Przetarg 11469923 - „Budowa windy zewnętrznej w obiekcie użyteczności...

   
Analizuj Zamówienie 11469923
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-09-03
przedmiot ogłoszenia
„Budowa windy zewnętrznej w obiekcie użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 w ramach zadania: wymiana platformy dźwigowej na dźwig osobowy”


1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, demontaż platformy osobowej, budowa zewnętrznego szybu windowego żelbetonowego i fundamentu, dostawa i montaż windy osobowej z napędem elektrycznym (przystosowanej do przewozu osób z niepełno sprawnościami) oraz wykonanie towarzyszących robót budowlanych na budynku użyteczności publicznej w Dąbrowie górniczej w systemie zaprojektuj i wybuduj z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU).Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z etapami: I etap- opracowanie uzgodnionej pełnej dokumentacji projektowej (wielobranżowej), w tym Specyfikacje Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i wykonawczej zawierającej wszelkie obliczenia wraz z detalami architektonicznymi oraz przygotowanie i uzyskanie niezbędnych zgód na lokalizację windy, złożenie wniosku o pozwolenie na budowę. II etap- rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę. Wykonanie robót przygotowawczych, wygrodzenie terenu oraz przygotowanie placu budowy i zaplecza budowy, wykonanie prac rozbiórkowych a także wywóz i utylizacja materiałów oraz złomowanie, wykopy pod fundamenty wraz ze stabilizacją podłoża pod fundament i badaniami stopnia zagęszczenia gruntu.1.2 Wykonawca ze złomuje platformę osobową oraz wszelkie podzespoły i osprzęt w najbliższym punkcie złomowania wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający będzie uczestniczył w procesie demontażu. Wykonawca poinformuje e-mailowo Zamawiającego o terminie rozbiórki 5 dni wcześniej. Wykonawca na własny koszt zdemontuje i wywiezie elementy do punktu złomowania. Złom w całości stanowi własność Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych. 2.2 Posadowienie szybu windowego, odbiory płyty fundamentowej, zabudowanie szybu windowego w konstrukcji prefabrykowanej oddylatowanego od obiektu, wykonanie odbioru robót prac zanikających i ulegających zakryciu (wizja elewacji i fasady).3.2 Wykonanie prac/robót budowlano-montażowych i instalacja windy osobowej, wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej windę osobową- wykonanie niezbędnych instalacji wewnętrznej i zewnętrznej elektrycznej dla potrzeb działania i obsługi windy osobowej, wykonanie wszystkich niezbędnych prób, testów i pomiarów. Rozruch windy, odbiory UDT, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie. 4.2 W okresie prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlano-montażowych Zamawiający będzie odbierał roboty zanikające o podlegające zakryciu oraz dokona odbioru końcowego.5.2 Do odbioru końcowego, Wykonawca jest zobowiązany przygotować wszystkie niezbędne dokumenty, spełniające wymagania ustawy Prawo Budowlane oraz wynikające z przepisów UDT, w tym pozwolenie UDT na użytkowanie. 6.2 Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą ze wszystkimi niezbędnymi protokołami z prób i pomiarów oraz atesty i aprobaty, kody, nastawy, programy dyspozycyjne, instrukcje ruchowe, bezpiecznego użytkowania. 7.2 Roboty budowlane będą odbierane przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.8.2 Uwarunkowania dot. realizacji przedmiotu zamówienia:-budynek wyposażony jest we wszystkie niezbędne media, nie jest wpisany do rejestru zabytków, nie jest też wpisany do gminnej ewidencji zabytków. -wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram prowadzonych prac, w tym godzin ich wykonywania w szczególności powodujące nadmierny hałas. Harmonogram powinien uwzględniać specyfikę funkcjonowania Przychodni. Harmonogram prowadzonych prac zostanie złożony nie później niż 14 dni od zakończenia I etapu, do siedziby Zamawiającego. 9.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ10.2 Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób z niepełnosprawnościami i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonywania czynności obsługowych dla osób z niepełnosprawnościami w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich). 10.3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały na okres minimum 36 miesięcy oraz na zainstalowane urządzenie na okres minimum 24 miesiące licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego.

ZP/ZT/MB/011/08/25
branża Windy i dźwigi, Projektowanie
podbranża projekt budowlany, projekt windy i dźwigi, windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 42416100, 45000000, 45111200, 45310000, 45313100, 45400000, 45443000, 71220000, 71240000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się