Przetarg 12197190 - Część 1: Część zamówienia nr 1 – Zakup i dostawa...

   
Analizuj Zamówienie 12197190
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
Część 1: Część zamówienia nr 1 – Zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Centrum Usług Społecznych w Jarocinie, Wymagania: - dostarczany towar musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie
z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 t. j. z dnia 2019.07.05). - towar musi być świeży, bez uszkodzeń mechanicznych, dobrej jakości, z aktualnym terminem przydatności do spożycia - wykonawca musi spełniać wszystkie wymagania w zakresie środków transportu, określone w rozdz. IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L. z 30.04.2004r. nr 139.1). - dostawy każdorazowo będą realizowane transportem Wykonawcy dostosowanym do przewozu żywności na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zapewnia rozładunek towaru - Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części przedstawia załącznik nr 3 do SWZ.

Część 2: Część zamówienia nr 2 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych - mrożonek dla Centrum Usług Społecznych w Jarocinie, Wymagania: - dostarczany towar musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 t. j. z dnia 2019.07.05). - towar musi być świeży, bez uszkodzeń mechanicznych, dobrej jakości, z aktualnym terminem przydatności do spożycia - wykonawca musi spełniać wszystkie wymagania w zakresie środków transportu, określone w rozdz. IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L. z 30.04.2004r. nr 139.1). - dostawy każdorazowo będą realizowane transportem Wykonawcy dostosowanym do przewozu żywności na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zapewnia rozładunek towaru - Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części przedstawia załącznik nr 3 do SWZ.

Część 3: Część zamówienia nr 3 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Usług Społecznych w Jarocinie,Wymagania: - dostarczany towar musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 t. j. z dnia 2019.07.05). - towar musi być świeży, bez uszkodzeń mechanicznych, dobrej jakości, z aktualnym terminem przydatności do spożycia - wykonawca musi spełniać wszystkie wymagania w zakresie środków transportu, określone w rozdz. IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L. z 30.04.2004r. nr 139.1). - dostawy każdorazowo będą realizowane transportem Wykonawcy dostosowanym do przewozu żywności na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zapewnia rozładunek towaru - Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części przedstawia załącznik nr 3 do SWZ.

Część 4: Część zamówienia nr 4 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych – warzyw dla Centrum Usług Społecznych w Jarocinie. Wymagania: - dostarczany towar musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2019.1252 t. j. z dnia 2019.07.05). - towar musi być świeży, bez uszkodzeń mechanicznych, dobrej jakości, z aktualnym terminem przydatności do spożycia - wykonawca musi spełniać wszystkie wymagania w zakresie środków transportu, określone w rozdz. IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L. z 30.04.2004r. nr 139.1). - dostawy każdorazowo będą realizowane transportem Wykonawcy dostosowanym do przewozu żywności na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zapewnia rozładunek towaru - Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części przedstawia załącznik nr 3 do SWZ.

CUS/ZP/2/2025
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 3142500, 15100000, 15110000, 15131100, 15131400, 15131500, 15220000, 15310000, 15330000, 15331170, 15430000, 15500000, 15830000, 15840000, 15850000, 15860000, 15871000, 15890000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze