Przetarg 11433645 - „Budowa wiaty rekreacyjnej wraz infrastrukturą...

   
Analizuj Zamówienie 11433645
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-12
przedmiot ogłoszenia
„Budowa wiaty rekreacyjnej wraz infrastrukturą towarzyszącą w Malerzowicach Wielkich”.

Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa wiaty rekreacyjnej wraz infrastrukturą towarzyszącą w Malerzowi
cach Wielkich”1. Przedmiot zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty rekreacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.DZ. NR 3/39, JEDN. EWID.:160704_2 Łambinowice, OBRĘB 0007 Malerzowice Wielkie. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Malerzowice Wielkie 5C, na terenie województwa opolskiego, powiatu nyskiego, gminie Łambinowice. 2. Opis przedmiotu zamówienia.Obiekt uzupełniający funkcję społeczną – wiata rekreacyjna, kat. obiektu VIII. Teren objęty liniami rozgraniczającymi nie znajduje się na obszarze wpisanym do rejestrów zabytków i nie podlega ochronie konserwatorskiej. Obiekt w konstrukcji drewnianej szkieletowej, na planie regularnego prostokąta, bez ścian. Podłoga na poziomie 1,20 m (poziom -/ 0,00 poziom tarasu zewnętrznego świetlicy wiejskiej – wejście bezprogowe pod wiatę. Dach płaski symetryczny, dwuspadowy. Konstrukcja dachu w technologii drewnianej – dach kratownicowy prefabrykowany. Konstrukcja posadowienia na punktowych stopach fundamentowych, żelbetowych.Zestawienie powierzchni:– powierzchnia zabudowy PZ = 66,24 m2– powierzchnia użytkowa PU = 60,46 m2– wysokość: H = 4,00 m– długość i szerokość (LxS): L = 9,16 x S = 7,16 m– liczba kondygnacji – 1 nadziemna3. Zakres robót budowlanych.1. Zagospodarowanie terenu działki obejmuje projektowaną wiatę rekreacyjną.a) Urządzenia budowlane związane z obiektami budowlanymi: istniejące bez zmian.b) Sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków: nie dotyczy.c) Układ komunikacyjny: istniejący układ komunikacyjny bez zmian.d) Sposób dostępu do drogi publicznej: dojazd do budynku oraz dojście piesze z drogi publicznej gminnej – bez zmian. Dojście do wiaty rekreacyjnej dla użytkowników świetlicy wiejskiej bezpośrednio z tarasu ziemnego świetlicy.e) Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu: istniejące bez zmian.f) Ukształtowanie terenu i układ zieleni w zakresie niezbędnym do uzupełnienia części rysunkowej projektu zagospodarowania działki lub terenu: istniejące bez zmian. 2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych, w szczególności:Roboty rozbiórkowe: Nie występują. Roboty ziemne: 1. Wykopy pod posadowienie w formie stóp żelbetowych. 2. Wykopy rozpoznawcze w celu ustalenia przebiegu sieci wodociągowej przebiegającej pod wiatą. Roboty budowlano - montażowe 1. Wykonanie konstrukcji nośnej w formie belek żelbetowych. 2. Wykonanie konstrukcji drewnianej podłogi oraz konstrukcji zadaszenia wiaty. 3. Wymagania dotyczące urządzenia zaplecza i placu budowy:- oświetlenie miejsca wykonywania prac,- wydzielenie pomieszczenia higieniczno- sanitarnego i socjalnego pracowników,- rozmieszczenie sprzętu ratunkowego i pierwszej pomocy,- zabezpieczenie wjazdu na teren budowy, dojść i dojazdów pożarowych,- urządzenie miejsc składowania materiałów budowlanych wraz z oznaczeniem stref ochronnych wynikających z przepisów odrębnych- strefy magazynowania i składowania materiałów, wyrobów, substancji oraz preparatów niebezpiecznych, urządzenie zbrojarni i betonu oraz sprzętu zmechanizowanego i pomocniczego,- umieszczenie treści ogłoszenia, o którym mowa w art. 42 ust. 2 pkt 2 ustawy PB,- określenie stref niebezpiecznych,- stałe stanowiska pracy przy sprzęcie4. Dodatkowo:- organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,- odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,- ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),- sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty), - sporządzenie harmonogramu rzeczowo- finansowego - Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach Umowy,- opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem (jeżeli będzie konieczne),- wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive),- sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą. 4. Ogólne uwarunkowania realizacyjne:- opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu wykonania robót budowlanych,- wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową,- dostawę i montaż urządzeń i instalacji,- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,- opracowanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do potwierdzenia prawidłowości wykonania robót,- uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania,- wystąpienia w imieniu Zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego z zawiadomieniem o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania ww. inwestycji,- wykonanie wszelkich innych prac i robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi i wiedzą techniczną załącznik do niniejszej SWZ.5. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej- stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ, którą stanowią załączniki:- Decyzja Nr 12/23 o warunkach zabudowy z dnia 2023-07-18,- Decyzja NR 674/23 zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany z dnia 2023-11-03- projekt zagospodarowania terenu,- projekt architektoniczno – budowlany, - projekt techniczny – konstrukcji,- przedmiar robót – branża budowlana, - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6. Informacje dodatkowe.1. Wykonawca odpowiada za należyte zabezpieczenie wszystkich elementów znajdujących się w otoczeniu terenu prac, nie będących przedmiotem robót przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.2. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletu wymaganych dokumentów pozwalających na zakończenie robót.3. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z wydanymi uzgodnieniami projektowymi, warunkami technicznymi. 4. Wykonawca przewidzi i zabezpieczy, a także zapewni mieszkańcom oraz OSP dostęp do budynków przez cały okres trwania budowy. Zasady organizacji ruchu w związku z prowadzonymi robotami, w szczególności w okresie wzmożonego ruchu:a) minimalizowanie całkowitego czasu prowadzenia robót;b) minimalizowanie długości odcinków wyłączonych z ruchu;c) zapewnienie takiej organizacji robót, która umożliwiłaby minimalizowanie utrudnień dla mieszkańców i użytkowników dróg, a nawet ewentualne przerywanie realizacji robót w dniach weekendowych. 5. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek ochrony znaków geodezyjnych, a w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia, należy je odtworzyć zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji rodzaju i jakości materiałów oraz urządzeń planowanych do wbudowania, Wykonawca nie może wbudować materiałów i urządzeń nie zaakceptowanych przez Zamawiającego.7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy. 8. Wszystkie elementy i materiały pochodzące z rozbiórek stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy w sposób i w terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót. Koszt związany z rozbiórką, transportem, utylizacją ww. materiałów Wykonawca winien zawrzeć w cenie ofertowej.Wszelkie koszty jak i pożytki dla Wykonawcy z tytułu w/w czynności przyjmuje się, że są one zbilansowane w kosztorysie ofertowym i tym samym uwzględnione w ostatecznej cenie ofertowej. 9. Roboty, których szczegółowe warunki wykonania i zastosowania materiałów nie zostały określone w projekcie wykonawczym, dokumentacjach branżowych lub kosztorysie winny być wykonane sztuką budowlaną:1) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.2) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy.3) Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.

ZP.271.7.2025
branża Budowlana - obiekty, Tereny zielone
podbranża obiekty małogabarytowe, mała architektura
kody CPV 34928210, 45000000, 45100000, 45200000, 45210000, 45223000, 45261000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się