Zlecenie 8081481 - Cyfrowe GOKi w podregionie łomżyńskim Przedmiotem...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Zamówienie 8081481 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-16
przedmiot zlecenia
Cyfrowe GOKi w podregionie łomżyńskim

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: ul. Matki Teresy z Kalkuty
18/16 20-538 Lublin, licencji oprogramowania szczegółowo opisanych w załączniku Zapytanie ofertowe pkt. 1 Opis przedmiotu zamówienia wraz z instalacją dostarczonego oprogramowania na komputerach Zamawiającego. Zamówienie obejmuje dostwę: 1. Dostawa oprogramowania graficznego typu A - licencji Adobe Photoshop lub równoważne - 208szt. 2. Dostawa oprogramowania graficznego typu B - licencji Affinity lub równoważne - 208szt. 3. Dostawa oprogramowania typu C - Oprogramowanie Microsoft 365 w wersji Business Standard lub równoważne do użytku komercyjnego - 48szt. 4. Dostawa oprogramowania typu D - Oprogramowanie Microsoft 365 w wersji Business Basic lub równoważne do użytku komercyjnego- 160szt. Zamawiający wymaga: 1. Instalacji ww oprogramowania na sprzęcie udostępnionym przez zamawiającego 2. w przypadku oprogramowania typu A i C lub D przypisania licencji do kont administracyjnych, wygenerowania potrzebnych danych dostępowych dla użytkowników końcowych i skutecznego przekazania tych danych do użytkowników końcowych. 3. w przypadku oprogramowania typu B przypisanie kluczy licencyjnych na komputerach użytkowników końcowych. 4. administrowania kontami administracyjnymi przez okres 12 miesięcy od dnia uruchomienia aplikacji, szczególnie w zakresie wszelkich problemów związanych z logowaniem, resetowaniem uprawnień użytkowników, którzy utracili dostęp do aplikacji (np. zgubienie hasła/reinstalacja systemu). Analogicznie wsparcia w przypadku konieczności reinstalacji i reaktywacji licencji oprogramowania desktopowego na skutek awarii komputera/konieczności reinstalacji systemu operacyjnego. 5. Instalacji w siedzibie Zamawiającego ul. Matki Teresy z Kalkuty 18 lok 16; 20-538 Lublin w godzinach 8-16 w dni robocze 6. Instalacja w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego 7. Uruchamiania licencji na wezwanie Zamawiającego – w ciągu maksymalnie 90 dni od dnia zawarcia umowy -Zamawiający zakłada składanie za-mówień instalacji partiami -jednorazowo minimalnie do 48 maksymalnie 100 licencji 8. Zamawiający wymaga wsparcia technicznego/administracyjnego w przypadku blokady dostępu do konta i aplikacji przez okres 12 miesięcy od dnia uruchomienia aplikacji 9. Zamawiający wskazuje, czas reakcji wsparcia -24h czas reakcji w dni robocze 10. W celu zagwarantowania wsparcia Zamawiający wymaga zapewnienia infolinii w godzinach8-16 i zapewnienia adresu mailowego zgłoszeniowego 1. Specyfikacja określa wymagania minimalne parametry odnośnie oprogramowania. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować dostawę oprogramowania spełniającego minimalne parametry specyfikacji lub wyższe. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wsparcia technicznego w zakresie, instalacji i konfiguracji oprogramowania stanowiącego przedmiot dostawy na sprzęcie stanowiącym własność Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski. 6. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny musi udowodnić spełnienie wszystkich parametrów funkcjonalności określonych powyżej. W tym celu: •załączy do oferty opisy zawierające szczegółowe dane oferowanego oprogramowania równoważnego, •przed podpisaniem umowy dokona wspólnie z Zamawiającym instalacji i testowania oprogramowania równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego, 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. b) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. d) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. e) Wykonawca jest zobowiązany Zawiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o planowanym terminie instalacji oprogramowania, nie później niż na 2 dni przed tym terminem. f) Uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego terminu dostawy oprogramowania. g) Współpracy z Zamawiającym w trakcie realizacji umowy, a w szczególności udzielania wszelkich niezbędnych wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu umowy na każde żądanie Zamawiającego lub osoby wskazanej przez Zamawiającego. 8. Zamawiający dokona weryfikacji prawidłowości dostawy w terminie 2 dni od jej zrealizowania. Następnie Zamawiający sporządzi protokół odbioru dostawy. Za należytego wykonania dostawy przez Wykonawcę uważa się dzień, w którym Zamawiający podpisze protokół odbioru dostawy. Prawo własności licencji stanowiącej przedmiot dostawy, przechodzi na Zamawiającego z dniem podpisania protokołu odbioru. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone oprogramowanie jest niezgodne z opisem zawartym w Zapytaniu ofertowym lub ofercie Wykonawcy, posiada ślady użytkowania lub pochodzi z nielegalnego źródła, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości oprogramowania, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy następnie termin dostawy oprogramowania fabrycznie nowego, wolnego od wad, nie krótszy niż 2 dni i nie dłuższy niż 7 dni. Następnie procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 9. Wykonawca w specyfikacji wymaganej w formularzu ofertowym zobowiązany jest wskazać wszystkie informacje potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt minimalnych wymagań Zamawiającego, wskazanych w Zapytaniu ofertowym. Brak wskazania wszystkich informacji skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią Zapytania ofertowego.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
kody CPV 48000000, 72268000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10513846 2024-05-10
godz. 12:55
Wielkopolskie 42/ZO/2024 Zakup dodatkowej licencji w modelu subskrypcyjnym do rozwiązania PAM. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Secret management for commercial software (part of C3 integrations) P/N: APP-ISV...
10510683 2024-05-14
godz. 12:00
Mazowieckie Przedłużenie licencji oraz wsparcia technicznego dla systemu pocztowego Barracuda Email Security Gateway 300 na kolejny rok
10503244 2024-05-15
godz. 08:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ ...
10512305 2024-05-15
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem Zamówienia jest wybór podwykonawcy w zakresie przygotowania treści pisanych i graficznych oraz bodyleasingu ekspertów i mentoringu na potrzeby produkcji i stworzenia kursu on...
10511803 2024-05-16
godz. 09:00
Wielkopolskie Zakup wsparcie producenta SSP wraz ze wsparciem integratora dla systemów telekomunikacyjnych Unify dla EEP
10511838 2024-05-16
godz. 09:00
Wielkopolskie Zakup wsparcie producenta SSP wraz ze wsparciem integratora dla systemów telekomunikacyjnych Unify dla EEP
10513299 2024-05-17
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktu...
10514993 2024-05-17
godz. 23:59
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest zlecenia prac programistycznych, które będą miały na celu implementację skanowania kodów EAN w aplikacji mobilnej, co pozwoli na zbieranie za jej pomocą d...
10506715 2024-06-03
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wsparcie i rozwój systemów m.st. Warszawy opartych na otwartym oprogramowaniu DECIDIM. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został w we ...
10520284 2024-06-13
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa systemu bezpieczeństwa monitorowania podatności, zarządzania aktualizacjami oprogramowania wielu producentów dla stacji roboczych i serwerów 1. Przedmiotem zamówienia jest dos...