Przetarg 11414486 - Całoroczne utrzymanie zieleni, czystości i porządku z...

   
Analizuj Zamówienie 11414486
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-08-01
przedmiot ogłoszenia
Całoroczne utrzymanie zieleni, czystości i porządku z podziałem na trzy części: Część I - całoroczne utrzymanie parków, skwerów i terenów zieleni miejskiej w Dzierżoniowie;Część II - całoroc
zne utrzymanie dróg gminnych i terenów miejskich;Część III - całoroczne utrzymanie dróg powiatowych.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całorocznym utrzymaniu zieleni, czystości i porządku z podziałem na trzy części. Część I - całoroczne utrzymanie parków, skwerów i terenów zieleni miejskiej w Dzierżoniowie;Część II - całoroczne utrzymanie dróg gminnych i terenów miejskich;Część III - całoroczne utrzymanie dróg powiatowych”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Część I całoroczne utrzymanie parków, skwerów i terenów zieleni miejskiej w Dzierżoniowie Opis przedmiotu zamówienia dla części I - całoroczne utrzymanie parków, skwerów i terenów zieleni miejskiej w Dzierżoniowie:1.1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w sposób ciągły i nieprzerwany usługi, pn. Całoroczne utrzymanie parków, skwerów i terenów zieleni miejskiej w Dzierżoniowie- część I,1.1.2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.1. obejmuje:1) całoroczne utrzymanie obejmuje następujące czynności:a) mechaniczne i ręczne utrzymanie w czystości terenów objętych zamówieniem,b) codzienne opróżnianie koszy na śmieci, utrzymywanie ich w czystości a w razie potrzeby ich przenoszenie,c) usuwanie złomów i wywrotów drzew w ciągu ilości godzin/y zadeklarowanych w złożonej ofercie,d) usuwanie odrostów korzeniowych, podkrzesywanie koron drzew do wysokości ok 3,0 m nad ziemią,e) bieżące usuwanie aktów wandalizmu,f) grabienie / zbieranie i wywożenie w ciągu 48 godzin liści,g) codzienny przegląd terenów objętych umową oraz bieżące zgłaszanie Zamawiającemu (mailowo i telefonicznie) zagrożeń oraz zniszczeń urządzeń, ławek, koszy i innych elementów małej architektury,h) zabezpieczanie miejsc, w których stwierdzono zagrożenie w ciągu ilości godzin zadeklarowanych w złożonej ofercie, poprzez ich wygrodzenie / zataśmowanie oraz powiadomienie Zamawiającego (m.in. uszkodzone obiekty małej architektury i innych urządzeń);2) letnie utrzymanie obejmuje następujące czynności:a) cykliczne koszenie trawy, przy czym ilość i terminy koszeń należy dostosować do wymogu, by wysokość porostu nie przekraczała 25cm (z wyłączeniem terenów, na których zamawiający określił ilość koszeń). W uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się koszenie z mulczowaniem. Wszelkie prace muszą być wykonywane z należytą starannością, przy użyciu odpowiedniego sprzętu i z zachowaniem zasad ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa. Podczas wykonywania prac związanych z koszeniem traw Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia terenu prac oraz używania osłon, w szczególności w zakresie ochrony mienia oraz zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego i pieszych,b) usuwanie pokosu z jezdni, chodników, placów, ścieżek rowerowych i ciągów komunikacyjnych- w dniu koszenia, niezwłocznie jednak nie później niż do godziny 17:00,c) dwukrotne przycinanie i formowanie żywopłotów rosnących na terenach objętych zamówieniem (w maju i październiku), przy czym dla wybranych żywopłotów obowiązują parametry szczegółowe określone w załączniku nr 16 do SWZ,d) odsłanianie krawężników (obrzeży trawnikowych) oraz odchwaszczanie chodników i ciągów pieszych i rowerowych,e) bieżące utrzymywanie w czystości obiektów małej architektury (m.in. mycie, usuwanie graffiti),f) ręczne odchwaszczanie, pielenie, nawożenie i spulchnianie ziemi wokół roślin, usuwanie przekwitniętych kwiatów, kwiatostanów oraz uschniętych części roślin na rabatach kwiatowych, klombach i w donicach kwiatowych,g) wykonywanie cięć ograniczających rozrastanie roślin na chodniki, przejścia, obrzeża, itp.,h) pielęgnację, formowanie i usuwanie odrostów drzew rosnących w donicach w centrum miasta,i) bieżącą pielęgnację krzewów na klombach poprzez wycinanie suchych, połamanych porażonych przez czynniki chorobotwórcze i zamierających części roślin, usunięcie gałęzi leżących na ziemi i krzyżujących się oraz pielenie i spulchnianie ziemi wokół roślin, przycinanie i ich formowanie,j) podlewanie kwiatów, krzewów i młodych drzew rosnących na