Przetarg 7913788 - „Budowa sieci systemu monitoringu wizyjnego w ramach...

   
Analizuj Zamówienie 7913788 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
„Budowa sieci systemu monitoringu wizyjnego w ramach zadania: Rewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnien
ia nowych funkcji: społecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzez: modernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego-zaprojektuj i wybuduj”
Numer referencyjny: WI.271.16.2020

Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie założeń (technicznych, organizacyjnych i finansowych) dotyczących realizacji inwestycji budowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Szamotuły, przy założeniu utworzenia nowych przyłączy telekomunikacyjnych oraz dołączeniu do istniejących przyłączy energetycznych będących w posiadaniu UMiG Szamotuły.
Projekt koncepcyjny obejmuje stworzenie systemu pozwalającego na przyszłe zintegrowanie z systemami obejmującymi okolice miasta Szamotuły.
Zakres prac obejmuje zaprojektowanie i wykonanie m.in.
1) Opracowanie koncepcji na podstawie PFU;
2) Sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót);
3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu

5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami do SIWZ:
A. Program funkcjonalno-użytkowy – koncepcja techniczna - załącznik nr 10 do SIWZ;
B. Program funkcjonalno-użytkowy – parametry techniczne urządzeń do systemu monitoringu CCTV - załącznik nr 11 do SIWZ;
C. Program funkcjonalno-użytkowy wraz z rysunkami - załącznik nr 12 do SIWZ;

