Przetarg 12086745 - Budowa sali gimnastycznej przy ZSS w Targanicach z...

   
Analizuj Zamówienie 12086745
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-19
przedmiot ogłoszenia
Budowa sali gimnastycznej przy ZSS w Targanicach z podziałem na części: Część I: „Budowa sali..” - rozbiórka istniejącego budynku sali gimnast. Część II: „Budowa sali ..- budowa nowej sali g
imnast.

Część 1: Część I: „Budowa sali gimnastycznej przy ZSS w Targanicach” - rozbiórka istniejącego budynku sali gimnastycznej obejmuje w szczególności: 5.1.3 Prace przygotowawcze. 5.1.4 Rozbiórkę budynku 5.1.5 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym : 5.1.5.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, 5.1.5.2 organizację zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy, 5.1.5.3 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 5.1.5.4 odcięcie i zabezpieczenie instalacji będących w obiekcie, 5.1.5.5 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót (gdy wymagane), 5.1.5.6 wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia, 5.1.5.7 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, 5.1.5.8 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 5.2 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót. 5.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 5.4 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 5.5 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 5.6 Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem uzyskaniem parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. 5.7 Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj.: 5.7.2 Część I: prace fizyczne na terenie budowy obejmujące: wykonanie robót rozbiórkowych;Dotyczy Części I – maksymalny Termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 70 dni i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.1.1 niniejszej SWZ. Oferta Wykonawcy , który poda Termin wykonania przedmiotu umowy niż 70 dni zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełen tekst w SWZ.

Część 2: Część II - „Budowa sali gimnastycznej przy ZSS w Targanicach” - budowa nowej sali gimnastycznej obejmuje w szczególności: 5.1.2.1 Wykonanie prac w zakresie architektury, konstrukcji : 5.1.2.1.1 Roboty ziemne, przygotowawcze. 5.1.2.1.2 Fundamenty 5.1.2.1.3 Izolacje fundamentów 5.1.2.1.4 Elementy konstrukcyjne 5.1.2.1.5 Ściany 5.1.2.1.6 Posadzki: - Warstwy P1, Warstwy P2, Warstwy P3, Warstwy P4 5.1.2.1.7 Dach: - Warstwy dachu -D1, Warstwy dachu -D2, Warstwy attyki SA1 5.1.2.1.8 Ślusarka aluminiowa okienna 5.1.2.1.9 Drzwi zewnętrzne 5.1.2.1.10 Stolarka drzwiowa wewnętrzna 5.1.2.1.11 Roboty wykończeniowe 5.1.2.1.12 Elewacja 5.1.2.1.13 Wyposażenie 5.1.2.2 Zagospodarowanie terenu: 5.1.2.2.1 Rozbiórki ,roboty ziemne 5.1.2.2.2 Ciągi piesze 5.1.2.2.3 Tereny zielone 5.1.2.2.4 Boisko-sztuczna trawa 5.1.2.3 Wykonanie prac w zakresie instalacji gaz., wod.-kan i c.o.: 5.1.2.3.1 Instalacja gazowa 5.1.2.3.2 Kotłownia gazowa 5.1.2.3.3 Instalacja c.o. 5.1.2.3.4 Instalacja wody 5.1.2.3.5 Instalacja ppoż. hydrantowa 5.1.2.3.6 Instalacja kanalizacji sanitarnej wewn. 5.1.2.3.7 Wentylacja mechaniczna 5.1.2.3.8 Instalacja kanalizacyjna zewnętrznej 5.1.2.3.9 Przyłącz wodociągowy 5.1.2.4 Wykonanie prac w zakresie instalacji elektrycznych: 5.1.2.4.1 Montaż złącza ZK 5.1.2.4.2 Instalacja elektryczna 5.1.2.4.3 Tablice rozdzielcze 5.1.2.4.4 Oprawy 5.1.2.4.5 Osprzęt elektryczny 5.1.2.4.6 Instalacja tel., LAN, nagłośnienia, monitoring 5.1.2.4.7 Instalacje odgromowe 5.1.2.4.8 Pomiary elektryczne 5.1.2.4.9 Rusztowania w sali sportowej. 5.1.2.5 Uzyskanie decyzji na użytkowanie. 5.1.2.6 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym : 5.1.2.6.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, 5.1.2.6.2 organizację zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy, 5.1.2.6.3 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 5.1.2.6.4 obsługa geodezyjna inwestycji wraz z pomiarem powykonawczym, 5.1.2.6.5 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót (gdy dotyczy), 5.1.2.6.6 wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia, 5.1.2.6.7 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, 5.1.2.6.8 przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych, 5.1.2.6.9 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, 5.1.2.6.10 przeszkolenie wskazanych przez administratora obiektu osób, potwierdzone dokumentem imiennym, w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń, 5.1.2.6.11 zapewnienie obsługi serwisowej na zamontowane urządzenia na okres trwania gwarancji oraz wskazanie danych kontaktowych do osoby upoważnionej przez Wykonawcę do serwisowania urządzeń. 5.2 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót. 5.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 5.4 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 5.5 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 5.6 Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem uzyskaniem parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. 5.7 Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj.: 5.7.3 Część II: prace fizyczne na terenie budowy obejmujące: prace budowlane obejmujące wznoszenie budynku. 5.8 Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę osób wykonujących roboty określone w pkt 5.7.Dotyczy Części II - Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.1.2 niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełen opis w SWZ

BZP.271.48.2025
branża Budowlana - obiekty, Sprzątanie
podbranża obiekty sportowe, obiekty użyteczności publicznej, rozbiórki, demontaże
kody CPV 45000000, 45110000, 45111300, 45210000, 45261210, 45262100, 45262522, 45320000, 45321000, 45400000, 45410000, 45420000, 45442100, 45443000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe , obiekty użyteczności publicznej , rozbiórki, demontaże