Przetarg 8476344 - Część 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca...

   
Analizuj Zamówienie 8476344 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-20
przedmiot ogłoszenia
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Gminy Tuchów 2021/202
2 (części: Burzyn, Łowczów, Siedliska, Trzemesna, Zabłędza, Garbek, Kielanowice)”Część 1. - Burzyn – ok. 17,71 km, w tym ok. 11,35 km do posypywania1. Zakres zamówienia obejmuje:1.1. przystąpienie do odśnieżania wraz z posypywaniem niezwłocznie po ustaniu opadów śniegulub w ich trakcie w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu;1.2. użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp.;1.3. załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) – wyłącznie na polecenie zamawiającego;1.4. gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny lub fax do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności,1.5. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, m. in. w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących w danym okresie warunków atmosferycznych.Każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub likwidacji śliskości nastąpi wyłącznie na polecenie jednej z osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego, wymienionych w zawartej umowie (telefoniczne lub faksem) określające miejsce oraz zakres usługi. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu przedziału czasowego wskazanego w ofercie, jednaknie później jak 1 godz. od momentu wezwania. Wykonawca wykonuje usługę na wyraźne polecenie przedstawiciela Zamawiającego oraz każdorazowo zgłasza przeprowadzoną akcję wraz z podaniem liczby godzin wykonanej pracy.W cenie za pracę sprzętu należy uwzględnić wszystkie elementy, w szczególności tj.:- cenę pracy sprzętu, płace kierowcy, koszty paliwa, itp.,- koszt soli i solanki oraz mieszanki piasku z solą,- koszt załadunku materiałów.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Gminy Tuchów 2021/2022 (części: Burzyn, Łowczów, Siedliska, Trzemesna, Zabłędza, Garbek, Kielanowice)”Część 2. - Łowczów – ok. 6,38 km, w tym ok. 5,90 km do posypywania1. Zakres zamówienia obejmuje:1.1. przystąpienie do odśnieżania wraz z posypywaniem niezwłocznie po ustaniu opadów śniegulub w ich trakcie w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu;1.2. użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp.;1.3. załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) – wyłącznie na polecenie zamawiającego;1.4. gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny lub fax do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności,1.5. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, m. in. w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących w danym okresie warunków atmosferycznych.Każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub likwidacji śliskości nastąpi wyłącznie na polecenie jednej z osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego, wymienionych w zawartej umowie (telefoniczne lub faksem) określające miejsce oraz zakres usługi. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu przedziału czasowego wskazanego w ofercie, jednaknie później jak 1 godz. od momentu wezwania. Wykonawca wykonuje usługę na wyraźne polecenie przedstawiciela Zamawiającego oraz każdorazowo zgłasza przeprowadzoną akcję wraz z podaniem liczby godzin wykonanej pracy.W cenie za pracę sprzętu należy uwzględnić wszystkie elementy, w szczególności tj.:- cenę pracy sprzętu, płace kierowcy, koszty paliwa, itp.,- koszt soli i solanki oraz mieszanki piasku z solą,- koszt załadunku materiałów.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Gminy Tuchów 2021/2022 (części: Burzyn, Łowczów, Siedliska, Trzemesna, Zabłędza, Garbek, Kielanowice)”Część 3. - Siedliska – ok. 27,10 km, w tym ok. 8,7 km do posypywania1. Zakres zamówienia obejmuje:1.1. przystąpienie do odśnieżania wraz z posypywaniem niezwłocznie po ustaniu opadów śniegulub w ich trakcie w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu;1.2. użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp.;1.3. załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) – wyłącznie na polecenie zamawiającego;1.4. gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny lub fax do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności,1.5. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, m. in. w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących w danym okresie warunków atmosferycznych.Każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub likwidacji śliskości nastąpi wyłącznie na polecenie jednej z osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego, wymienionych w zawartej umowie (telefoniczne lub faksem) określające miejsce oraz zakres usługi. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu przedziału czasowego wskazanego w ofercie, jednaknie później jak 1 godz. od momentu wezwania. Wykonawca wykonuje usługę na wyraźne polecenie przedstawiciela Zamawiającego oraz każdorazowo zgłasza przeprowadzoną akcję wraz z podaniem liczby godzin wykonanej pracy.W cenie za pracę sprzętu należy uwzględnić wszystkie elementy, w szczególności tj.:- cenę pracy sprzętu, płace kierowcy, koszty paliwa, itp.,- koszt soli i solanki oraz mieszanki piasku z solą,- koszt załadunku materiałów.

