200000, 45223000, 45233222, 45261210, 45261320, 45261410, 45262520, 45300000, 45310000, 45311000, 45311100, 45311200, 45312310, 45315100, 45315300, 45320000, 45321000, 45324000, 45330000, 45331100, 45331210, 45332000, 45333000, 45400000, 45420000, 45421152, 45422000, 45430000, 45431000, 45442100, 45443000, 45453100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: pokrycia dachowe , obróbka blacharska , drogi, ulice, autostrady, obwodnice , rozbiórki, demontaże , elewacje , termomodernizacja , konstrukcje inne , wyroby hutnicze