Przetarg 12224163 - Część 1: 1) Przedmiotem zamówienia świadczenie usług...

   
Analizuj Zamówienie 12224163
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-11
przedmiot ogłoszenia
Część 1: 1) Przedmiotem zamówienia świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych w jednostkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i Sosnowcu. Szczegółowy zakres c
zynności, wykaz obiektów wraz z lokalizacją oraz metrażem dla poszczególnych zadań zawiera załącznik 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ; 3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:a) Część A: Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miasta Katowice;b) Część B: Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miasta Sosnowiec;Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.5) Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane przez okres maksymalnie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy do 31.12.2027 r. lub do wyczerpania środków finansowych, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w danej części (wartość umowy), w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Faktyczne rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi nie wcześniej niż od dnia 01.01.2026 r.6) Miejsce realizacji zamówienia: a) Część A: Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miasta Katowice: Kampus Katowicki (Rektorat) ul. Bankowa 12, ul. Bankowej 12 a budynkiem przy ulicy Bankowej 11 w Katowicach oraz ciąg pieszy wzdłuż ulicy W. Pańki (wraz z przylegającymi do ciągu pieszego przy ulicy W. Pańki trawnikami) oraz ul. Górnicza 6, 12, 14, 16 oraz ul. Wodna 5,5 a w Katowicach; Osiedle Akademickie – Ligota – ul. Studencka 15, 16, 17, 18, 22 i ul. Śląska 75 w Katowicach-Ligocie;b) Część B: Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miasta Sosnowiec: Wydział Humanistyczny – ul. Żytnia 10 i ul. S. Grota-Roweckiego 5 w Sosnowcu; Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych – ul. Żytnia 12, ul. Będzińska 39 w Sosnowcu; Wydział Nauk Przyrodniczych– ul. Będzińska 60 w Sosnowcu; Osiedle Akademickie – Sosnowiec – ul. Lwowska 2, 4, 6 i 8, ul. Sucha 7a, 7b, 7c , 7d w Sosnowcu;7) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu własnych materiałów i niezbędnych środków (materiały pomocnicze do wykonywania ww. prac, tj. worki na śmieci, worki do koszy, worki na liście, piasek, wapno, farbę chlorokauczukową, środki chwastobójcze dostarcza Wykonawca).8) Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na każde wezwanie Zmawiającego wynikające z nagłych, ważnych zdarzeń, np. w przypadku obfitych opadów śniegu, dużego zaśmiecenia terenu po imprezie masowej itp., wynosi 4 h i liczony będzie od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego i oznacza czas, w którym wykonawca rozpocznie wykonanie świadczenia. Wykonawca może skrócić czas reakcji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Czas reakcji Wykonawcy stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Oferta przewidująca skrócenie czas reakcji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.10) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;11) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona).12) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. . Dz.U. 2025 poz. 277): a) Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia wykonujące czynności związane ze (1) sprzątaniem i utrzymaniem czystości na trawnikach, chodnikach, parkingach, drogach wewnętrznych, drogach dojazdowych, schodach, wejściach do budynków, w boksach na kontenery; (2) sprzątaniem i utrzymaniem czystości poprzez np. zbieranie papierów, puszek, butelek i innych zanieczyszczeń terenu; (3) w okresie zimy wykonaniem prac zapewniających bezpieczną komunikację na terenie obiektów, których zakres uzależniony jest od warunków atmosferycznych: odśnieżanie (w przypadku opadów śniegu), posypywanie piaskiem oblodzonych chodników oraz dojść do budynków wraz ze schodami, usuwanie błota pośniegowego z chodników (przy odwilży); (4) w okresie jesiennym grabienie liści (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2025 poz. 277); b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w §4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.13) Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.14) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych Podwykonawców.15) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie OC z tytułu wykonywania działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres obowiązywania umowy, począwszy od pierwszego dnia świadczenia usługi. Jeśli umowa z jednym Wykonawcą zostanie zawarta dla 2 części zamówienia wystarczające będzie wykazanie posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wymagana dla jednej części, tj. 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.