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540402822-N-2021 z dnia: 2021-01-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: 7.2.1.Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu sieci systemu monitoringu wizyjnego w przestrzeni publicznej na o wartości minimum 100.000 zł brutto. 7.2.2 Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia: A. Min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych posiadającym minimum 5 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru tej branży. B. Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych posiadającym minimum 5 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru tej branży. Zamawiający uznaje iż w/w doświadczenie w zakresie projektowania i kierowania robotami liczone jest od dnia uzyskania uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych uprawnień. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., nr63, poz. 394). 7.3. Poleganie na zasobach innych podmiotów 7.3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegozamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.3.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.3.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7.3.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7.5. Wykonawcy występujący wspólnie 7.5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7.5.2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniui zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.5.3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców – jeżeli nie została złożona wraz z ofertą. 7.5.4. Wykonawcy występujący wspólnie łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 7.2. 7.5.5. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu 7.6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: 7.2.1.Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu sieci systemu monitoringu wizyjnego w przestrzeni publicznej o wartości łącznej minimum 200.000 zł brutto. 7.2.2 Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia: A. Min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych posiadającym minimum 5 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru tej branży. B. Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych posiadającym minimum 5 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru tej branży. Zamawiający uznaje iż w/w doświadczenie w zakresie projektowania i kierowania robotami liczone jest od dnia uzyskania uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych uprawnień. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., nr63, poz. 394). 7.3. Poleganie na zasobach innych podmiotów 7.3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegozamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.3.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.3.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7.3.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7.5. Wykonawcy występujący wspólnie 7.5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7.5.2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniui zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.5.3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców – jeżeli nie została złożona wraz z ofertą. 7.5.4. Wykonawcy występujący wspólnie łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 7.2. 7.5.5. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu 7.6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 08:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27.01.2021, godzina: 08:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe:
13. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 13.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dworcowej 26 w Szamotułach, Gmach A, do dnia 20.01.2021 r., do godziny 8:00. 13.2. Otwarcie ofert będzie jawne i nastąpi tylko, i wyłącznie w trybie on-line na stronie www.bip.szamotuly.pl w zakładce Przetargi - Przetargipowyżej 30000 euro - Rok 2020 – Monitoring, Rynek - Transmisja on-linez otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającegoprzy ul. Dworcowej 26 w Szamotułach, Gmach A, pok. 28 w dniu 20.01.2021r., o godzinie 9:00. 13.3. Otwarcie ofert ze względu na zagrożenie epidemiczne odbędzie się bez udziału fizycznego oferentów. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe:
13. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 13.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dworcowej 26 w Szamotułach, Gmach A, do dnia 27.01.2021 r., do godziny 8:00. 13.2. Otwarcie ofert będzie jawne i nastąpi tylko, i wyłącznie w trybie on-line na stronie www.bip.szamotuly.pl w zakładce Przetargi - Przetargipowyżej 30000 euro - Rok 2020 – Monitoring, Rynek - Transmisja on-linez otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającegoprzy ul. Dworcowej 26 w Szamotułach, Gmach A, pok. 28 w dniu 27.01.2021r., o godzinie 9:00. 13.3. Otwarcie ofert ze względu na zagrożenie epidemiczne odbędzie się bez udziału fizycznego oferentów. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540405939-N-2021 z dnia: 2021-01-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6):
8.WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 8.1. Oświadczenie wykonawcy 8.1.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: 8.1.1.1. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania 8.1.1.2. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, których wzór stanowią załączniki 2, 3 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 8.1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, 8.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziałuw postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdyz wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.2. Dokumenty składane przez Wykonawcę 8.2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 8.2.1.1. spełnianie warunków udziału w postępowaniu – wskazanych w pkt 8.3.siwz 8.2.1.2. brak podstaw wykluczenia – wskazanych w pkt 8.4. siwz 8.2.2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.2.3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumentydotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8.2.4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należytewykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: 8.2.4.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 8.2.4.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.2.4.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.2.4.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8.2.5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych wpkt 8.4.siwz. 8.2.6. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.4. siwz, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierzapowierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy. 8.2.7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 8.5.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowaw: a) pkt 8.4.ppkt 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 8.5.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisiedo urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten masiedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.3. oraz 8.4. siwz. 8.7. Forma oświadczeń i dokumentów 8.7.1. Oświadczenia, o których mowa w pkt 8, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale, 8.7.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 8, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 8.7.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą, 8.7.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, 8.7.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w pkt 8, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 8.7.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: Wykonawca nie załącza do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 8.3., 8.4., które są składane zgodnie z procedurą wskazaną w pkt 8.2.
W ogłoszeniu powinno być:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
8.1. Oświadczenie wykonawcy
8.1.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia:
8.1.1.1. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
8.1.1.2. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, których wzór stanowią załączniki 2, 3 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.1.1.3. dotyczące potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego,
8.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
8.1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1,
8.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8.2. Dokumenty składane przez Wykonawcę
8.2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:
8.2.1.1. spełnianie warunków udziału w postępowaniu – wskazanych w pkt 8.3.siwz
8.2.1.2. brak podstaw wykluczenia – wskazanych w pkt 8.4. siwz
8.2.1.3. że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – wskazanych w pkt. 8.5 siwz
8.2.2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8.2.3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
8.2.4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają:
8.2.4.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
8.2.4.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
8.2.4.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
8.2.4.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8.2.5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.4.siwz.
8.2.6. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.4. siwz, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy.
8.2.7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8.3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
8.3.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
8.3.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
8.4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
8.4.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
8.4.2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
8.4.3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
8.4.4. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
8.5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: kart katalogowych, ulotek, opisów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego potwierdzające, że sprzętu zaoferowany przez Wykonawcę w załącznik nr 13 do SIWZ, odpowiada wymaganiom wskazanym w Załączniku nr 11 do SIWZ.
8.6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
8.6.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
a) pkt 8.4.ppkt 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.6.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.7. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.3. oraz 8.4. siwz.
8.8. Forma oświadczeń i dokumentów
8.8.1. Oświadczenia, o których mowa w pkt 8, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale,
8.8.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 8, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
8.8.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą,
8.8.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej,
8.8.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w pkt 8, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości,
8.8.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
UWAGA: Wykonawca nie załącza do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 8.3., 8.4. 8.5, które są składane zgodnie z procedurą wskazaną w pkt 8.2.
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
10.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10.2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
10.3. Do oferty Wykonawca winien załączyć wypełniony Załącznik nr 13 do SIWZ – wykaz sprzętu.
10.4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
10.5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
10.6. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane i pieczętowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
10.7. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. W treści oferty powinna być umieszczona informacja o liczbie stron.
10.8. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec oraz wykazać, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
10.9. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco:
Miasto i Gmina Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64 – 500 Szamotuły
oraz opisane:
Przetarg nieograniczony pn.: „Budowa sieci systemu monitoringu wizyjnego w ramach zadania: Rewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji: społecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzez: modernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego-zaprojektuj i wybuduj”
Nie otwierać oferty przed dniem 29.01.2021 r. godz. 9:00
10.10. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 20.01.2021, godzina: 08:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 29.01.2021, godzina: 08:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe:
13. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 13.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dworcowej 26 w Szamotułach, Gmach A, do dnia 20.01.2021 r., do godziny 8:00. 13.2. Otwarcie ofert będzie jawne i nastąpi tylko, i wyłącznie w trybie on-line na stronie www.bip.szamotuly.pl w zakładce Przetargi - Przetargi powyżej 30000 euro - Rok 2020 – Monitoring, Rynek - Transmisja on-linez otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dworcowej 26 w Szamotułach, Gmach A, pok. 28 w dniu 20.01.2021r., o godzinie 9:00. 13.3. Otwarcie ofert ze względu na zagrożenie epidemiczne odbędzie się bez udziału fizycznego oferentów. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe:
13. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 13.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dworcowej 26 w Szamotułach, Gmach A, do dnia 29.01.2021 r., do godziny 8:00. 13.2. Otwarcie ofert będzie jawne i nastąpi tylko, i wyłącznie w trybie on-line na stronie www.bip.szamotuly.pl w zakładce Przetargi - Przetargi powyżej 30000 euro - Rok 2020 – Monitoring, Rynek - Transmisja on-linez otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dworcowej 26 w Szamotułach, Gmach A, pok. 28 w dniu 29.01.2021r., o godzinie 9:00. 13.3. Otwarcie ofert ze względu na zagrożenie epidemiczne odbędzie się bez udziału fizycznego oferentów. Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.



