Przetarg 10341545 - Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo – rowerowych w...
Analizuj | Zamówienie 10341545 |
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2024-03-21 |
przedmiot ogłoszenia | Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo – rowerowych w Zalewie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo-rowerowych w miejscowości Zalewo. Zamierzenie obe jmuje swoim zakresem:1) Budowę fragmentu ciągu pieszo – rowerowego wraz z kładką nad rzeką Trumpiną,2) Budowę ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu ulic Tartacznej, Kolejowej, 29 Stycznia i Żeromskiego w Zalewie od km 13579 do km 14806,9 DW 519.1) Budowa fragmentu ciągu pieszo – rowerowego wraz z kładką nad rzeką TrumpinąZakres robót obejmuje wykonanie:a) kładki pieszo-rowerowej stanowiącej kontynuację projektowanych ciągów komunikacyjnych przez rzekę Trumpinę. Kładka o długości 10,5m, szerokości 4m. Przyczółki żelbetowe o gr. ścian czołowych i bocznych 25cm. Ściany boczne o dług. 100cm poza lico ściany czołowej. Belka podłożyskowa o wymiarach 120x90cm. Posadowienie przyczółków za pomocą rur Ø508/12,5mm i dług. L=7,35m. Pale wypełnione betonem 2m od góry, wraz ze zbrojeniem pala. Pozostała część jako korek gruntowy i zasyp piaskiem z cementem 1:4 (w przypadku braku wypełnienia gruntem do rzędnych wykonania korka betonowego. Przyjęto po 3 pale / 1 przyczółek. Konstrukcja nośna kładki w postaci nośnych profili głównych jako belki stalowe HEB500 i poprzecznic z ceowników C200. Do dolnych półek dźwigarów przyspawać od spodu płyty górne łożysk stalowych. Na profilach nośnych zaprojektowano poprzeczne bale drewniane 20x30cm w rozstawie osiowym co ok. 0,5m. Na nich należy wykonać dylinę dolną w postaci pełnego pokładu podłużnego z krawędziaków 20x10cm (z zachowaniem szczeliny miedzy krawędziakami o szer. 1cm), mocowanych do bali poprzecznych. Na krawędziakach należy wykonać styczną dylinę górną w postaci pokładu z desek o gr. 5cm. Balustrady obustronne drewniane o wysokości 1,1m. Drewno na elementy kładki – dębina klasy D24. Teren przed przyczółkami od strony wody należy umocnić w postaci okładziny z płyt Meba o gr. 10cm, wykonanych na materacu z pospółki o gr. 30cm zawiniętym w geowłókninę filtracyjną. Otwory w płytach wypełnić humusem z obsiewem trawą.b) ciągu pieszego i ścieżki rowerowej. W I etapie zrealizowany zostanie odcinek od ist. bulwaru przy jez. Ewingi do proj. kładki z odnogami do DW nr 519 o łącznej długości 238,50 mb. Ciągi komunikacyjne zaprojektowano w formie zintegrowanych ciągów pieszo jezdnych tj. ciąg pieszy o szer. 2m z równoległą ścieżką rowerową o szer. 1,5m (całkowita szerokość ciągu chodnik i ścieżka rowerowa wynosi 3,5m). Nawierzchnia wydzielona opornikami betonowymi, z zachowaniem spadków nawierzchni. Ciąg z lokalnymi zawężeniami w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym zadrzewieniem terenu (do 3,0 m wg cz. graficznej opracowania). Odprowadzenie wód opadowych grawitacyjnie do gruntu. W sąsiedztwie ciągu przewidziano montaż elementów małej architektury w postaci 6 szt. ławek pojedynczych, 2 szt. zestawów śmietników, jednego stojaka na rowery oraz 2 szt. tablic edukacyjnych (T5 i T7). W obrębie kładki tj. przy ciągu pieszym oraz na murkach oporowych przy najeździe na mostek zaprojektowane zostały balustrady z prętów stalowych z pochwytem drewnianym. Liny stalowe osadzone zostaną w systemowych terminalach z gwintem wewnętrznym ze stali nierdzewnej. Szczegóły dot. sposobu kotwienia zależą od przyjętego systemu (zgodnie ze wskazaniem producenta). Zamawiający nie określa siły naciągu lin (balustrada ma spełniać swoją funkcję pod względem estetycznym, funkcjonalnym i bezpieczeństwa).Szczegółowe parametry techniczne:- długość kładki: 10,50 mb,- szerokość kładki: 4,00 mb,- powierzchnia kładki: 42,00 m2.