Przetarg 12206399 - Część 1: Dotyczy KPP Lubań:1. Przedmiotem zamówienia...

   
Analizuj Zamówienie 12206399
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-09
przedmiot ogłoszenia
Część 1: Dotyczy KPP Lubań:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Lubań, KP Bolków, KPP Jawor, KPP Ząbkowic
e Śląskie.2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonaw¬czymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i wydanie posiłków w ilościach i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta.2.1. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych, tj. muszą one spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2023 poz. 1448 ze zmianami) oraz aktów wykonawczych.2.2. Wykonawca powinien posiadać:- decyzję (aktualną) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub inny równoważny dokument potwierdzający zatwierdzenie zakładu do podjęcia działalności, o której mowa w art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2023 poz. 1448 ze zmianami), oraz zatwierdzenia pojazdu. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części (posiłki profilaktyczne całoroczne):Część 1 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Lubań w okresie – posiłki całoroczne w ilości 198 posiłków w okresie obowiązywania umowy4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania. Oferta winna być złożona na całość usług w ramach danej części zamówienia. 5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55321000-6 – Usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, zatrudniał osoby, które będą przygotowywały posiłki na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, na cały okres realizacji zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście świadczył przedmiotowe usługi. Zamawiający ma prawo do weryfikacji i kontroli realizacji przez Wykonawcę ww. obowiązku, co opisano szczegółowo w § 3 PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 8. Oferty równoważne: Ilekroć w specyfikacji warunków zamówienia, oraz w załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, intencją Zamawiającego było przedstawienie przykładu „typu” tj. określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych produktu, materiału bądź technologii; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”. Zaoferowane rozwiązania równoważne (urządzenia, sprzęt lub materiały) będą posiadały parametry nie gorsze niż te, określone przez Zamawiającego. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cech użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych różnych producentów. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami, znakami itp. ma jedynie charakter przykładowy mający na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego, z zachowaniem zasady neutralności opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający w zakresie przywołanych w dokumentacji norm wskazuje, iż wymagana norma stanowi wymóg „co najmniej” i dopuszcza przedmiot zamówienia posiadający normy wyższe, równoważne opisywanym.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (poprzez wypełnienie pkt IV formularza ofertowego), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców. 10. Informacje dotyczące postępowania:a. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. c. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzpd. Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp).e. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp,f. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp),g. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,h. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,i. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,j. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp.

Część 2: Dotyczy KP Bolków:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Lubań, KP Bolków, KPP Jawor, KPP Ząbkowice Śląskie.2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonaw¬czymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i wydanie posiłków w ilościach i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta.2.1. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych, tj. muszą one spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2023 poz. 1448 ze zmianami) oraz aktów wykonawczych.2.2. Wykonawca powinien posiadać:- decyzję (aktualną) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub inny równoważny dokument potwierdzający zatwierdzenie zakładu do podjęcia działalności, o której mowa w art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2023 poz. 1448 ze zmianami), oraz zatwierdzenia pojazdu. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części (posiłki profilaktyczne całoroczne):Część 1 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Lubań w okresie – posiłki całoroczne w ilości 198 posiłków w okresie obowiązywania umowy,część 2 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KP Bolków w okresie – posiłki całoroczne w ilości 616 posiłków w okresie obowiązywania umowy,część 3 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Jawor w okresie – posiłki całoroczne w ilości 1118 posiłków w okresie obowiązywania umowy,część 4 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Ząbkowice Śląskie w okresie – posiłki całoroczne w ilości 1738 posiłków w okresie obowiązywania umowy,4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania. Oferta winna być złożona na całość usług w ramach danej części zamówienia. 5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55321000-6 – Usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, zatrudniał osoby, które będą przygotowywały posiłki na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, na cały okres realizacji zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście świadczył przedmiotowe usługi. Zamawiający ma prawo do weryfikacji i kontroli realizacji przez Wykonawcę ww. obowiązku, co opisano szczegółowo w § 3 PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 8. Oferty równoważne: Ilekroć w specyfikacji warunków zamówienia, oraz w załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, intencją Zamawiającego było przedstawienie przykładu „typu” tj. określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych produktu, materiału bądź technologii; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”. Zaoferowane rozwiązania równoważne (urządzenia, sprzęt lub materiały) będą posiadały parametry nie gorsze niż te, określone przez Zamawiającego. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cech użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych różnych producentów. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami, znakami itp. ma jedynie charakter przykładowy mający na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego, z zachowaniem zasady neutralności opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający w zakresie przywołanych w dokumentacji norm wskazuje, iż wymagana norma stanowi wymóg „co najmniej” i dopuszcza przedmiot zamówienia posiadający normy wyższe, równoważne opisywanym.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (poprzez wypełnienie pkt IV formularza ofertowego), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców. 10. Informacje dotyczące postępowania:a. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. c. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzpd. Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp).e. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp,f. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp),g. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,h. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,i. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,j. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp.

