Przetarg 11454580 - Budowa recepcji na terenie Centrum Rekreacji i Wypoczynku...

   
Analizuj Zamówienie 11454580
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-26
przedmiot ogłoszenia
Budowa recepcji na terenie Centrum Rekreacji i Wypoczynku „Deczno” w Sulnówku

Przedmiotem zamówienia jest budowa recepcji na terenie Centrum Rekreacji i Wypoczynku „Deczno” wraz z zewnętr
zną i wewnętrzną infrastrukturą techniczną, infrastrukturą drogową i zagospodarowaniem terenu przyległego do ww. obiektu w Sulnówku. W sytuacji realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem środków zewnętrznych Wykonawca inwestycji będzie zobligowany do zamieszczenia tablicy informacyjnej.Wszelkie wytyczne dotyczące wzoru tablicy informacyjnej znajdują się w dokumencie „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji”, w szczególności w rozdziale 9 ww. podręcznika.Informacje na temat działań promocyjnych dostępne są na stronie:https://funduszeue.kujawsko-pomorskie.pl/obowiazki-informacyjne-i-promocyjne.Zamontowana przez Wykonawcę tablica informacyjna musi zawierać:1. znak Funduszy Europejskich, znak Unii Europejskiej oraz herb województwa kujawsko-pomorskiego,2. nazwę beneficjenta, tj. Gmina Świecie,3. tytuł projektu: „Rozbudowa infrastruktury nad jeziorem Deczno”.4. adres strony www.mapadotacji.gov.plWykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia tablicy informacyjnej o wymiarach 240/120 cm.Tablica musi być wykonana z trwałych materiałów, odpornych na warunki atmosferyczne i być dobrze zabezpieczona przed ewentualnymi zniszczeniami. Tablica będzie umieszczona w miejscu, w którym będzie widoczna i dostępna publicznie. Wzór tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.Tablica musi być zainstalowana na stelażach.Dokumenty dotyczące tablicy informacyjnej dostępne są w załączniku nr 2 do SWZ.W sytuacji gdy przedmiotowa inwestycja nie będzie realizowana z funduszy zewnętrznych Wykonawca będzie zobligowany do wykonania / montażu tablicy o treści wskazanej przez Zamawiającego o realizacji inwestycji z funduszy własnych. Treść do uzgodnienia w trakcie realizacji inwestycji.Przedmiot zamówienia planowany jest do dofinansowania z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie pn. „Rozbudowa infrastruktury nad jeziorem Deczno”.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ – dokumentacja projektowa. Przedmiar robót znajduje się w załączniku nr 2a do SWZ.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów pozwalających na dokonanie odbioru inwestycji.Planowana inwestycja będzie dostępna dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami zgodnie z art. 100 ustawy Pzp. Na terenie inwestycji zostanie wykonane miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnościami.Budynek wyposażony będzie w platformę schodową zewnętrzną dla osób z niepełnosprawnościami.W budynku zaprojektowano pomieszczenie sanitarne, w tym sanitariat dla osób o ograniczonej zdolności poruszania się. We wszystkich toaletach dla niepełnosprawnych przewiduje się:● przy umywalce poręcze stałe,● przy muszli ustępowej poręcze uchylne; ● przy stanowisku prysznicowym uchwyt kątowy oraz poziomy uchwyt wannowy.W pomieszczeniach dla niepełnosprawnych będą zastosowane suszarki do włosów z elastycznym przewodem.W toaletach dla osób z niepełnosprawnościami zamontowane zostaną lustra uchylne o szerokości 1,00 mm.Zamawiający może unieważnić postępowanie przetargowe, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną przyznane.W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, w szczególności stanowiącej załącznik nr 2 i załącznik nr 2a do SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

OR.271.21.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00414554/01 z dnia: 2025-09-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-10 09:00
Po zmianie:
2025-09-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-10 09:15
Po zmianie:
2025-09-16 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-09
Po zmianie:
2025-10-15
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający zmienia treść SWZ i wydłuża termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą.

