Przetarg 10395113 - Część 1: Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i...

   
Analizuj Zamówienie 10395113
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-03
przedmiot ogłoszenia
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i rozbudowa kanalizacji deszczowej w wybranych lokalizacjach w Siemianowicach Śląskich – projektowanie i nadzór”. 1. Część 1 zamówienia pn.
: Modernizacja i rozbudowa kanalizacji deszczowej - etap II - projektowanie i nadzór - ul. Sowia.1) Przedmiotem realizacji jest sporządzenie dokumentacji projektowej dla rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do studni na istniejącym kolektorze celem odprowadzenia nadmiaru wód opadowych z pasa drogowego ulicy Sowiej w Siemianowicach Śląskich wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie przyszłych robót budowlanych oraz przygotowaniem przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i uzyskaniem na rzecz i w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zastał zawarty w Dodatku nr 3a do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4a do SWZ).2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.3. Jeżeli w Dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.4. Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie umowy o pracę. 5. Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, powinna zawierać wszystkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia i opinie, materiały geodezyjne, potwierdzone wnioski (np.: o wydanie decyzji, dokumentów lub wykonania jakichkolwiek zmian), w zakresie niezbędnym do realizacji tego zadania inwestycyjnego.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu usług związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, w zależności od potrzeb Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji robót budowlanych lub gdy nie wezwie Wykonawcy do sprawowania nadzoru autorskiego, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za sprawowanie nadzoru autorskiego w wysokości podanej w ofercie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej.7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.8. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.8. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie: 39 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem terminów pośrednich realizacji zamówienia tj.:1) termin przedstawienia do akceptacji koncepcji rozwiązania technicznego odbioru wód deszczowych z terenu jezdni ul. Sowiej - do 30 dni od dnia podpisania umowy;2) termin przedstawienia do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej – do 60 dni od dnia podpisania umowy;3) termin przekazania kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej wraz z przygotowanym wnioskiem na pozwolenie na budowę – do 90 dni od podpisania umowy;4) termin sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót – od dnia pisemnego zobowiązania Wykonawcy przez Zamawiającego, przez cały okres realizacji robót na podstawie dokumentacji opracowanej w ramach niniejszej umowy, aż do dnia bezusterkowego końcowego odbioru tych robót jednakże nie dłużej niż 39 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i rozbudowa kanalizacji deszczowej w wybranych lokalizacjach w Siemianowicach Śląskich – projektowanie i nadzór”. 1. Część 2 zamówienia pn.: Modernizacja i rozbudowa kanalizacji deszczowej - etap III - projektowanie i nadzór - al. Młodych 1) Przedmiotem realizacji jest sporządzenie dokumentacji projektowej dla rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do studni na istniejącym kolektorze celem odprowadzenia nadmiaru wód opadowych z pasa drogowego alei Młodych w Siemianowicach Śląskich wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie przyszłych robót budowlanych oraz przygotowaniem przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i uzyskaniem na rzecz i w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zastał zawarty w Dodatku nr 3b do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4b do SWZ).2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.3. Jeżeli w Dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.4. Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie umowy o pracę. 5. Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, powinna zawierać wszystkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia i opinie, materiały geodezyjne, potwierdzone wnioski (np.: o wydanie decyzji, dokumentów lub wykonania jakichkolwiek zmian), w zakresie niezbędnym do realizacji tego zadania inwestycyjnego.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu usług związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, w zależności od potrzeb Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji robót budowlanych lub gdy nie wezwie Wykonawcy do sprawowania nadzoru autorskiego, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za sprawowanie nadzoru autorskiego w wysokości podanej w ofercie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej.7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.8. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.8. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie: 39 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem terminów pośrednich realizacji zamówienia, t.j.:1) termin przedstawienia do akceptacji koncepcji rozwiązań technicznych odbioru wód deszczowych ujętych w pkt. 2.3.3. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia z terenu jezdni al. Młodych (droga boczna) - do 60 dni od dnia podpisania umowy;2) termin przedstawienia do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej – do 120 dni od dnia podpisania umowy;3) termin przekazania kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej wraz z przygotowanym wnioskiem na pozwolenie na budowę - do 150 dni od podpisania umowy;4) termin sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót – od dnia pisemnego zobowiązania Wykonawcy przez Zamawiającego, przez cały okres realizacji robót na podstawie dokumentacji opracowanej w ramach niniejszej umowy, aż do dnia bezusterkowego końcowego odbioru tych robót jednakże nie dłużej niż 39 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i rozbudowa kanalizacji deszczowej w wybranych lokalizacjach w Siemianowicach Śląskich – projektowanie i nadzór”. 1. Część 3 zamówienia pn.: Modernizacja i rozbudowa kanalizacji deszczowej - etap IV - projektowanie i nadzór - ul. Słoneczna 1) Przedmiotem realizacji jest sporządzenie dokumentacji projektowej dla rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do studni na istniejącym kolektorze celem odprowadzenia nadmiaru wód opadowych z pasa drogowego ulicy Słonecznej w Siemianowicach Śląskich wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie przyszłych robót budowlanych oraz przygotowaniem przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i uzyskaniem na rzecz i w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zastał zawarty w Dodatku nr 3c do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4c do SWZ).2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.3. Jeżeli w Dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.4. Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie umowy o pracę. 5. Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, powinna zawierać wszystkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia i opinie, materiały geodezyjne, potwierdzone wnioski (np.: o wydanie decyzji, dokumentów lub wykonania jakichkolwiek zmian), w zakresie niezbędnym do realizacji tego zadania inwestycyjnego.