Część 3: Dotyczy KPP Jawor:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Lubań, KP Bolków, KPP Jawor, KPP Ząbkowice Śląskie.2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonaw¬czymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i wydanie posiłków w ilościach i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta.2.1. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych, tj. muszą one spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2023 poz. 1448 ze zmianami) oraz aktów wykonawczych.2.2. Wykonawca powinien posiadać:- decyzję (aktualną) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub inny równoważny dokument potwierdzający zatwierdzenie zakładu do podjęcia działalności, o której mowa w art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2023 poz. 1448 ze zmianami), oraz zatwierdzenia pojazdu. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części (posiłki profilaktyczne całoroczne):Część 1 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Lubań w okresie – posiłki całoroczne w ilości 198 posiłków w okresie obowiązywania umowy,część 2 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KP Bolków w okresie – posiłki całoroczne w ilości 616 posiłków w okresie obowiązywania umowy,część 3 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Jawor w okresie – posiłki całoroczne w ilości 1118 posiłków w okresie obowiązywania umowy,część 4 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Ząbkowice Śląskie w okresie – posiłki całoroczne w ilości 1738 posiłków w okresie obowiązywania umowy,4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania. Oferta winna być złożona na całość usług w ramach danej części zamówienia. 5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55321000-6 – Usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, zatrudniał osoby, które będą przygotowywały posiłki na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, na cały okres realizacji zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście świadczył przedmiotowe usługi. Zamawiający ma prawo do weryfikacji i kontroli realizacji przez Wykonawcę ww. obowiązku, co opisano szczegółowo w § 3 PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 8. Oferty równoważne: Ilekroć w specyfikacji warunków zamówienia, oraz w załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, intencją Zamawiającego było przedstawienie przykładu „typu” tj. określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych produktu, materiału bądź technologii; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”. Zaoferowane rozwiązania równoważne (urządzenia, sprzęt lub materiały) będą posiadały parametry nie gorsze niż te, określone przez Zamawiającego. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cech użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych różnych producentów. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami, znakami itp. ma jedynie charakter przykładowy mający na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego, z zachowaniem zasady neutralności opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający w zakresie przywołanych w dokumentacji norm wskazuje, iż wymagana norma stanowi wymóg „co najmniej” i dopuszcza przedmiot zamówienia posiadający normy wyższe, równoważne opisywanym.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (poprzez wypełnienie pkt IV formularza ofertowego), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców. 10. Informacje dotyczące postępowania:a. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. c. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzpd. Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp).e. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp,f. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp),g. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,h. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,i. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,j. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp.

Część 4: Dotyczy KPP Ząbkowice Śląskie:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Lubań, KP Bolków, KPP Jawor, KPP Ząbkowice Śląskie.2. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków profilaktycznych przez Wykonawcę dla Zamawiającego tj. dla: pracowników cywilnych, zgodnie ze stwierdzonym wydatkiem energetycznym (posiłki całoroczne). Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków profilaktycznych przygotowywanych wg receptur Instytutu Żywienia i Żywności o zawartości około 1000 kcal. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. Nr 60 poz. 279 z dnia 30.05.1996 r. § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz aktami wykonaw¬czymi. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i wydanie posiłków w ilościach i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, bez dni ustawowo wolnych od pracy i święta.2.1. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych, tj. muszą one spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2023 poz. 1448 ze zmianami) oraz aktów wykonawczych.2.2. Wykonawca powinien posiadać:- decyzję (aktualną) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub inny równoważny dokument potwierdzający zatwierdzenie zakładu do podjęcia działalności, o której mowa w art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2023 poz. 1448 ze zmianami), oraz zatwierdzenia pojazdu. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części (posiłki profilaktyczne całoroczne):Część 1 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Lubań w okresie – posiłki całoroczne w ilości 198 posiłków w okresie obowiązywania umowy,część 2 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KP Bolków w okresie – posiłki całoroczne w ilości 616 posiłków w okresie obowiązywania umowy,część 3 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Jawor w okresie – posiłki całoroczne w ilości 1118 posiłków w okresie obowiązywania umowy,część 4 postępowania: Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KPP Ząbkowice Śląskie w okresie – posiłki całoroczne w ilości 1738 posiłków w okresie obowiązywania umowy,4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania. Oferta winna być złożona na całość usług w ramach danej części zamówienia. 5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55321000-6 – Usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, zatrudniał osoby, które będą przygotowywały posiłki na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, na cały okres realizacji zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście świadczył przedmiotowe usługi. Zamawiający ma prawo do weryfikacji i kontroli realizacji przez Wykonawcę ww. obowiązku, co opisano szczegółowo w § 3 PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 8. Oferty równoważne: Ilekroć w specyfikacji warunków zamówienia, oraz w załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, intencją Zamawiającego było przedstawienie przykładu „typu” tj. określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych produktu, materiału bądź technologii; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”. Zaoferowane rozwiązania równoważne (urządzenia, sprzęt lub materiały) będą posiadały parametry nie gorsze niż te, określone przez Zamawiającego. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cech użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych różnych producentów. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami, znakami itp. ma jedynie charakter przykładowy mający na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego, z zachowaniem zasady neutralności opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku powoływania się przez Zamawiającego na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych (certyfikaty) odnoszące się do przedmiotu zamówienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Zamawiający w zakresie przywołanych w dokumentacji norm wskazuje, iż wymagana norma stanowi wymóg „co najmniej” i dopuszcza przedmiot zamówienia posiadający normy wyższe, równoważne opisywanym.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (poprzez wypełnienie pkt IV formularza ofertowego), o ile są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców. 10. Informacje dotyczące postępowania:a. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji. b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. c. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzpd. Zamawiający nie przewiduje, iż wybór najkorzystniejszej oferty zostanie poprzedzony aukcją elektroniczną (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp).e. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp,f. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 308 ust. 1 ustawy Pzp),g. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,h. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,i. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp,j. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp.

PU-2380-215-022-214/2025/IR
branża Gastronomia, catering
podbranża usługi restauracyjne, żywienie zbiorowe
kody CPV 55321000, 55520000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi restauracyjne , żywienie zbiorowe