Przetarg 11892957 - Budowa strefy rekreacyjno-sportowej z mini placem zabaw przy...

   
Analizuj Zamówienie 11892957
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-06
przedmiot ogłoszenia
Budowa strefy rekreacyjno-sportowej z mini placem zabaw przy ul. Nowowiejskiej - etap I - B.O. – III POSTĘPOWANIE

A. Przedmiot umowy:Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych pol
egających na budowie strefy rekreacyjno-sportowej z mini placem zabaw przy ul. Nowowiejskiej etap I - B.O. w Kędzierzynie-Koźlu w sposób szczegółowy i precyzyjny określone w dokumentacji projektowej. B. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:1. Zadania pn. Budowa strefy rekreacyjno-sportowej z mini placem zabaw przy ul. Nowowiejskiej etap I - B.O., w Kędzierzynie-Koźlu a w szczególności:1) Roboty pomiarowe – prace geodezyjne;2) Roboty ziemne;3) Zabezpieczenie istniejącego drzewostanu (drzew) przed przystąpieniem do prac.4) Wykonanie nawierzchni;- nawierzchni mineralnej,- nawierzchni z kostki betonowej.5) Wykonanie nawierzchni trawiastej;6) Montaż rury osłonowej dla instalacji elektrycznej;7) Montaż rury osłonowej dla instalacji teletechnicznej;8) Dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych i wyposażenia;- zestaw Twister,- zestaw Stepper,- zestaw Koła tai-chi,- ławka z oparciem – 1 szt,- kosz na śmieci – 1 szt,- stojak na rowery – 3 szt,- tablica z regulaminem – 1 szt.9) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.realizowane w oparciu o projekt techniczno-wykonawczy, sporządzony przez: LAND ART PROJEKT SP. Z O.O. UL. LIPOWA 3/24, 30-702 KRAKÓW2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo.1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 kpl. w wersji elektronicznej 2 kpl. w wersji papierowej; 2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują – winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. – polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych – polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej;3) Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawcze, w tym mapę, o której mowa w art.2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art.12c ust.1, klauzulą urzędową, o której mowa w art.40 ust. 3g pkt 3, stanowiąca potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów , o których mowa w art.12a ust , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie Wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji;4) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;5) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;6) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robot. Inwentaryzacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;7) Dokonanie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;8) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu;9) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Z tego też względu:a) Odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. b) Nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę;10) Zabezpieczenie istniejącego drzewostanu ( obudowa pni drzew w obrębie inwestycji ) przed uszkodzeniami mechanicznymi;11) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;12) Dostarczenie Zamawiającemu po realizacji zadania wykazu wyposażenia placu zamontowanego w ramach niniejszego zamówienia wraz z podaniem jego wartości;13) Na obszarach terenów zielonych zniszczonych w ramach wykonywanych prac należy założyć powierzchnie trawnikowe. Teren należy oczyścić z gruzu i zanieczyszczeń, spulchnić wyrównać i splantować. Warstwa ziemi urodzajnej musu mieć co najmniej 10cm grubości. Teren należy obsiać mieszanką przeznaczoną do trawników miejskich;14) wykonanie dokumentacji fotograficznej miejsca prowadzonych robót po ich zakończeniu i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zakończenia robót;15) Wykonywanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych wszelkich zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz czynności konserwacyjnych tych urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;16) Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu po realizacji zadania wykazu wyposażenia placu zamontowanego w ramach niniejszego zamówienia wraz z podaniem jego wartości.3. Wykonawca najpóźniej z dniem przekazania placu budowy musi posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości 200 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.4. Szczegółowy zakres zobowiązań Wykonawcy określa dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz wszelkie inne dokumenty stanowiące część niniejszej Umowy. Niezależnie od tego, Wykonawca w ramach umówionego wynagrodzenia ryczałtowego wykona wszelkie czynności, które są obiektywnie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia. 5. Realizacja robót przeprowadzona będzie zgodnie z niniejszą Umową, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwa, dobrej, jakości i właściwej organizacji.6. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi dokumentami składającymi się na Umowę, postanowienia bardziej szczegółowe będą miały pierwszeństwo przed postanowieniami ogólniejszymi. Jeżeli jednak z różnych dokumentów o tym samym poziomie szczegółowości składających się na Umowę wynikać będzie różny zakres świadczeń lub różne standardy ich wykonania, za decydujący będzie się uważany szerszy zakres świadczeń lub wyższy standard wykonania.C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Dokumentacja projektowa, projektowane postanowienia umowy zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ.D. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: Roboty budowlane.Zaprojektowane elementy wyposażenia placu są rozwiązaniami przykładowymi. Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisu w projekcie, lub spełniających wygania wynikające z rozwiązań równoważnych o których mowa niżej w treści SWZ.Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań zostały określone w części II SWZ- Projektowane postanowienia umowy.Pomocniczo dołączono przedmiar robót.Zamawiający umożliwia i zaleca wykonanie wizji lokalnej.

ZP.271.1.103.2025.AW
branża Tereny zielone
podbranża zieleń, place zabaw
kody CPV 37535200, 45112710, 45113000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: zieleń , place zabaw