klombach, rabatach, w donicach, amplach i wieżach kwiatowych – według potrzeb;3) zimowe utrzymanie obejmuje:a) utrzymanie stałej gotowości do zimowego utrzymana w okresach: od dnia 01 listopada 2025 r. do 31 marca 2026 r. i od dnia 01 listopada 2026 r. do 31 marca 2027 r., poprzez: ciągłe śledzenie prognozy pogody, stałą całodobową gotowość personelu i sprzętu specjalistycznego do prowadzenia akcji zimowej, zapewnienie materiału do zimowego utrzymania,b) mechaniczne i ręczne utrzymanie ciągów komunikacyjnych w stanie zapewniającym bezpieczne poruszanie się pieszych, poprzez:odśnieżanie w dniach występowania opadów,zwalczanie występującej śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy przy zastosowaniu środków zgodnych z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach,4) prace, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt. 3 projektu umowy (załącznik nr 12 do SWZ), w okresach:od 15 października 2025 r. do 31 października 2025 r.,od 01 kwietnia 2026 r. do 15 kwietnia 2026 r., od 15 października 2026 r. do 31 października 2026 r.,od 01 kwietnia 2027 r. do 15 kwietnia 2027 r., będą każdorazowo uruchamiane na wyraźne polecenie Zamawiającego a Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 1,5 godziny od otrzymania polecenia.b) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających z obszarów objętych umową w ciągu ilości dni zadeklarowanych w złożonej ofercie, licząc od dnia kolejnego po zakończeniu akcji zimowego utrzymania.Wykonawca przed rozpoczęciem akcji zimowego utrzymania, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt. 3 lit. b projektu umowy (załącznik nr 12 do SWZ) oraz po jej zakończeniu zobowiązany jest każdorazowo, telefonicznie oraz mailowo powiadomić Zamawiającego.5) Zamawiający może wstrzymać prace po otrzymaniu powiadomienia od Wykonawcy jeśli uzna za niekonieczne rozpoczęcie prac związanych z zimowym utrzymaniem, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 3 lit. b projektu umowy (załącznik nr 12 do SWZ).6) Wykaz terenów objętych zamówieniem, w którym wskazano zakres, częstotliwości i normy wykonywanych usług określa załącznik nr 16 do SWZ.7) Przedmiot niniejszego zamówienia Wykonawca będzie realizował przy użyciu sprzętu i urządzeń wskazanych w załączniku nr 15 do SWZ.(...)Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Część II - całoroczne utrzymanie dróg gminnych i terenów miejskich. Opis przedmiotu zamówienia dla części II - całoroczne utrzymanie dróg gminnych i terenów miejskich.1.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w sposób ciągły i nieprzerwany usługi, pn. Całoroczne utrzymanie dróg gminnych i terenów miejskich- część II. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.2. obejmuje:1) całoroczne utrzymanie obejmuje następujące czynności:a) mechaniczne i ręczne utrzymanie w czystości dróg i ciągów komunikacyjnych wraz z elementami do nich przyległymi, tj. parkingami, zatokami przystankowymi, poboczami, rowami, oraz terenami zielonymi, b) codzienne opróżnianie koszy na śmieci, utrzymywanie ich w czystości a w razie potrzeby ich przenoszenie,c) usuwanie złomów i wywrotów drzew w ciągu ilości godzin/y zadeklarowanych w złożonej ofercie,d) bieżące usuwanie nadłamanych i wiszących konarów i gałęzi z drzew i krzewów,e) bieżące usuwanie aktów wandalizmu, f) w sytuacjach nagłych usuwanie nieczystości wynikających ze zdarzeń losowych na drogachw ciągu ilości godzin/y zadeklarowanych w złożonej ofercie,g) oczyszczanie i udrażnianie wlotów wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej polegające na usuwaniu liści, gałęzi i innych zanieczyszczeń,h) grabienie / zbieranie i wywożenie w ciągu 48 godzin liści,i) usuwanie odrostów korzeniowych, podkrzesywanie koron drzew do wysokości ok 3,0 m nad ziemią,j) codzienny przegląd terenów objętych umową oraz bieżące zgłaszanie Zamawiającemu (mailowoi telefonicznie) zagrożeń oraz zniszczeń urządzeń, ławek, koszy i innych elementów małej architektury,k) zabezpieczanie miejsc, w których stwierdzono zagrożenie w ciągu ilości godzin zadekalrownych w złożonej ofercie, poprzez ich wygrodzenie / zataśmowanie oraz powiadomienie Zamawiającego (m.in. uszkodzone obiekty małej architektury);2) letnie utrzymanie obejmuje następujące czynności:a) cykliczne koszenie trawy, przy czym ilość i terminy koszeń należy dostosować do wymogu, by wysokość porostu nie przekraczała 25cm (z wyłączeniem terenów, na których zamawiający określił ilość