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Gminy Tuchów 2021/2022 (części: Burzyn, Łowczów, Siedliska, Trzemesna, Zabłędza, Garbek, Kielanowice)”Część 4. - Trzemesna – ok. 10,50 km, w tym ok. 1,30 km do posypywania1. Zakres zamówienia obejmuje:1.1. przystąpienie do odśnieżania wraz z posypywaniem niezwłocznie po ustaniu opadów śniegulub w ich trakcie w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu;1.2. użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp.;1.3. załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) – wyłącznie na polecenie zamawiającego;1.4. gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny lub fax do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności,1.5. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, m. in. w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących w danym okresie warunków atmosferycznych.Każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub likwidacji śliskości nastąpi wyłącznie na polecenie jednej z osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego, wymienionych w zawartej umowie (telefoniczne lub faksem) określające miejsce oraz zakres usługi. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu przedziału czasowego wskazanego w ofercie, jednaknie później jak 1 godz. od momentu wezwania. Wykonawca wykonuje usługę na wyraźne polecenie przedstawiciela Zamawiającego oraz każdorazowo zgłasza przeprowadzoną akcję wraz z podaniem liczby godzin wykonanej pracy.W cenie za pracę sprzętu należy uwzględnić wszystkie elementy, w szczególności tj.:- cenę pracy sprzętu, płace kierowcy, koszty paliwa, itp.,- koszt soli i solanki oraz mieszanki piasku z solą,- koszt załadunku materiałów.

Część 5: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Gminy Tuchów 2021/2022 (części: Burzyn, Łowczów, Siedliska, Trzemesna, Zabłędza, Garbek, Kielanowice)”Część 5. - Zabłędza – ok.9,21 km, w tym ok. 3,50 km do posypywania1. Zakres zamówienia obejmuje:1.1. przystąpienie do odśnieżania wraz z posypywaniem niezwłocznie po ustaniu opadów śniegulub w ich trakcie w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu;1.2. użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp.;1.3. załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) – wyłącznie na polecenie zamawiającego;1.4. gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny lub fax do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności,1.5. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, m. in. w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących w danym okresie warunków atmosferycznych.Każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub likwidacji śliskości nastąpi wyłącznie na polecenie jednej z osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego, wymienionych w zawartej umowie (telefoniczne lub faksem) określające miejsce oraz zakres usługi. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu przedziału czasowego wskazanego w ofercie, jednaknie później jak 1 godz. od momentu wezwania. Wykonawca wykonuje usługę na wyraźne polecenie przedstawiciela Zamawiającego oraz każdorazowo zgłasza przeprowadzoną akcję wraz z podaniem liczby godzin wykonanej pracy.W cenie za pracę sprzętu należy uwzględnić wszystkie elementy, w szczególności tj.:- cenę pracy sprzętu, płace kierowcy, koszty paliwa, itp.,- koszt soli i solanki oraz mieszanki piasku z solą,- koszt załadunku materiałów.

