Przetarg 10415767 - Część 1: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie...

   
Analizuj Zamówienie 10415767 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-09
przedmiot ogłoszenia
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnęt
rznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.Powyższy zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części ( 4 zadania):Zadanie 5 - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru doziarnionego 30% kruszywem łamanym do uzupełnienia górnej warstwy poboczy wzdłuż dróg gminnych na terenie gminy Suwałki wraz z rozłożeniem poboczarką i mechanicznym zagęszczeniem.Szacowana ilość żwiru wynosi około 1 500 ton.Materiałem użytym do realizacji zadania powinna być pospółka według normy o uziarnieniu od 0 do 32 mm doziarniona 30% kruszywem łamanym z występowaniem frakcji iłowej w celu zagęszczenia pod wpływem ruchu pojazdów w trakcie eksploatacji drogi.Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za sprzedaż 1 tony żwiru wraz z transportem, rozłożeniem poboczarką i zagęszczeniem.Kruszywo może być dostarczone jedynie ze żwirowni objętej koncesją na wydobywanie kruszywa naturalnego. W tym celu na każde żądanie Zmawiającego, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:a) jedną jednostką sprzętową (poboczarką);b) jedną jednostką sprzętową (do mechanicznego zagęszczania poboczy);c) jednym samochodem do przewozu materiału.Prace powinny być prowadzone w sposób uniemożliwiający powstawanie utrudnień oraz zagrożenie w ruchu drogowym.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za ewentualne nieszczęśliwe wypadki oraz szkody spowodowane wykonaniem przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia.Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu.Wykonawca jest odpowiedzialny za stan bezpieczeństwa na wykonywanym odcinku robót.Robotnicy obsługujący sprzęt muszą posiadać stosowne uprawnienia oraz odzież ochronną.Wykonawca odpowiada za ewentualne zniszczenia przez nieuwagę elementów drogowych, szczególnie dotyczących oznakowań, których wartość zostanie określona w czasie odbioru i potrącona zostanie z faktury za wykonywaną usługę.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie pracownika Urzędu Gminy.W zleceniu będzie określony zakres oraz termin realizacji zamówienia.Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż trzy dni robocze od dnia wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu pisemnym lub ustnym. Z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do realizacji zamówienia w czasie reakcji zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Czas reakcji, o którym mowa powyżej stanowi jedne z kryterium oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz w zależności od posiadanych środków finansowych w budżecie gminy Suwałki.Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia przez sołtysa wsi, w której wykonywana była usługa lub pracownika Urzędu Gminy. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać koszty dojazdu i powrotu, koszty bieżących napraw i remontu sprzętu, wymagane oznakowanie sprzętu.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedno zadanie i Zamawiający nie stawia ograniczeń w tym zakresie. Zamawiający nie stawia ograniczeń co do maksymalnej liczby zadań, których może udzielić jednemu Wykonawcy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca jest zobowiązany posiadać sprzęt na każde zadanie odrębnie.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.Powyższy zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części ( 4 zadania):Zadanie 6 - Świadczenie usług koparko – ładowarką, która musi być wyposażona także w łyżkę profilowo – skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką Szacowany czas świadczonych usług wyniesie 300 godz.Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za 1 godzinę świadczenia usług.Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:a) jedną koparko-ładowarką wyposażoną w łyżkę profilowo-skarpową do kopania rowów przydrożnych do współpracy z samochodem wywrotką.Prace powinny być prowadzone w sposób uniemożliwiający powstawanie utrudnień oraz zagrożenie w ruchu drogowym.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za ewentualne nieszczęśliwe wypadki oraz szkody spowodowane wykonaniem przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia.Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu.Wykonawca jest odpowiedzialny za stan bezpieczeństwa na wykonywanym odcinku robót.Robotnicy obsługujący sprzęt muszą posiadać stosowne uprawnienia oraz odzież ochronną.Wykonawca odpowiada za ewentualne zniszczenia przez nieuwagę elementów drogowych, szczególnie dotyczących oznakowań, których wartość zostanie określona w czasie odbioru i potrącona zostanie z faktury za wykonywaną usługę.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie pracownika Urzędu Gminy.W zleceniu będzie określony zakres oraz termin realizacji zamówienia.Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż trzy dni robocze od dnia wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu pisemnym lub ustnym. Z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do realizacji zamówienia w czasie reakcji zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Czas reakcji, o którym mowa powyżej stanowi jedne z kryterium oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz w zależności od posiadanych środków finansowych w budżecie gminy Suwałki.Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia przez sołtysa wsi, w której wykonywana była usługa lub pracownika Urzędu Gminy. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać koszty dojazdu i powrotu, koszty bieżących napraw i remontu sprzętu, wymagane oznakowanie sprzętu.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedno zadanie i Zamawiający nie stawia ograniczeń w tym zakresie. Zamawiający nie stawia ograniczeń co do maksymalnej liczby zadań, których może udzielić jednemu Wykonawcy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca jest zobowiązany posiadać sprzęt na każde zadanie odrębnie.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.Powyższy zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części ( 4 zadania):Zadanie 7 - Świadczenie usług samochodem samowyładowczym o ładowności min. 14ton.Przedmiot zamówienia: transport towarów sypkich samochodem samowyładowczym z tylnym lub bocznym zsypem mogącym przetransportować minimum 14 ton z możliwością zabezpieczenia przestrzeni ładownej roletą dla optymalnej ochrony przewożonego produktu.Szacowany czas świadczonych usług wyniesie 100 godz.Podana w formularzu cena jednostkowa powinna zawierać cenę za 1 godzinę świadczenia usług.Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:a) jednym samochodem samowyładowczym o ładowności min. 14 ton.Prace powinny być prowadzone w sposób uniemożliwiający powstawanie utrudnień oraz zagrożenie w ruchu drogowym.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za ewentualne nieszczęśliwe wypadki oraz szkody spowodowane wykonaniem przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia.Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu.Wykonawca jest odpowiedzialny za stan bezpieczeństwa na wykonywanym odcinku robót.Robotnicy obsługujący sprzęt muszą posiadać stosowne uprawnienia oraz odzież ochronną.Wykonawca odpowiada za ewentualne zniszczenia przez nieuwagę elementów drogowych, szczególnie dotyczących oznakowań, których wartość zostanie określona w czasie odbioru i potrącona zostanie z faktury za wykonywaną usługę.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie pracownika Urzędu Gminy.W zleceniu będzie określony zakres oraz termin realizacji zamówienia.Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż trzy dni robocze od dnia wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu pisemnym lub ustnym. Z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do realizacji zamówienia w czasie reakcji zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Czas reakcji, o którym mowa powyżej stanowi jedne z kryterium oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz w zależności od posiadanych środków finansowych w budżecie gminy Suwałki.Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia przez sołtysa wsi, w której wykonywana była usługa lub pracownika Urzędu Gminy. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać koszty dojazdu i powrotu, koszty bieżących napraw i remontu sprzętu, wymagane oznakowanie sprzętu.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedno zadanie i Zamawiający nie stawia ograniczeń w tym zakresie. Zamawiający nie stawia ograniczeń co do maksymalnej liczby zadań, których może udzielić jednemu Wykonawcy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca jest zobowiązany posiadać sprzęt na każde zadanie odrębnie.