koszeń),b) usuwanie pokosu z jezdni, chodników, placów, ścieżek rowerowych i ciągów komunikacyjnych- w dniu koszenia, niezwłocznie jednak nie później niż do godziny 17:00,c) dwukrotne przycinanie i formowanie żywopłotów rosnących na terenach objętych umową (w majui październiku), przy czym dla wybranych żywopłotów obowiązują parametry szczegółowe określone w załączniku nr 16 do SWZ,d) odsłanianie krawężników (obrzeży trawnikowych) oraz odchwaszczanie chodników i ciągów pieszych i rowerowych,e) mycie wiat przystankowych i tablic z rozkładami jazdy (w maju i październiku),f) utrzymywanie w czystości obiektów małej architektury (m.in. mycie, usuwanie graffiti);3) zimowe utrzymanie obejmuje:a) utrzymanie stałej gotowości do zimowego utrzymana w okresach: od dnia 01 listopada 2025 r. do 31 marca 2026 r. i od dnia 01 listopada 2026 r. do 31 marca 2027 r., poprzez: ciągłe śledzenie prognozy pogody, stałą całodobową gotowość personelu i sprzętu specjalistycznego do prowadzenia akcji zimowej, zapewnienie materiału do zimowego utrzymania,b) wyposażenie sprzętu używanego do realizacji umowy w urządzenia GPS, wrazz udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres realizacji zamówienia,c) mechaniczne i ręczne utrzymanie w ciągłej przejezdności dróg oraz ciągów komunikacyjnychw stanie zapewniającym bezpieczne poruszanie się pieszych, poprzez:odśnieżanie w dniach występowania opadów,zwalczanie występującej śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy przy zastosowaniu środków zgodnych z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach,d) bieżące usuwanie sopli lodu i zalegającego zagrażającego bezpieczeństwu śniegu, z wiat przystankowych,e) prace, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt. 3 (projektu umowy załącznik nr 12 A do SWZ), w okresach:od 15 października 2025 r. do 31 października 2025 r.,od 01 kwietnia 2026 r. do 15 kwietnia 2026 r., od 15 października 2026 r. do 31 października 2026 r.,od 01 kwietnia 2027 r. do 15 kwietnia 2027 r., będą każdorazowo uruchamiane na wyraźne polecenie Zamawiającego a Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 3 godzin od otrzymania polecenia,f) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających z obszarów objętych umową w ciągu:7 dni, licząc od dnia kolejnego po zakończeniu akcji zimowego utrzymania – dla dróg objętych pierwszą kolejnością odśnieżania,10 dni, licząc od dnia kolejnego po zakończeniu akcji zimowego utrzymania – dla dróg objętych drugą kolejnością odśnieżania,15 dni, licząc od dnia kolejnego po zakończeniu akcji zimowego utrzymania – dla dróg objętych trzecią kolejnością odśnieżania,ilości dni zadeklarowanych w złożonej ofercie, licząc od dnia kolejnego po zakończeniu akcji zimowego utrzymania – na ciągach komunikacyjnych i kładkach.4) Wykonawca przed rozpoczęciem akcji zimowego utrzymania, o której mowa w § 2 ust. 2 pkt. 3 lit. c (projektu umowy załącznik nr 12 A do SWZ), oraz po jej zakończeniu zobowiązany jest każdorazowo, telefonicznie oraz mailowo powiadomić Zamawiającego.5) Zamawiający może wstrzymać prace po otrzymaniu powiadomienia od Wykonawcy jeśli uzna za niekonieczne rozpoczęcie prac związanych z zimowym utrzymaniem, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 3 lit. c (projektu umowy załącznik nr 12 A do SWZ).6) Wykaz dróg i terenów objętych umową, w których wskazano zakresy, częstotliwości i normy wykonywanych usług, określa załącznik nr 16 do SWZ.7) Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie realizował przy użyciu sprzętu i urządzeń wskazanych w załączniku nr 15 do SWZ.(...) szczegóły w SWZ

Część zamówienia: LOT-0003 Część III - całoroczne utrzymanie dróg powiatowych Opis przedmiotu zamówienia dla części III - całoroczne utrzymanie dróg powiatowych:1.3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku na drogach w ramach zadania „Całoroczne utrzymanie dróg powiatowych”- część III,1.3.2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.3. obejmuje:1) całoroczne utrzymanie obejmuje następujące czynności:a) mechaniczne i ręczne utrzymanie w czystości dróg (wraz z elementami do nich przyległymi, tj. chodnikami, parkingami, zatokami przystankowymi, poboczami, rowami, ciągami pieszych, ścieżkami rowerowymi, pasami zieleni),b) grabienie / zbieranie i wywożenie w ciągu 48 godzin liści,c) usuwanie złomów i wywrotów drzew w ciągu ilości godzin godzin/y zadeklarowanych w złożonej ofercie, d) bieżące usuwanie nadłamanych wiszących konarów