Zlecenie 8655803 - Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence. Doskonałość w...

   
Zamówienie 8655803 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-01-17
przedmiot zlecenia
Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence. Doskonałość w kształceniu

Opis przedmiotu zamówienia dla części A - ZESTAW WYPOSAŻE
NIA BIUROWEGO 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, w tym mebli biurowych i medycznych oraz wyposażenia sanitarnego i higienicznego do pomieszczeń Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence Uczelni Łazarskiego w zakresie następujących części: a) ZESTAW WYPOSAŻENIA BIUROWEGO (kod UŁa 6.102; 12.193 - Kod wewnętrzny Zamawiającego, bez znaczenia dla Wykonawcy.) – część A (...) 2) Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 1a Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Załącznik 1b Formularz asortymentowo-cenowy. 3) Pozycja we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 39100000-3 Meble 39151000-5 Różne meble 39113000-7 Różne siedziska i krzesła 39121100-7 Biurka 39141300-5 Szafy 39141200-4 Blaty 33192000-2 Meble medyczne 44411000-4 Wyroby sanitarne 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła 42968200-1 Maszyny wydające artykuły toaletowe 4) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, dokonanie pomiarów pomieszczeń w celu doprecyzowania wymiarów i ustawienia mebli w pomieszczeniach. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wymiary podane w Załącznikach do zapytania ofertowego nr 1a (Opis przedmiotu zamówienia) i 1b (Formularz asortymentowo-cenowy) traktowane są jako wartości nominalne, co oznacza, że Wykonawca po dokonaniu pomiarów pomieszczeń zobowiązany będzie dostosować wymiary mebli, o ile okaże się to konieczne. Zmiana wymiarów mebli w celu dostosowania do wielkości pomieszczeń nie stanowi zmiany umowy i nie będzie wiązać się ze zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; b) dostawa i montaż mebli do Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence, ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, a także ich podłączenie do instalacji istniejących w budynku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; c) podłączenia mebli do instalacji i sieci (elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej) znajdujących się w pomieszczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a) oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1b) w sposób umożliwiający prawidłowe i poprawne działanie oraz sprawdzenie poprawności działania; d) dostawa wyposażenia sanitarnego i higienicznego do Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence, ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; e) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie Umowy. 5) Wykonawca ma prawo przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których montowane będą meble i dokonać własnych pomiarów na potrzebę opracowania oferty. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w tej sprawie należy złożyć na adres csm.wm@lazarski.edu.pl. Zamawiający rekomenduje zrealizowanie przez każdego Oferenta wizji lokalnej, albowiem Zamawiający zgodnie z zapisem z cz. II pkt 4 lit. a niniejszego Zapytania ofertowego dopuszcza, że wymiary podane w Załącznikach nr 1a (Opis przedmiotu zamówienia) i 1b (Formularz asortymentowo-cenowy) mogą ulec zmianą w wyniku ostatecznych pomiarów dokonywanych na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający dokonał pomiarów umożliwiających podanie nominalnych wymiarów w Załączniku nr 1a i Załączniku nr 1b dochowując zasad staranności, jednakże ze względu na fakt, iż realizacja tego typu zamówień przez różnych Oferentów może się różnic, w tym w zakresie doboru technik i technologii pomiarów Zamawiający rekomenduje zrealizowanie przez każdego Oferenta wizji lokalnej i dokonanie własnych pomiarów na etapie składania ofert. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca będzie mieć obowiązek wykonania pomiarów kontrolnych „z natury” w pomieszczeniach Zamawiającego w celu zapewnienia, że konstrukcja mebli (w tym ich rzeczywiste wymiary) umożliwi wykonanie mebli i zabudów na wymiar z zachowaniem oczekiwanych funkcji i warunków technicznych poszczególnych pomieszczeń i użytkowników. 6) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby opis przedmiotu zamówienia nie zawierał odniesień do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz norm, ocen technicznych, systemów referencji technicznych. Z uwagi na specyfikę zamówienia niemożliwe było jednak wyeliminowanie w pełni określeń/wymagań związanych z kwestiami technicznymi/jakościowymi. Z uwagi na taką ocenę zapisów Zapytania ofertowego, w tym w szczególności zapisów Załącznika nr 1a (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznika nr 1b (Formularz asortymentowo-cenowy) Zamawiający zawarł w treści tych załączników, sformułowania „lub równoważne”. Dla każdego wymogu zawierającego określenie „lub równoważne” dopuszczalnym jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, co oznacza rozwiązania/produkty spełniające wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne równoważnie do tych wskazanych przez Zamawiającego. Rozwiązanie/produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrów wymaganych przez Zamawiającego, tj. za równoważny Zamawiający uzna przedmiot zamówienia, który będzie posiadał równą lub wyższą wartość techniczną, jakościową, funkcjonalną od opisanej w treści Zapytania ofertowego i potencjalnie we wskazanej normie, ocenie technicznej, systemie referencji technicznych jak i wynikającej ze wskazanego potencjalnie znaku towarowego, patentu lub innego szczególnego pochodzenia, źródła lub procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Udowodnienie równoważności na etapie złożenia oferty będzie należało do Wykonawcy (zakres dokumentacji dowodzącej równoważności nie zostaje narzucony przez Zamawiającego – przedstawione dokumenty muszą potwierdzać spełnienie warunków określonych powyżej). W przypadku nie udowodnienia równoważności oferta będzie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zapytania ofertowego. 7) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 r., nieuszkodzony, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonany profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, kompletny i w całości, po zamontowaniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium RP, posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i prawnych. 8) Dane techniczne przedmiotu zamówienia wymagane przez Zamawiającego lub deklarowane przez Wykonawcę zostaną na każde żądanie Zamawiającego potwierdzone odpowiednimi materiałami, np. katalogami, folderami lub prospektami oferowanego elementu przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca przeprowadzi instruktaż na zainstalowanym sprzęcie dla osób stanowiących personel techniczny i dydaktyczny Zamawiającego w czasie odpowiedniej liczby godzin niezbędnych do zapoznania się z funkcjonalnością urządzeń i ich obsługi zgodnie z instrukcją obsługi producenta dostarczoną wraz z dostawą. 10) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przy dostawie i montażu przedmiotu zamówienia: a) instrukcję obsługi w języku polskim, b) kartę gwarancyjną, jeżeli dane składowe przedmiotu zamówienia posiadają instrukcję producenta, objęte są gwarancją. 11) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia zostaną potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. 12) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, której długość trwania musi wynosić nie mniej niż 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.Opis przedmiotu zamówienia dla części B - ZESTAW MEBLI MEDYCZNYCH 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, w tym mebli biurowych i medycznych oraz wyposażenia sanitarnego i higienicznego do pomieszczeń Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence Uczelni Łazarskiego w zakresie następujących części: (...) b) ZESTAW MEBLI MEDYCZNYCH (kod UŁa 6.100; 12.191) – część B (...) 2) Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 1a Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Załącznik 1b Formularz asortymentowo-cenowy. 3) Pozycja we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 39100000-3 Meble 39151000-5 Różne meble 39113000-7 Różne siedziska i krzesła 39121100-7 Biurka 39141300-5 Szafy 39141200-4 Blaty 33192000-2 Meble medyczne 44411000-4 Wyroby sanitarne 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła 42968200-1 Maszyny wydające artykuły toaletowe 4) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, dokonanie pomiarów pomieszczeń w celu doprecyzowania wymiarów i ustawienia mebli w pomieszczeniach. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wymiary podane w Załącznikach do zapytania ofertowego nr 1a (Opis przedmiotu zamówienia) i 1b (Formularz asortymentowo-cenowy) traktowane są jako wartości nominalne, co oznacza, że Wykonawca po dokonaniu pomiarów pomieszczeń zobowiązany będzie dostosować wymiary mebli, o ile okaże się to konieczne. Zmiana wymiarów mebli w celu dostosowania do wielkości pomieszczeń nie stanowi zmiany umowy i nie będzie wiązać się ze zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; b) dostawa i montaż mebli do Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence, ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, a także ich podłączenie do instalacji istniejących w budynku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; c) podłączenia mebli do instalacji i sieci (elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej) znajdujących się w pomieszczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a) oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1b) w sposób umożliwiający prawidłowe i poprawne działanie oraz sprawdzenie poprawności działania; d) dostawa wyposażenia sanitarnego i higienicznego do Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence, ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; e) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie Umowy. 