Zlecenie 7771341 - Czas na nowy start Przedmiotem zamówienia jest...

   
Zamówienie 7771341 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-10-22
przedmiot zlecenia
Czas na nowy start

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na: 1) określeniu ścieżki wsparcia uczestniczek/u
czestników poprzez stworzenie Indywidualnej Ścieżki Reintegracji Społeczno- Zawodowej; 2) przeprowadzeniu indywidualnego wsparcia psychologicznego i grupowego w postaci warsztatów reintegracji społeczno- zawodowej (instrumenty aktywizacji społecznej); 3) przeprowadzeniu pośrednictwa pracy. Ad. 1 Określenie ścieżki wsparcia uczestniczek/uczestników poprzez stworzenie Indywidualnej Ścieżki Reintegracji Społeczno- Zawodowej Celem przeprowadzenia działania ma być stworzenie zindywidualizowanej kompleksowej ścieżki wsparcia dla 64 uczestników/uczestniczek projektu z udziałem dwóch specjalistów psychologa i doradcy zawodowego. Do zadań psychologa będzie należeć: 1) rozpoznanie aktualnej sytuacji społeczno- zawodowej, identyfikacja potrzeb uczestnika/uczestniczki w zakresie rozwoju kompetencji społecznych, 2) diagnoza samooceny i motywacji. Do zadań doradcy zawodowego należeć będzie: 1) diagnoza możliwości zawodowych w zakresie doskonalenia zawodowego w oparciu o aplikację on-line „Wieloaspektowa Ocena Preferencji Zawodowych” w kontekście bieżących potrzeb lokalnego rynku pracy, posiadanych kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, stopnia oddalenia od rynku pracy. Planuje się po 8 h doradztwa na jednego uczestnika/uczestniczkę (przewiduje się 2 spotkania po 2 h z psychologiem i 2 spotkania po 2 h z doradcą zawodowym) (1 godzina = 60 minut). Liczba uczestników/uczestniczek projektu dla których ma zostać przeprowadzone doradztwo wynosi 64 osób, co daje łącznie 512 godzin doradztwa. Wsparcie musi być udzielane z wykorzystaniem aplikacji on-line „Wieloaspektowej Oceny Preferencji Zawodowych” (koszt zakupu dostępu on-line leży po stronie Wykonawcy). Wsparcie będzie udzielane przez cały okres trwania projektu. Wsparcie może być udzielane w dni powszednie oraz w sobotę od 07.00 do 20.00. Wsparcie będzie udzielane przez doradcę zawodowego/psychologa bezpośrednio stacjonarnie. W przypadku wprowadzenia obostrzeń sanitarnych związanych z pandemią COVID 19 bądź odbywaniem przez uczestnika/uczestniczkę projektu kwarantanny wsparcie może być udzielane on-line na zasadach, o których poniżej. Efektem tej formy wsparcia ma być wypracowanie przez osoby świadczące wsparcie Indywidualnej Ścieżki Reintegracji dla uczestniczki/uczestnika zgodnie ze wzorem załączonym do umowy. Ad.2 Indywidualne wsparcie psychologiczne Celem prowadzonego indywidualnego wsparcia psychologicznego ma być wzrost kompetencji społecznych ukierunkowanych na przywrócenie zdolności do prawidłowego wypełnienia ról społecznych. Zadaniem psychologa/psychologów będzie również stałe motywowanie uczestników/uczestniczek, pomoc w rozwiązywaniu problemów osobistych, rozwój osobowy, kształtowanie proaktywnej postawy, stawianie celów, określenie priorytetów, a także radzenie sobie z trudnościami. Planuje się po 10 h wsparcia na jednego uczestnika/uczestniczkę (przewiduje się 5 spotkań po 2 h z psychologiem) (1 godzina = 60 minut). Liczba uczestników/uczestniczek projektu dla których ma zostać przeprowadzone wsparcie psychologiczne wynosi 64 osób, co daje łącznie 640 godzin wsparcia psychologicznego. Wsparcie będzie udzielane przez cały okres trwania projektu. Wsparcie może być udzielane w dni powszednie oraz soboty od 07.00 do 20.00. Wsparcie będzie udzielane przez psychologa/ów bezpośrednio stacjonarnie. W przypadku wprowadzenia obostrzeń sanitarnych związanych z pandemią COVID 19 bądź odbywaniem przez uczestnika/uczestniczkę projektu kwarantanny wsparcie może być udzielane on-line na zasadach, o których poniżej. Grupowe warsztaty reintegracji społeczno- zawodowej Celem warsztatów jest nauka współpracy w zespole, wzmocnienie samooceny, przełamywanie stereotypów, nauka prawidłowej komunikacji interpersonalnej i zachowań asertywnych, motywacja i radzenie sobie ze stresem, autoprezentacja i metody aktywnego poruszania się po rynku pracy. Warsztaty mogą być prowadzone zarówno przez doradcę zawodowego, jak i psychologa. Warsztaty reintegracji społeczno- zawodowej zakładają 60 h (10 dni x 6 h) spotkania w 9-10 osobowych grupach (projekt przewiduje 7 grup). Wsparcie będzie udzielane przez cały okres trwania projektu. Wsparcie może być udzielane w dni powszednie oraz w soboty od 07.00 do 20.00. Wsparcie będzie udzielane przez psychologa bezpośrednio stacjonarnie. W przypadku