II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
8.5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: kart katalogowych, ulotek, opisów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego potwierdzające, że sprzętu zaoferowany przez Wykonawcę w załącznik nr 13 do SIWZ, odpowiada wymaganiom wskazanym w Załączniku nr 11 do SIWZ.
branża Ochrona, Projektowanie
podbranża instalacje, projekt w branży ochrona
kody CPV 45000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje , projekt w branży ochrona

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10403378 2024-04-12
godz. 10:00
Świętokrzyskie Remont monitoringu CCTV oraz sieci bezprzewodowej w budynku Szkół w Starachowicach
10398386 2024-04-12
godz. 23:59
Lubelskie Zakup elementów sieciowych CCTV
10321196 2024-04-15
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Wymiana kasety domofonowej na cyfrową wraz z unifonami przy ul. Rzemieślniczej 3 w Szczecinku.
10434282 2024-04-17
godz. 12:00
Małopolskie Naprawa Systemu Kontroli Dostępu w Komendzie Miejskiej Policji w Tarnowie (Compas 2026).
10400945 2024-04-17
godz. 15:00
Warmińsko-Mazurskie Prace remontowe polegające na wymianie uszkodzonych monitorów i kamery / wideodomofonów/ znajdujących się w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 23,
10424252 2024-04-25
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja systemu KD – O/Elbląg, ul. Teatralna 4 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji systemu KD w budynku przy ul. Teatralnej 4 w Elbląg...
10434562 2024-04-29
godz. 14:00
Wielkopolskie Sporządzenie Planu ochrony oraz Załącznika antyterrorystycznego do niniejszego dla Kotłowni nr 732 Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Nowym Tomyślu, Sp. z o.o., z/s przy ul. Komuna...
10473952 2024-05-06
godz. 00:00
Dolnośląskie Wykonanie konserwacji systemu monitoringu wizyjnego Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług serwisowych w 2024 r.
10481592 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie "Rozbudowa monitoringu miejskiego - etap II" Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa materiałów i wykonanie robót związanych z rozbudową miejskiego monitoringu. Zamówien...
10485652 2024-05-09
godz. 09:00
Opolskie Modernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Głuszynie - etap I - opracowanie dokumentacji projektowej Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej moderni...