- powierzchnia ciągów pieszych (z płyt betonowych szlachetnych płukanych 60x20cm) gr. 6 cm – 572,99 m2- powierzchnia ciągów rowerowych (o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych) – 556,00 m2- balustrady z prętów stalowych z pochwytem drewnianym – 108,50 m2- wysokość ścian oporowych zróżnicowana w zależności od wysokości nasypu (Hmax=2,3m). a) długość ścianki o wys. 2,3 m - 50 m. b) długość ścianki o wys. 1,0 m - 30,5m.2) Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w ciągu ulic Tartacznej, Kolejowej, 29 Stycznia i Żeromskiego w Zalewie od km 13579 do km 14806,9 DW 519.Zakres robót obejmuje: budowę ścieżki pieszo – rowerowej o długości 1 265 mb (odcinek od km 0847,7 do km 2112,5 projektu), przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych oraz budowę kanalizacji deszczowej w km 1520 do 1611. Nawierzchnia ciągu pieszo ‐ rowerowego wykonana będzie z mieszanki mineralno ‐ asfaltowej AC8S (50/70) grubości 3 cm ułożonej na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno‐asfaltowej AC11W (35/50) gr. 4 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na podbudowie zasadniczej z kruszywa 0/31,5 mm łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm ułożonej na warstwie gruntu stabilizowanego cementem CBGM C1,5/2 o gr. 15 cm. W zależności od usytuowania w stosunku do krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej ciąg pieszo‐rowerowy będzie ograniczony obustronnie obrzeżem betonowym 8x30 cm, a w przypadku usytuowania przy krawędzi jezdni zostanie ograniczony krawężnikiem betonowym drogowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. Ścieżka za obrzeżami będzie ograniczona trawnikiem. Obrzeża i krawężniki betonowe będą ustawiony na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15. Połączenie krawężnika i nawierzchni jezdni należy zabezpieczyć bitumiczną masą zlewową. Istniejące zjazdy do posesji zaprojektowano o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa 0/31,5 mm łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm na warstwie gruntu stabilizowanego cementem CBGM C1,5/2 o gr. 15 cm. Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm na zjazdach ustawione na wysokość 3 cm od istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni. Zmianę wysokości krawężnika na zjazdach wykonać krawężnikiem skośnym 30/22x15 cm. Zjazdy zaprojektowano z mieszanki mineralno‐asfaltowej AC8S gr. 3 cm. Szczegółowe parametry techniczne:- długość: 1 264,80 m- szerokość: 3,00–3,50 m2. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w kosztach inwestycji niezbędnych prac przygotowawczych (tj. obsługi geodezyjnej oraz wprowadzenia niezbędnego oznakowania robót ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego) i porządkowych (w tym uprzątnięcia terenu budowy, wywozu pozostałości powstałych w trakcie realizacji zadania, a także utylizacji odpadów). Materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wykorzystania zostaną przekazane w miejsce wskazane przez Zamawiającego).3. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej: projektach budowlano - wykonawczych, projektach organizacji ruchu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót budowlanych. Dokumentacja ta stanowi zał. nr 8 do SWZ. RL.271.1.2.2024.AG UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00269688/01 z dnia: 2024-04-03 3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą: 2024-04-05 10:00 Po zmianie: 2024-04-10 10:00 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą: 2024-04-05 10:15 Po zmianie: 2024-04-10 10:15 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą: 2024-05-04 Po zmianie: 2024-05-09 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty |
kody CPV | 45232130, 45233120, 45233260, 45242000 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Warmińsko-Mazurskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Warmińsko-Mazurskie |