wprowadzenia obostrzeń sanitarnych związanych z pandemią COVID 19 bądź odbywaniem przez uczestnik/uczestniczkę projektu kwarantanny wsparcie może być udzielane on-line na zasadach, o których poniżej. Ad. 3 Pośrednictwo pracy Celem pośrednictwa jest udzielenie pomocy 64 uczestnikom/uczestniczkom projektu w znalezieniu odpowiedniego zatrudnienia zgodnego z diagnozą potrzeb, potencjałem i możliwościami psychofizycznymi. Pośrednik pracy będzie przekazywał uczestnikom/uczestniczkom informacje na temat lokalnego rynku pracy, pomocy w znalezieniu oferty pracy dopasowanej do ścieżki reintegracji i potrzeb uczestników/uczestniczek projektu w szybszym odnalezieniu się na rynku pracy, w kontaktach z potencjalnymi pracodawcami, w szukaniu ofert pracy. Spotkania będą miały charakter indywidualny i odbywać się będą w formie 4 spotkań x 2 godziny zegarowe/1 uczestnik projektu. Łączna liczba godzin pośrednictwa pracy wynosi max. 512 godzin (1 godzina = 60 minut) dla 64 osób. W ramach prowadzonego pośrednictwa pracy pośrednik pracy będzie zobowiązany do przedstawienia minimum 320 ofert pracy (minimum 5 ofert na 1 uczestnika/uczestniczkę). Wsparcie będzie udzielane przez cały okres trwania projektu. Wsparcie może być udzielane w dni powszednie oraz w soboty od 07.00 do 20.00. Wsparcie będzie udzielane przez pośrednika bezpośrednio stacjonarnie. W przypadku wprowadzenia obostrzeń sanitarnych związanych z pandemią COVID 19 bądź odbywaniem przez uczestnika/uczestniczkę projektu kwarantanny wsparcie może być udzielane on-line na zasadach, o których poniżej. Zasady udzielania wsparcia on-line: - Powinno być prowadzone w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem połączenia on-line tak aby uczestnik/uczestniczka projektu miał możliwość interaktywną swobodę udziału w danej formie wsparcia analogicznie jak w przypadku stacjonarnego bezpośredniego wsparcia z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. - Wykonawca zapewnia rozwiązania techniczne (platformę /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzone będzie wsparcie) pozwalające uczestnikom/uczestniczkom projektu oraz doradcy zawodowemu/psychologowi przeprowadzić tą daną formę wsparcia – powyższe Wykonawca przeprowadza po wskazaniu uczestnikowi/uczestniczce projektu minimalnych wymagań sprzętowych, jakie musi spełniać komputer uczestnika/uczestniczki projektu, minimalnych wymagań dotyczących parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik/uczestniczka projektu, niezbędnego oprogramowania umożliwiającego uczestnikom/uczestniczkom projektu dostęp do prezentowanych treści i materiałów, okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w danej formie wsparcia on-line. - Wykonawca przed wyborem dostawcy rozwiązania technicznego, o którym mowa powyżej ma obowiązek zweryfikować czy dostawca stosuje techniczne i organizacyjne środki ochrony danych osobowych zapewniające ich bezpieczeństwo oraz zgodność z RODO oraz sprawdza stosowane standardy zabezpieczeń i infrastrukturę, z jakiej korzysta platforma – co musi być w stanie wykazać Zamawiającemu. - W przypadku wsparcia grupowego (warsztaty) każdy uczestnik/uczestniczka projektu powinien mieć interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach warsztatów (ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.). - W przypadku, gdy dana forma wsparcia była realizowana w formie stacjonarnej Wykonawca ma obowiązek uzyskania akceptacji zmiany formy wsparcia na zdalną od wszystkich uczestników/uczestniczce; fakt uzyskania akceptacji powinien być udokumentowany, np. w postaci zarchiwizowanej korespondencji mailowej. - Wykonawca dokumentuje odpowiednio obecność uczestnika/uczestniczki projektu w ramach danej formy wsparcia (np. poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności/aktywności uczestnika/uczestniczki projektu, czy też zebranie od uczestnika/uczestniczki projektu potwierdzeń przekazanych mailem, że uczestniczył w danej formie wsparcia. - Wykonawca musi zapewnić uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód umożliwiających rejestrowanie/nagrywanie warsztatów; nagrywanie warsztatu i udostępnianie nagrania do celów kontroli, audytu lub monitoringu nie wymaga zgody t - jest obligatoryjne; jeżeli trener nie wyrazi na to zgody, wówczas warsztat nie może się odbyć; udostępnienie nagrania do celów utrwalania efektów uczenia się jest opcjonalne i wymaga pozyskania przez podmiot realizujący warsztat zgody od trenera na wykorzystanie nagrania do takiego celu.
branża Praca
kody CPV 79611000, 80500000, 85121270, 85312320
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się