Przetarg 12200544 - Budowa windy osobowej z szybem zewnętrznym samonośnym przy...

   
Analizuj Zamówienie 12200544
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-05
przedmiot ogłoszenia
Budowa windy osobowej z szybem zewnętrznym samonośnym przy budynku dydaktycznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Rudniku nad Sanem

2. Przedmiotem zamówienia jest Budowa windy
osobowej z szybem zewnętrznym samo-nośnym przy budynku dydaktycznym w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Rudniku nad Sanem” Opis przedmiotu zamówienia: Winda osobowa zewnętrzna z szybem samonośnym przy budynku dydaktycznym Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rudniku nad Sanem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej.W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: dokumentacja techniczna, przedmiary robót, umowa oraz SWZ. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.). 2. W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.1) Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465): roboty budowlane, rozbiórka elementów konstrukcji, wykucie muru2) Zatrudnienie, o którym mowa w pkt 4 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt 4 ppkt 7). 3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, lub b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lub c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 4 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się: a) przedłożyć aktualne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 2), b) udzielić wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa w pkt 4.4) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4. 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) lub 3) w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w umowie. 6) W przypadku niewywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt 4 ppkt 2) lub 3) pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego, Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt 4 ppkt 2) lub 3).7) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty o których mowa w ppkt 2) dotyczące nowego pracownika w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności o których mowa w pkt 4.

GM.272.148.2025
branża Windy i dźwigi
podbranża windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 45111000, 45111300, 45223100, 45223500, 45233200, 45262210, 45313100, 45320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: windy towarowe, osobowe, platformy