Przetarg 9020525 - Budowa skateparku w Zielonce 1. Przedmiotem zamówienia...

   
Analizuj Zamówienie 9020525 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-07-05
przedmiot ogłoszenia
Budowa skateparku w Zielonce

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa skateparku w technologii betonowej – monolitycznej na tereni
e zielonym wraz z tzw. vert rampą, trasą wrotkową oraz elementami małej architektury i budową nawierzchni utwardzonych w ramach zagospodarowania sportowo-rekreacyjnego w Zielonce. Zakres prac przewiduje: - splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie go pod wykonanie projektowanych obiektów i nawierzchni; - wytyczenie projektowanego skateparku, elementów małej architektury, vert rampy oraz projektowanych utwardzeń, a także tras projektowanej przebudowy sieci wodociągowej i elektrycznej oraz przebudowy instalacji kanalizacji deszczowej oraz projektowanej instalacji odwodnienia skateparku; - demontaż fragmentu istniejącego ogrodzenia, będącego w kolizji z projektowanym zamierzeniem; - demontaż słupów oświetleniowych, będących w kolizji z projektowanym zamierzeniem; - ułożenie instalacji elektrycznej dla projektowanego oświetlenia terenu; - wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej (odwodnienie skateparku) oraz przebudowa fragmentu instalacji kanalizacji deszczowej; - przebudowa sieci wodociągowej na wskazanych fragmentach; - wykonanie fundamentów pod projektowane elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne) oraz masztów oświetleniowych; - roboty ziemne – wyprofilowanie podłoża oraz zagęszczenie warstw podbudowy pod projektowane nawierzchnie; - wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego oraz piasku stabilizowanego cementem; - wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej oraz asfaltowej; - montaż elementów małej architektury oraz fragmentu ogrodzenia oddzielającego proj. założenie od istniejącego boiska sportowego; - wykonanie płyty żelbetowej oraz przeszkód betonowych wraz z ich wykończeniem i przystosowaniem do jazdy na deskorolkach w tym: • Bowl, • Roll-in + Quarter pipe o nieregularnych kształtach, • Funbox „Fala”, • Funbox do skoków + piramida, • Quarter pipe o nieregularnych kształtach, • Piramida, • Wall ride z „Pool coping”, • Platforma z londongap, 2x grindbox spadowy, poręcz spadowa, 2x schody, 2 x grindbox prosty, poręcz łamana, • Platforma z piramidą, grindbox prosty, mini quarterpipe, • Podjazdy z grindbox prosty, grindbox łamany, poręcz łamana, • Bank ramp + piramida, • Podjazd z 3x grindbox prosty, • Poręcz prosta, • Grindbox, • Manualbox; - humusowanie i obsianie trawą trawników oraz terenu przyległego w niezbędnym zakresie; - uporządkowanie terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - wycinkę 10 drzew kolidujących z budową skateparku oraz usunięcie i utylizacja karp. Drzewa przewidziane do wycinki to: brzozy brodawkowate o obwodach pni: 42 cm, 62 cm, 48 cm, 55 cm, 61 cm, 45 cm, 38 cm, 58 cm, 36 cm, 55 cm. Zasady postępowania z drewnem pozyskanym z wycinki opisane zostały w projekcie umowy; - dokonanie nasadzeń zastępczych w ilości 10 szt. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę MODUS mgr inż. arch. Mirosław Macioszek pracownia projektów (załącznik nr 9 do SWZ): a) decyzja pozwolenia na budowę nr 1892p/2020 z dnia 15.12.2020 r. b) projekt wykonawczy: - projekt zagospodarowania terenu, - projekt architektoniczno-budowlany , - projekt konstrukcji, - projekt drogowy, - projekt instalacji sanitarnych, - projekt instalacji elektrycznych, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie jest objęte dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i uchwałą nr 176/2021 Rady Ministrów z 28 grudnia 2021 roku zmieniającą uchwałę w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dostępnymi na stronie internetowej:https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21554UWAGA: Zgodnie z warunkami wstępnej promesy Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Miasta Zielonka, na czas poprzedzający wypłatę z promesy. Jednocześnie Zamawiający z uwagi na sposób realizacji zamówienia ustalił następujące zasady zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy: 1) 50 % wynagrodzenia brutto, za wykonanie wydzielonego etapu robót, określonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru w Harmonogramie rzeczowo-czasowo-finansowym; 2) pozostałe 50 % wynagrodzenia brutto, zostanie wypłacona Wykonawcy po wykonaniu robót budowlanych potwierdzonych protokołem odbioru końcowego inwestycji.Przy czym zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w terminie 35 dni po odbiorze danego etapu inwestycji i odbiorze końcowym inwestycji.Szczegółowe zasady płatności zostały określone w § 8 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. 2. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia i przekazania obiektu do użytkowania – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jak również nie ujęte tj. np. obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie. 3. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 16 oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego art. 99 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty wykazu rozwiązań równoważnych, wówczas zostanie to zrozumiane jako oferowanie materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. W przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np. zmiany Pozwolenia na budowę, wykonania projektów, rysunków itp. Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić i uwzględnić w cenie oferty. Obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz wykazania zapewnienia parametrów równoważności, leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót odnoszą się do znaku towarowego, patentu, danego pochodzenia lub danej produkcji, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności oferowanych przez niego produktów w stosunku do tych określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (tak m.in. w wyroku TSUEC-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów, dokumentację techniczną. W przypadku gdy wymagania w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót odnoszą się do norm lub innych systemów odniesienia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. 4. Załączone do SWZ przedmiary robót są tylko materiałem informacyjnym i nie stanowią zestawienia planowanych prac. 5. Zamawiający nie zastrzega do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: pracownicy fizyczni i operatorzy sprzętu budowlanego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). 7. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 15 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

WIZ.271.1.24.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00259880/01 z dnia: 2022-07-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00008654/06/P
Po zmianie:
2022/BZP 00008654/07/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-20 10:00
Po zmianie:
2022-07-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-20 10:30
Po zmianie:
2022-07-22 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-18
Po zmianie:
2022-08-20
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, boiska, place zabaw
kody CPV 45111200, 45112720, 45212221, 45310000, 45330000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , boiska , place zabaw

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10479035 2024-05-13
godz. 10:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji w ramach inwestycji „Budowa Karpackiego ogrodu sen...
10486456 2024-05-13
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja dróg na terenie Gminy Grębków Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację dróg na terenie Gminy Grębków, szczegółowy opis zawiera przedmiar robót. PG.271.1.2024
10490912 2024-05-14
godz. 09:00
Dolnośląskie Budowa chodnika wraz z oświetleniem w m. Szymocin Przedmiotem zamówienia budowa chodnika wraz z oświetleniem w miejscowości Szymocin. Zakres opracowania obejmuje:a) branżę drogową ...
10461583 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2024 roku. WZP.2512.57.2024
10446071 2024-05-15
godz. 12:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich” w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia:1.1. Z...
10483643 2024-05-15
godz. 15:00
Wielkopolskie Zagospodarowanie podwórka, utwardzenie nawierzchni 40/2024 Adres: Jeżyce Obmiar/powierzchnia: zgodnie z załączonymi przedmiarami i rzutam Opis robót: przedmiotem zamówienia jest zagosp...
10440759 2024-05-22
godz. 09:00
Lubuskie Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze – nr 6a 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg gminnych tj.: 1) Moderniza...
10473756 2024-05-23
godz. 09:00
Podlaskie 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa infrastruktury drogowej w mieście Suwałki. 2.Zamówienie podzielone jest na trzy części:Część 1 Przebudowa i rozbudowa ulicy P. W...
9488581 2024-06-30
godz. 23:59
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci wodociągowej realizowanych systemem gospodarczym
10450979 2025-06-29
godz. 00:00
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci wodociągowej realizowanych systemem gospodarczym