Część 6: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Gminy Tuchów 2021/2022 (części: Burzyn, Łowczów, Siedliska, Trzemesna, Zabłędza, Garbek, Kielanowice)”Część 6. - Os. Tuchów-Garbek – ok. 9,3 km, w tym ok. 1,5 km do posypywania1. Zakres zamówienia obejmuje:1.1. przystąpienie do odśnieżania wraz z posypywaniem niezwłocznie po ustaniu opadów śniegulub w ich trakcie w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu;1.2. użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp.;1.3. załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) – wyłącznie na polecenie zamawiającego;1.4. gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny lub fax do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności,1.5. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, m. in. w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących w danym okresie warunków atmosferycznych.Każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub likwidacji śliskości nastąpi wyłącznie na polecenie jednej z osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego, wymienionych w zawartej umowie (telefoniczne lub faksem) określające miejsce oraz zakres usługi. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu przedziału czasowego wskazanego w ofercie, jednaknie później jak 1 godz. od momentu wezwania. Wykonawca wykonuje usługę na wyraźne polecenie przedstawiciela Zamawiającego oraz każdorazowo zgłasza przeprowadzoną akcję wraz z podaniem liczby godzin wykonanej pracy.W cenie za pracę sprzętu należy uwzględnić wszystkie elementy, w szczególności tj.:- cenę pracy sprzętu, płace kierowcy, koszty paliwa, itp.,- koszt soli i solanki oraz mieszanki piasku z solą,- koszt załadunku materiałów.

Część 7: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Gminy Tuchów 2021/2022 (części: Burzyn, Łowczów, Siedliska, Trzemesna, Zabłędza, Garbek, Kielanowice)”Część 7. - Os. Tuchów-Kielanowice – ok. 4,9 km, w tym ok. 3,00 km do posypywania1. Zakres zamówienia obejmuje:1.1. przystąpienie do odśnieżania wraz z posypywaniem niezwłocznie po ustaniu opadów śniegulub w ich trakcie w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu;1.2. użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp.;1.3. załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) – wyłącznie na polecenie zamawiającego;1.4. gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny lub fax do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności,1.5. używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, m. in. w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących w danym okresie warunków atmosferycznych.Każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub likwidacji śliskości nastąpi wyłącznie na polecenie jednej z osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego, wymienionych w zawartej umowie (telefoniczne lub faksem) określające miejsce oraz zakres usługi. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu przedziału czasowego wskazanego w ofercie, jednaknie później jak 1 godz. od momentu wezwania. Wykonawca wykonuje usługę na wyraźne polecenie przedstawiciela Zamawiającego oraz każdorazowo zgłasza przeprowadzoną akcję wraz z podaniem liczby godzin wykonanej pracy.W cenie za pracę sprzętu należy uwzględnić wszystkie elementy, w szczególności tj.:- cenę pracy sprzętu, płace kierowcy, koszty paliwa, itp.,- koszt soli i solanki oraz mieszanki piasku z solą,- koszt załadunku materiałów.

ZP–271–17/2021
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10369669 2024-04-04
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Mechaniczne zamiatanie ulic na terenie Miasta Świdwin. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na mechanicznym zamiataniu ulic na terenie Miasta Świdwin. Szczegół...
10380501 2024-04-04
godz. 11:00
Dolnośląskie Pozimowe oczyszczenie dróg wojewódzkich z piasku wraz z wywiezieniem zanieczyszczeń Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług porządkowych w ramach bieżącego utrzymaniem dróg pu...
10381076 2024-04-05
godz. 09:00
Podlaskie Część 1: Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 roku. PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg na terenie RDW Siemiatycz...
10305972 2024-04-08
godz. 09:00
Małopolskie Utrzymanie letnie i zimowe terenów przyległych do budynków wielorodzinnych w Skawinie Przedmiotem zamówienia jest letnie i zimowe utrzymanie terenów - chodników, zatok parkingowych i ...
10392112 2024-04-09
godz. 08:00
Dolnośląskie „Letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków autobusowych na terenie Gminy Lubawka” Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn. „Letnie utrzymanie...
10417814 2024-04-17
godz. 10:30
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikac...
10432910 2024-04-22
godz. 08:30
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dla zadania pn.: ”Bieżące utrzymanie czystości ulic i chodników na terenie Gminy Nowe”. IKS.271.7.2024.PM
10330800 2024-04-23
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest,,Utrzymanie czystości w pomieszczeniach i na posesji wokół budynku przy ul. Kuźniczej 22 oraz w pomieszczeniach przy ulicy Kuźniczej 43/45 we Wrocławiu. ...
10464607 2024-04-30
godz. 09:00
Wielkopolskie Mechaniczne zamiatanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie Puszczykowa w 2024 roku 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na mechaniczn...
10484806 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich Część 1: część I : U...