Część 2: 1) Przedmiotem zamówienia świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych w jednostkach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i Sosnowcu. Szczegółowy zakres czynności, wykaz obiektów wraz z lokalizacją oraz metrażem dla poszczególnych zadań zawiera załącznik 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ; 3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:a) Część A: Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miasta Katowice;b) Część B: Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miasta Sosnowiec;Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.5) Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane przez okres maksymalnie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy do 31.12.2027 r. lub do wyczerpania środków finansowych, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w danej części (wartość umowy), w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Faktyczne rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi nie wcześniej niż od dnia 01.01.2026 r.6) Miejsce realizacji zamówienia: a) Część A: Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miasta Katowice: Kampus Katowicki (Rektorat) ul. Bankowa 12, ul. Bankowej 12 a budynkiem przy ulicy Bankowej 11 w Katowicach oraz ciąg pieszy wzdłuż ulicy W. Pańki (wraz z przylegającymi do ciągu pieszego przy ulicy W. Pańki trawnikami) oraz ul. Górnicza 6, 12, 14, 16 oraz ul. Wodna 5,5 a w Katowicach; Osiedle Akademickie – Ligota – ul. Studencka 15, 16, 17, 18, 22 i ul. Śląska 75 w Katowicach-Ligocie;b) Część B: Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych przy obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miasta Sosnowiec: Wydział Humanistyczny – ul. Żytnia 10 i ul. S. Grota-Roweckiego 5 w Sosnowcu; Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych – ul. Żytnia 12, ul. Będzińska 39 w Sosnowcu; Wydział Nauk Przyrodniczych– ul. Będzińska 60 w Sosnowcu; Osiedle Akademickie – Sosnowiec – ul. Lwowska 2, 4, 6 i 8, ul. Sucha 7a, 7b, 7c , 7d w Sosnowcu;7) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu własnych materiałów i niezbędnych środków (materiały pomocnicze do wykonywania ww. prac, tj. worki na śmieci, worki do koszy, worki na liście, piasek, wapno, farbę chlorokauczukową, środki chwastobójcze dostarcza Wykonawca).8) Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na każde wezwanie Zmawiającego wynikające z nagłych, ważnych zdarzeń, np. w przypadku obfitych opadów śniegu, dużego zaśmiecenia terenu po imprezie masowej itp., wynosi 4 h i liczony będzie od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego i oznacza czas, w którym wykonawca rozpocznie wykonanie świadczenia. Wykonawca może skrócić czas reakcji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Czas reakcji Wykonawcy stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Oferta przewidująca skrócenie czas reakcji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.10) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;11) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona).12) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. . Dz.U. 2025 poz. 277): a) Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia wykonujące czynności związane ze (1) sprzątaniem i utrzymaniem czystości na trawnikach, chodnikach, parkingach, drogach wewnętrznych, drogach dojazdowych, schodach, wejściach do budynków, w boksach na kontenery; (2) sprzątaniem i utrzymaniem czystości poprzez np. zbieranie papierów, puszek, butelek i innych zanieczyszczeń terenu; (3) w okresie zimy wykonaniem prac zapewniających bezpieczną komunikację na terenie obiektów, których zakres uzależniony jest od warunków atmosferycznych: odśnieżanie (w przypadku opadów śniegu), posypywanie piaskiem oblodzonych chodników oraz dojść do budynków wraz ze schodami, usuwanie błota pośniegowego z chodników (przy odwilży); (4) w okresie jesiennym grabienie liści (nie dotyczy osobistego wykonywania czynności przez Wykonawcę lub podwykonawcę), wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2025 poz. 277); b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w §4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.13) Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.14) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych Podwykonawców.15) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie OC z tytułu wykonywania działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres obowiązywania umowy, począwszy od pierwszego dnia świadczenia usługi. Jeśli umowa z jednym Wykonawcą zostanie zawarta dla 2 części zamówienia wystarczające będzie wykazanie posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wymagana dla jednej części, tj. 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.

DZP.382.4.33.2025
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie terenu
kody CPV 90910000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie terenu