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.Powyższy zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części ( 4 zadania):Zadanie 8 - Sprzedaż i transport 1 tony kruszywa z recyklingu elementów betonowych na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu. Szacowana ilość kruszywa wynosi około 2 500 ton.Do wykonania prac należy użyć kruszywa zgodnego z normą PN-EN 13242 :- kruszywo z recyklingu o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm (krzywe uziarnienia wymienione w WT-4)- skład kruszywa z recyklingu powinien spełniać wymagania : 1) Główne składniki: przekruszony beton (o gęstości > 2,1 Mg/m3) i kruszywo, zawartość [%] ≥ 95;2) Inne materiały: przekruszony mur, destrukt asfaltowy, zawartość [%] ≤ 5;3) Zanieczyszczenia: Zanieczyszczenia organiczne, zawartość [%] ≤ 0,1.Wykonawca przy realizacji tego zadania musi dysponować co najmniej:a) jedną jednostką sprzętową (równiarka);b) dwoma samochodami do przewozu materiału.Prace powinny być prowadzone w sposób uniemożliwiający powstawanie utrudnień oraz zagrożenie w ruchu drogowym.Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za ewentualne nieszczęśliwe wypadki oraz szkody spowodowane wykonaniem przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia.Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu.Wykonawca jest odpowiedzialny za stan bezpieczeństwa na wykonywanym odcinku robót.Robotnicy obsługujący sprzęt muszą posiadać stosowne uprawnienia oraz odzież ochronną.Wykonawca odpowiada za ewentualne zniszczenia przez nieuwagę elementów drogowych, szczególnie dotyczących oznakowań, których wartość zostanie określona w czasie odbioru i potrącona zostanie z faktury za wykonywaną usługę.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie pracownika Urzędu Gminy.W zleceniu będzie określony zakres oraz termin realizacji zamówienia.Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż trzy dni robocze od dnia wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu pisemnym lub ustnym. Z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie zobowiązany do przystąpienia do realizacji zamówienia w czasie reakcji zadeklarowanym w formularzu ofertowym. Czas reakcji, o którym mowa powyżej stanowi jedne z kryterium oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz w zależności od posiadanych środków finansowych w budżecie gminy Suwałki.Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia przez sołtysa wsi, w której wykonywana była usługa lub pracownika Urzędu Gminy. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać koszty dojazdu i powrotu, koszty bieżących napraw i remontu sprzętu, wymagane oznakowanie sprzętu.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedno zadanie i Zamawiający nie stawia ograniczeń w tym zakresie. Zamawiający nie stawia ograniczeń co do maksymalnej liczby zadań, których może udzielić jednemu Wykonawcy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca jest zobowiązany posiadać sprzęt na każde zadanie odrębnie.

ZP.271.6.2024.KS
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 14210000, 45233141, 45233142, 45520000, 50000000, 60100000, 60180000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10461584 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce w 2024 roku. WZP.2512.58.2024
10490552 2024-05-14
godz. 11:00
Świętokrzyskie „Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną” Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach – etap I Część II: Budowa parkingu dla samoch...
10491799 2024-05-15
godz. 10:00
Podkarpackie Przebudowa dróg gminnych w Łapajówce, Siennowie, Maćkówce, Zarzeczu i Pełnatyczach w formule zaprojektuj-wybuduj - powtórzone
10499647 2024-05-16
godz. 10:00
Podkarpackie Przebudowa dróg na terenie Gminy Sokołów Małopolski Część 1: Część I - Przebudowa ulicy Pelca od skrzyżowania z ul. Powstańców Styczniowych do skrzyżowania z ul. Kasztanową w...
10259292 2024-05-16
godz. 10:00
Świętokrzyskie Remont drogi powiatowej nr 1322T w miejscowości Daleszyce ul. Kościuszki. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1322T Górno-Daleszyce-Borków (stary numer 0332T) w miej...
10425111 2024-05-17
godz. 10:50
Podlaskie Remont, naprawa, konserwacja, wykonanie niektórych elementów infrastruktury drogowej – nawierzchnie, elementy korpusu drogi, elementy sieci odwodnienia, oznakowanie poziome na drogach kr...
10498682 2024-05-20
godz. 11:00
Podlaskie Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych Nr 101815B, Nr 101837B, Nr 101851B wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, gm. Przerośl. Część 1: Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych Nr ...
10492764 2024-05-21
godz. 10:00
Dolnośląskie Remont chodnika wewnątrz osiedla przy ul. Dąbrówki Dz 102/11 w Kłodzku
10286598 2024-05-22
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiot zamówienia jest robota budowlana pn. przebudowa ul. Prostej w Kwidzynie. Dla inwestycji została wydana Decyzja zezwalająca na realizację inwestycji drogowej. Inwestycja dofi...
10338479 2024-05-31
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa drogi gminnej Nowe Łączyno - Stare Łączyno IZD.271.3.2024 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00304380/01 z dnia: 2024-04-2...