Przetarg 11620985 - Budowa zadaszonego lodowiska przy ul. Botanicznej w Zielonej...

   
Analizuj Zamówienie 11620985
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-23
przedmiot ogłoszenia
Budowa zadaszonego lodowiska przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze

1. Zamawiający informuje, iż inwestycja o której mowa w pkt 3.1. SWZ realizowana będzie w formule zaprojektuj i wybuduj,
w związku z czym zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o dokumentację Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego wraz z niezbędnymi opracowaniami, kompletem wymaganych opinii, uzgodnień, decyzji, pozwoleń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454);2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiotem zamówienia w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, o której mowa w pkt 3.2.1) SWZ wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz wykonanie przez Wykonawcę wszystkich innych obowiązków opisanych w SWZ z załącznikami.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z budową zadaszonego lodowiska przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze - działka nr 5/5 i 5/6 obręb 0037. Zakres robót będzie obejmował:a) opracowanie projektu technicznego oraz projektów wykonawczych,b) uzyskanie niezbędnych, wymaganych pozwoleń, uzgodnień,c) przygotowanie terenu, w tym m.in. prace ziemne, wycinka drzew, d) wykonanie niezbędnych wewnętrznych, lokalnych sieci uzbrojenia terenu, e) przebudowa istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowanym zagospodarowaniem,f) wykonanie otwartego, zadaszonego lodowiska/ wrotkowiska o wymiarach 30x60 m, wraz z zadaszeniem,g) budowa widowni lodowiska/ wrotkowiska – trybuna prefabrykowana przeznaczona dla ok. 130 osób,h) budowa budynku technicznego, i) budowa farmy fotowoltaicznej wraz z magazynem energii, j) wykonanie pozostałych elementów zagospodarowania terenu, w tym m.in. przebudowy chodnika, budowy dojść, drogi dojazdowej, ogrodzenie terenu, k) dostawę, montaż sprzętu ruchomego i stałego,l) wykonanie rozruchów, testów, prób wyposażenia, instalacji, systemów, urządzeń,m) przeprowadzenie szkoleń obsługi wskazanej przez Zamawiającego, n) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,o) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.5. SWZ.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją Zamawiającego, w szczególności zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu, Projektem Architektoniczno-Budowlanym, decyzją pozwolenia na budowę oraz decyzją zamienną do pozwolenia na budowę, Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót, Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) wraz z załącznikami zawartymi w załączniku nr I.7 do SWZ. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 60 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i rękojmi za wady robót na okres 6 miesięcy od dnia zakończenia okresu gwarancji. Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 30.2. SWZ.6. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/ wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.7. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznychi systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej. 8. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 9. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).10. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.11. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonaniu robót ziemnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222), o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w terminie 4 dni przed rozpoczęciem robót ziemnych oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę zawierające informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Informacje na temat uprawnień kontrolnych oraz sankcji z tytułu niespełnienia ww. wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr I.5 do SWZ.12. Zamawiający informuje, iż dla niniejszego zadania:a) przyznano dofinansowanie z Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach programu: Program budowy lodowisk Edycja 2024;b) Miasto Zielona Góra planuje ubiegać się o dofinansowanie w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Priorytet 8. Fundusze Europejskie dla lokalnego lubuskiego, Działanie FELB.08.02 Wsparcie terytorialne obszarów miejskich – Zintegrowane Inwestycje Terytorialne;c) Miasto Zielona Góra planuje ubiegać się o dofinansowanie w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze Europejskie na zielony rozwój Lubuskiego, Działanie FELB.02.05 Odnawialne źródła energii – Zintegrowane Inwestycje Terytorialne.13. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł;2) harmonogram rzeczowo – finansowy do akceptacji;

A.2300.9.2025
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty sportowe, projekt budowlany
kody CPV 45000000, 71000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe , projekt budowlany