5) Wykonawca ma prawo przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których montowane będą meble i dokonać własnych pomiarów na potrzebę opracowania oferty. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w tej sprawie należy złożyć na adres csm.wm@lazarski.edu.pl. Zamawiający rekomenduje zrealizowanie przez każdego Oferenta wizji lokalnej, albowiem Zamawiający zgodnie z zapisem z cz. II pkt 4 lit. a niniejszego Zapytania ofertowego dopuszcza, że wymiary podane w Załącznikach nr 1a (Opis przedmiotu zamówienia) i 1b (Formularz asortymentowo-cenowy) mogą ulec zmianą w wyniku ostatecznych pomiarów dokonywanych na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający dokonał pomiarów umożliwiających podanie nominalnych wymiarów w Załączniku nr 1a i Załączniku nr 1b dochowując zasad staranności, jednakże ze względu na fakt, iż realizacja tego typu zamówień przez różnych Oferentów może się różnic, w tym w zakresie doboru technik i technologii pomiarów Zamawiający rekomenduje zrealizowanie przez każdego Oferenta wizji lokalnej i dokonanie własnych pomiarów na etapie składania ofert. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca będzie mieć obowiązek wykonania pomiarów kontrolnych „z natury” w pomieszczeniach Zamawiającego w celu zapewnienia, że konstrukcja mebli (w tym ich rzeczywiste wymiary) umożliwi wykonanie mebli i zabudów na wymiar z zachowaniem oczekiwanych funkcji i warunków technicznych poszczególnych pomieszczeń i użytkowników. 6) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby opis przedmiotu zamówienia nie zawierał odniesień do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz norm, ocen technicznych, systemów referencji technicznych. Z uwagi na specyfikę zamówienia niemożliwe było jednak wyeliminowanie w pełni określeń/wymagań związanych z kwestiami technicznymi/jakościowymi. Z uwagi na taką ocenę zapisów Zapytania ofertowego, w tym w szczególności zapisów Załącznika nr 1a (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznika nr 1b (Formularz asortymentowo-cenowy) Zamawiający zawarł w treści tych załączników, sformułowania „lub równoważne”. Dla każdego wymogu zawierającego określenie „lub równoważne” dopuszczalnym jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, co oznacza rozwiązania/produkty spełniające wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne równoważnie do tych wskazanych przez Zamawiającego. Rozwiązanie/produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrów wymaganych przez Zamawiającego, tj. za równoważny Zamawiający uzna przedmiot zamówienia, który będzie posiadał równą lub wyższą wartość techniczną, jakościową, funkcjonalną od opisanej w treści Zapytania ofertowego i potencjalnie we wskazanej normie, ocenie technicznej, systemie referencji technicznych jak i wynikającej ze wskazanego potencjalnie znaku towarowego, patentu lub innego szczególnego pochodzenia, źródła lub procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Udowodnienie równoważności na etapie złożenia oferty będzie należało do Wykonawcy (zakres dokumentacji dowodzącej równoważności nie zostaje narzucony przez Zamawiającego – przedstawione dokumenty muszą potwierdzać spełnienie warunków określonych powyżej). W przypadku nie udowodnienia równoważności oferta będzie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zapytania ofertowego. 7) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 r., nieuszkodzony, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonany profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, kompletny i w całości, po zamontowaniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium RP, posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i prawnych. 8) Dane techniczne przedmiotu zamówienia wymagane przez Zamawiającego lub deklarowane przez Wykonawcę zostaną na każde żądanie Zamawiającego potwierdzone odpowiednimi materiałami, np. katalogami, folderami lub prospektami oferowanego elementu przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca przeprowadzi instruktaż na zainstalowanym sprzęcie dla osób stanowiących personel techniczny i dydaktyczny Zamawiającego w czasie odpowiedniej liczby godzin niezbędnych do zapoznania się z funkcjonalnością urządzeń i ich obsługi zgodnie z instrukcją obsługi producenta dostarczoną wraz z dostawą. 10) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przy dostawie i montażu przedmiotu zamówienia: a) instrukcję obsługi w języku polskim, b) kartę gwarancyjną, jeżeli dane składowe przedmiotu zamówienia posiadają instrukcję producenta, objęte są gwarancją. 11) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia zostaną potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. 12) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, której długość trwania musi wynosić nie mniej niż 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.Opis przedmiotu zamówienia dla części C - ZESTAW WYPOSAŻENIA SANITARNEGO I HIGIENICZNEGO 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, w tym mebli biurowych i medycznych oraz wyposażenia sanitarnego i higienicznego do pomieszczeń Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence Uczelni Łazarskiego w zakresie następujących części: (...) c) ZESTAW WYPOSAŻENIA SANITARNEGO I HIGIENICZNEGO (kod UŁa 6.101; 12.192) – część C 2) Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 1a Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Załącznik 1b Formularz asortymentowo-cenowy. 3) Pozycja we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 39100000-3 Meble 39151000-5 Różne meble 39113000-7 Różne siedziska i krzesła 39121100-7 Biurka 39141300-5 Szafy 39141200-4 Blaty 33192000-2 Meble medyczne 44411000-4 Wyroby sanitarne 39831700-3 Automatyczne dozowniki mydła 42968200-1 Maszyny wydające artykuły toaletowe 4) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, dokonanie pomiarów pomieszczeń w celu doprecyzowania wymiarów i ustawienia mebli w pomieszczeniach. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wymiary podane w Załącznikach do zapytania ofertowego nr 1a (Opis przedmiotu zamówienia) i 1b (Formularz asortymentowo-cenowy) traktowane są jako wartości nominalne, co oznacza, że Wykonawca po dokonaniu pomiarów pomieszczeń zobowiązany będzie dostosować wymiary mebli, o ile okaże się to konieczne. Zmiana wymiarów mebli w celu dostosowania do wielkości pomieszczeń nie stanowi zmiany umowy i nie będzie wiązać się ze zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; b) dostawa i montaż mebli do Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence, ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, a także ich podłączenie do instalacji istniejących w budynku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; c) podłączenia mebli do instalacji i sieci (elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej) znajdujących się w pomieszczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a) oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1b) w sposób umożliwiający prawidłowe i poprawne działanie oraz sprawdzenie poprawności działania; d) dostawa wyposażenia sanitarnego i higienicznego do Centrum Symulacji Medycznych MedExcellence, ul. Świeradowska 43, 02-662 Warszawa, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; e) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie Umowy. 5) Wykonawca ma prawo przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których montowane będą meble i dokonać własnych pomiarów na potrzebę opracowania oferty. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w tej sprawie należy złożyć na adres csm.wm@lazarski.edu.pl. Zamawiający rekomenduje zrealizowanie przez każdego Oferenta wizji lokalnej, albowiem Zamawiający zgodnie z zapisem z cz. II pkt 4 lit. a niniejszego Zapytania ofertowego dopuszcza, że wymiary podane w Załącznikach nr 1a (Opis przedmiotu zamówienia) i 1b (Formularz asortymentowo-cenowy) mogą ulec zmianą w wyniku ostatecznych pomiarów dokonywanych na etapie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający dokonał pomiarów umożliwiających podanie nominalnych wymiarów w Załączniku nr 1a i Załączniku nr 1b dochowując zasad staranności, jednakże ze względu na fakt, iż realizacja tego typu zamówień przez różnych Oferentów może się różnic, w tym w zakresie doboru technik i technologii pomiarów Zamawiający rekomenduje zrealizowanie przez każdego Oferenta wizji lokalnej i dokonanie własnych pomiarów na etapie składania ofert. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca będzie mieć obowiązek wykonania pomiarów kontrolnych „z natury” w pomieszczeniach Zamawiającego w celu zapewnienia, że konstrukcja mebli (w tym ich rzeczywiste wymiary) umożliwi wykonanie mebli i zabudów na wymiar z zachowaniem oczekiwanych funkcji i warunków technicznych poszczególnych pomieszczeń i użytkowników. 6) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby opis przedmiotu zamówienia nie zawierał odniesień do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz norm, ocen technicznych, systemów referencji technicznych. Z uwagi na specyfikę zamówienia niemożliwe było jednak wyeliminowanie w pełni określeń/wymagań związanych z kwestiami technicznymi/jakościowymi. Z uwagi na taką ocenę zapisów Zapytania ofertowego, w tym w szczególności zapisów Załącznika nr 1a (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznika nr 1b (Formularz asortymentowo-cenowy) Zamawiający zawarł w treści tych załączników, sformułowania „lub równoważne”. Dla każdego wymogu zawierającego określenie „lub równoważne” dopuszczalnym jest zastosowanie rozwiązań równoważnych, co oznacza rozwiązania/produkty spełniające wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne równoważnie do tych wskazanych przez Zamawiającego. Rozwiązanie/produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrów wymaganych przez Zamawiającego, tj. za równoważny Zamawiający uzna przedmiot zamówienia, który będzie posiadał równą lub wyższą wartość techniczną, jakościową, funkcjonalną od opisanej w treści Zapytania ofertowego i potencjalnie we wskazanej normie, ocenie technicznej, systemie referencji technicznych jak i wynikającej ze wskazanego potencjalnie znaku towarowego, patentu lub innego szczególnego pochodzenia, źródła lub procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Udowodnienie równoważności na etapie złożenia oferty będzie należało do Wykonawcy (zakres dokumentacji dowodzącej równoważności nie zostaje narzucony przez Zamawiającego – przedstawione dokumenty muszą potwierdzać spełnienie warunków określonych powyżej). W przypadku nie udowodnienia równoważności oferta będzie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zapytania ofertowego. 7) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 r., nieuszkodzony, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonany profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, kompletny i w całości, po zamontowaniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium RP, posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i prawnych. 8) Dane techniczne przedmiotu zamówienia wymagane przez Zamawiającego lub deklarowane przez Wykonawcę zostaną na każde żądanie Zamawiającego potwierdzone odpowiednimi materiałami, np. katalogami, folderami lub prospektami oferowanego elementu przedmiotu zamówienia. 9) Wykonawca przeprowadzi instruktaż na zainstalowanym sprzęcie dla osób stanowiących personel techniczny i dydaktyczny Zamawiającego w czasie odpowiedniej liczby godzin niezbędnych do zapoznania się z funkcjonalnością urządzeń i ich obsługi zgodnie z instrukcją obsługi producenta dostarczoną wraz z dostawą. 10) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przy dostawie i montażu przedmiotu zamówienia: a) instrukcję obsługi w języku polskim, b) kartę gwarancyjną, jeżeli dane składowe przedmiotu zamówienia posiadają instrukcję producenta, objęte są gwarancją. 11) Dostarczenie i montaż przedmiotu zamówienia zostaną potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. 12) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, której długość trwania musi wynosić nie mniej niż 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Wyposażenie wnętrz
podbranża środki czystości, meble medyczne, meble i akcesoria
kody CPV 33192000, 39100000, 39113000, 39121100, 39141200, 39141300, 39151000, 39831700, 42968200, 44411000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , meble medyczne , meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10486611 2024-04-29
godz. 12:00
Dolnośląskie DOSTAWA FOTELI I SIEDZISK Lokalizacja 59-101 Polkowice
10473108 2024-04-30
godz. 09:00
Dolnośląskie Dostawy artykułów gospodarczych do utrzymania czystości dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o. Część 1: Sprzęt do mycia - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z...
10462947 2024-04-30
godz. 09:00
Podlaskie Dostawa mebli wraz z rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem oraz gwarancją do Regionalnego Centrum Medycyny Cyfro...
10439464 2024-04-30
godz. 10:00
Małopolskie 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.2. Sz...
10489741 2024-05-02
godz. 07:15
Dolnośląskie DOSTAWA REGAŁÓW Lokalizacja 59-101 Polkowice
10487781 2024-05-02
godz. 23:59
Lubelskie Firma UNIDOZ-Pro lider w branży dozowników środków chemicznych - W związku z planowanym udziałem w Targach INTERCLEAN 2024, które odbędą się w Amsterdamie (Holandia) w dniach 14–...
10484790 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa mebli dla pracowników w podziale na dwa zadania tj. Zadanie 1 - dostawa 11 zestawów mebli biurowych i/lub Zadanie 2 – dostawa 11 szt. krzeseł biurowych. Część 1: Zadanie 1 -...
10464645 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2– etap II Część 1: 4. Częś...
10483091 2024-05-09
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia Część 1: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe zgodnie ...
10463985 2024-05-21
godz. 10:00
Łódzkie Dostawy wraz z montażem mebli metalowych oraz mebli metalowych certyfikowanych w ramach programu „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2” 1. Przedmiotem zamówienia są dos...