i gałęzi z drzew i krzewów,e) usuwanie odrostów korzeniowych, podkrzesywanie koron drzew do wysokości ok 3,0 m nad ziemią,f) bieżące usuwanie aktów wandalizmu (m.in. usuwanie graffiti, rozbitych szkieł), g) w sytuacjach nagłych usuwanie nieczystości wynikających ze zdarzeń losowych na drogachw ciągu ilości godzin/-y zadeklarowanych z w złożonej ofercie,h) oczyszczanie i udrażnianie wlotów wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej polegające na usuwaniu liści, gałęzi i innych zanieczyszczeń,i) codzienny przegląd dróg objętych zamówieniem oraz bieżące zgłaszanie Zamawiającemu (mailowo i telefonicznie) zagrożeń oraz zniszczeń urządzeń, ławek, koszy i innych elementów małej architektury,j) usuwanie zagrożeń lub zabezpieczanie miejsc, w których stwierdzono zagrożenie w ciągu ilości godziny zadeklarowanych w złożonej ofercie poprzez ich wygrodzenie / otaśmowanie oraz powiadomienie Zamawiającego (m.in. uszkodzone obiekty małej architektury);2) letnie utrzymanie obejmuje następujące czynności:a) cykliczne koszenie trawy, przy czym ilość i terminy koszeń należy dostosować do wymogu, by wysokość porostu nie przekraczała 25cm (z wyłączeniem terenów, na których zamawiający określił ilość koszeń),b) usuwanie pokosu z jezdni, chodników, placów, ścieżek rowerowych i ciągów komunikacyjnych- w dniu koszenia, niezwłocznie jednak nie później niż do godziny 17:00,c) dwukrotne przycinanie i formowanie żywopłotów rosnących na terenach objętych Umową (w maju i październiku), przy czym dla wybranych żywopłotów obowiązują parametry szczegółowe określone w załączniku nr 16 do SWZ,d) odsłanianie krawężników (obrzeży trawnikowych) oraz odchwaszczanie chodników i ciągów pieszych i rowerowych,e) utrzymywanie w czystości obiektów małej architektury (m.in. mycie, usuwanie graffiti);2) zimowe utrzymanie obejmuje:a) utrzymanie stałej gotowości do zimowego utrzymana w okresie od dnia 01 listopada 2025 r. do31 marca 2026 r., poprzez: ciągłe śledzenie prognozy pogody, stałą całodobową gotowość personelu i sprzętu specjalistycznego do prowadzenia akcji zimowej, zapewnienie materiału do zimowego utrzymania,b) wyposażenie sprzętu używanego do realizacji zamówienia w urządzenia GPS, wrazz udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przezokres trwania Umowy,c) mechaniczne i ręczne utrzymanie w ciągłej przejezdności dróg oraz ciągów komunikacyjnychw stanie zapewniającym bezpieczne poruszanie się pieszych, poprzez:odśnieżanie w dniach występowania opadów,zwalczanie występującej śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy przy zastosowaniu środków zgodnych z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach,d) prace, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt. 3 (projektu umowy załącznik nr 12 B do SWZ), w okresach: od 15 października 2025 r. do 31 października 2025 r. i od 01 kwietnia 2026 r. do 15 kwietnia 2026 r., będą każdorazowo uruchamiane na wyraźne polecenie Zamawiającego a Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 2 godzin od otrzymania polecenia,e) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających z obszarów objętych przedmiotem części zamówienia w ciągu ilości dni , licząc od dnia kolejnego po zakończeniu akcji zimowego utrzymania,2) Wykonawca przed rozpoczęciem akcji zimowego utrzymania, o której mowa w ust. 2 pkt. 3 lit. c (projektu umowy załącznik nr 12 B do SWZ) oraz po jej zakończeniu zobowiązany jest każdorazowo, telefonicznie oraz mailowo powiadomić Zamawiającego.3) Zamawiający może wstrzymać prace po otrzymaniu powiadomienia od Wykonawcy jeśli uzna za niekonieczne rozpoczęcie prac związanych z zimowym utrzymaniem, o których mowa w § 2 ust. 2pkt 3 lit. c (projektu umowy załącznik nr 12 B do SWZ).4) Wykaz dróg i terenów objętych niniejszą częścią zamówienia, w którym wskazano zakres, częstotliwości i normy wykonywanych usług, określa załącznik nr 16 do SWZ.5) Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie realizował przy użyciu sprzętu i urządzeń wskazanych w załączniku nr 15 do SWZ.6) Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związanez usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.7) Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: a) uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji usług w ciągu 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprawie realizacji niniejszej części zamówienia oraz wszelkich zmian w tym harmonogramie.b) przedkładania powiadomień o przystąpieniu do realizacji zimowego utrzymania w dniach śnieżnych oraz powiadomień o zakończeniu realizacji zimowego utrzymania. Dopuszcza się powiadomienia mailowe i jednocześnie telefoniczne, osoby wskazane w § 7 ust. 1 (projektu umowy załącznik nr 12 B do SWZ);f) wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, terminowo, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz obowiązującymi normami, zasadami (...) szczegóły w SWZ