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu usług związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, w zależności od potrzeb Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji robót budowlanych lub gdy nie wezwie Wykonawcy do sprawowania nadzoru autorskiego, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za sprawowanie nadzoru autorskiego w wysokości podanej w ofercie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej.7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.8. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.8. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie: 39 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem terminów pośrednich realizacji zamówienia, t.j.:1) termin przedstawienia do akceptacji koncepcji rozwiązania technicznego odbioru wód deszczowych z terenu jezdni ul. Słonecznej - do 30 dni od dnia podpisania umowy;2) termin przedstawienia do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej – do 60 dni od dnia podpisania umowy;3) termin przekazania kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej wraz z przygotowanym wnioskiem na pozwolenie na budowę do 90 dni od podpisania umowy;4) termin sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót – od dnia pisemnego zobowiązania Wykonawcy przez Zamawiającego, przez cały okres realizacji robót na podstawie dokumentacji opracowanej w ramach niniejszej umowy, aż do dnia bezusterkowego końcowego odbioru tych robót jednakże nie dłużej niż 39 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i rozbudowa kanalizacji deszczowej w wybranych lokalizacjach w Siemianowicach Śląskich – projektowanie i nadzór”. 1. Część 4 zamówienia pn.: Modernizacja i rozbudowa kanalizacji deszczowej - etap VI - projekt i nadzór nad przebudową układu sieci w ul. Kilińskiego celem przełączenia odwodnienia tunelu do kanału kd 1600 wraz z budową kanałów retencyjnych1) Przedmiotem realizacji jest sporządzenie dokumentacji projektowej dla rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do studni na istniejącym kolektorze celem odprowadzenia nadmiaru wód opadowych z części pasa drogowego ulicy Kilińskiego w Siemianowicach Śląskich w rejonie tunelu pod torami PKP wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie przyszłych robót budowlanych oraz przygotowaniem przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i uzyskaniem na rzecz i w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zastał zawarty w Dodatku nr 3d do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4d do SWZ).2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy, tj.: zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.3. Jeżeli w Dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101, ust. 1, pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznych ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.4. Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem na podstawie umowy o pracę. 5. Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, powinna zawierać wszystkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia i opinie, materiały geodezyjne, potwierdzone wnioski (np.: o wydanie decyzji, dokumentów lub wykonania jakichkolwiek zmian), w zakresie niezbędnym do realizacji tego zadania inwestycyjnego.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu usług związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, w zależności od potrzeb Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji robót budowlanych lub gdy nie wezwie Wykonawcy do sprawowania nadzoru autorskiego, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za sprawowanie nadzoru autorskiego w wysokości podanej w ofercie. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej.7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.8. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.8. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie: 39 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem terminów pośrednich realizacji zamówienia, t.j.:1) termin przedstawienia do akceptacji koncepcji rozwiązań technicznych odbioru wód deszczowych z części ul. Kilińskiego - do 60 dni od dnia podpisania umowy;2) termin przedstawienia do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej – do 180 dni od dnia podpisania umowy;3) termin przekazania kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej wraz z przygotowanym wnioskiem na pozwolenie na budowę – do 210 dni od podpisania umowy;4) termin sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót – od dnia pisemnego zobowiązania Wykonawcy przez Zamawiającego, przez cały okres realizacji robót na podstawie dokumentacji opracowanej w ramach niniejszej umowy, aż do dnia bezusterkowego końcowego odbioru tych robót jednakże nie dłużej niż 39 miesięcy od dnia podpisania umowy.

ZT.271.0005.2024, ZP.rp.15.2024
branża Projektowanie
podbranża projekt wod-kan, nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71000000, 71300000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt wod-kan , nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483258 2024-05-08
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Wykonanie przeglądu stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przeglądy roczne zgodnie z art. 62 ust.1...
10478588 2024-05-10
godz. 09:00
Pomorskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ulicy Ciemińskiej w Główczycach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w trybie zaprojektuj i wybuduj polegające na budowie sieci kanaliz...
10493091 2024-05-13
godz. 12:00
Mazowieckie Opracowanie Projektu, dokumentacji budowlanej, wykonawczej, kosztorysowej i formalno-prawnej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, zgód, uzgodnień, służebności przes...
10486430 2024-05-13
godz. 12:00
Dolnośląskie Budowa z przebudową odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Oleszna Podgórska 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zaprojektowane przez Wykonawcę pole...
10499646 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie ,,Budowa studni w SUW Reczyn’’ w formule zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej studni SW-3 na Stacji Uzdatniania Wody w Reczynie. Inwestycja będzie realizowan...
10456999 2024-05-14
godz. 12:00
Dolnośląskie 3316/2024 - Wykonanie koncepcji (studium wykonalności) dotyczącej budowy przepompowni na sieci cieplnej 2xDN350 wraz z budynkiem przepompowni w rejonie skrzyżowania ulic Hermanowskiej i K...
10501370 2024-05-21
godz. 08:00
Śląskie Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dobudowy przewodów kominowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. 1 Maja 5-5of w Zabrzu.
10492403 2024-05-23
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Różnowie. Inwestycja realizowana jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający informuje, iż w dniu29.02.2024r...
10497750 2024-05-31
godz. 09:00
Dolnośląskie 1/NZO/2024 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. Budowa osiedla Wojszyce 1 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10309916 2024-06-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Usługa nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: „Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajowej” Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zad...