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00540089-2025 z dnia: 2025-08-19
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 504156-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zaktualizowano wartość wagową w części II zamówienia w kryterium zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp z 3% na 2%. Punktacja zostanie przyznana zgodnie z następującymi zasadami:-zatrudnienie co najmniej 1 osoby wymienionej w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp na podstawie umowy o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w wymiarze co najmniej 1/2 etatu na czas realizacji zamówienia publicznego – 2 pkt- nie zatrudnienie żadnej osoby wymienionej w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp - 0 pktPozostałe zapisy pozostają bez zmian. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : Zaktualizowano wartość wagową w części II zamówienia w kryterium zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp z 3% na 2%. Punktacja zostanie przyznana zgodnie z następującymi zasadami:-zatrudnienie co najmniej 1 osoby wymienionej w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp na podstawie umowy o pracę na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w wymiarze co najmniej 1/2 etatu na czas realizacji zamówienia publicznego – 2 pkt- nie zatrudnienie żadnej osoby wymienionej w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp - 0 pktPozostałe zapisy pozostają bez zmian. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-09-09 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00576332-2025 z dnia: 2025-09-04
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 540089-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : GLO-0001 Opis zmian : 1. Przesuwa termin składania ofert na dzień 12 września 2025 r. godzinę 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 września 2025 roku po godz. 10:30 poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert.2. Przesuwa termin związania ofertą w następujący sposób: Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia 10 grudnia 2025 roku. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Referencje dotyczące określonych usług:Opis: zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresiezdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykonał należycie usługi w okresie ostatnich 3 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi: Część I: Utrzymania zieleni lub/i terenów zieleni oraz czystości o łącznej wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł brutto. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0002 Opis zmian : Referencje dotyczące określonych usług:Opis: zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresiezdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykonał należycie usługi w okresie ostatnich 3 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi: Część II:a) letniego utrzymania czystości dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł brutto i zimowego utrzymania dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł bruttolub/ib) całorocznego utrzymania dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0003 Opis zmian : Referencje dotyczące określonych usług:Opis: zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresiezdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykonał należycie usługi w okresie ostatnich 3 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi:Część III: a) letniego utrzymania czystości dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł bruttoi zimowego utrzymania dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł bruttolub/ib) całorocznego utrzymania dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto; 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-09-12 10:00
branża Drogownictwo, Sprzątanie, Tereny zielone
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu, zieleń
kody CPV 77310000, 77312100, 77314100, 90610000, 90620000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się