Zamawiający otrzymał pytania od Wykonawców i na część z nich udzieli odpowiedzi na platformie zakupowej. W późniejszym terminie Zamawiający udzieli wyjaśnienia na pozostałe do odpowiedzi pytania Wykonawców i jeśli będą one istotnie wpływały na treść dokumentów zamówienia, ponownie wydłuży termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą, tak aby Wykonawcy mieli odpowiedni czas na zapoznanie się z dokumentami zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z informacją Zamawiającego i zastosowania się do jej zapisów składając ofertę przetargową, tak aby była zgodna z treścią SWZ.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00421905/01 z dnia: 2025-09-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-16 09:00
Po zmianie:
2025-09-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-16 09:15
Po zmianie:
2025-09-19 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-15
Po zmianie:
2025-10-18
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający zmienia treść SWZ i wydłuża termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą. Zamawiający na platformie zakupowej udzieli odpowiedzi na pytania Wykonawców.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z informacją Zamawiającego i zastosowania się do jej zapisów składając ofertę przetargową, tak aby była zgodna z treścią SWZ.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00426096/01 z dnia: 2025-09-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-19 09:00
Po zmianie:
2025-09-24 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-19 09:15
Po zmianie:
2025-09-24 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-18
Po zmianie:
2025-10-23
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający zmienia treść SWZ i wydłuża termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą. Zamawiający na platformie zakupowej udzieli odpowiedzi na pytania Wykonawców.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z informacją Zamawiającego i zastosowania się do jej zapisów składając ofertę przetargową, tak aby była zgodna z treścią SWZ.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00435045/01 z dnia: 2025-09-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-24 09:00
Po zmianie:
2025-09-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-24 09:15
Po zmianie:
2025-09-30 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-23
Po zmianie:
2025-10-29
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający zmienia treść SWZ i wydłuża termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą. Zamawiający na platformie zakupowej udzieli odpowiedzi na pytania Wykonawców.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z informacją Zamawiającego i zastosowania się do jej zapisów składając ofertę przetargową, tak aby była zgodna z treścią SWZ.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00443784/01 z dnia: 2025-09-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-30 09:00
Po zmianie:
2025-10-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-30 09:15
Po zmianie:
2025-10-03 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-29
Po zmianie:
2025-11-01
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający otrzymał pytanie od Wykonawcy na które chce udzielić odpowiedzi.
Zamawiający potrzebuje czasu na udzielenie odpowiedzi, dlatego też Zamawiający zmienia treść SWZ wydłużając termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z informacją Zamawiającego i zastosowania się do jej zapisów składając ofertę przetargową, tak aby była zgodna z treścią SWZ.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00451489/01 z dnia: 2025-10-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Dokumenty składane razem z ofertą
1.1. Do oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

1.2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):
• gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca składający ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
• w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.

1.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 7 do SWZ (lub inny podmiotowy środek dowodowy) jeżeli dotyczy, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
UWAGA: Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1.1. SWZ – załącznik nr 3 do SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale XI SWZ.

1.4. Wadium
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
– pieniądzu,
– gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty.
Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.

1.5. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji zastrzega, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z późn.zm.).

1.6. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) – załącznik nr 10 do SWZ;

1.7. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót budowlanych.
Po zmianie:
1. Dokumenty składane razem z ofertą
1.1. Do oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

1.2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):
• gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca składający ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
• w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.

1.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 7 do SWZ (lub inny podmiotowy środek dowodowy) jeżeli dotyczy, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
UWAGA: Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1.1. SWZ – załącznik nr 3 do SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale XI SWZ.

1.4. Wadium
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
– pieniądzu,
– gwarancjach bankowych,
– gwarancjach ubezpieczeniowych,
– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty.
Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.

1.5. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji zastrzega, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z późn.zm.).

1.6. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) – załącznik nr 10 do SWZ;

1.7. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót budowlanych.

1.8. i 1.9. Zał nr 11/11a do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-03 09:00
Po zmianie:
2025-10-13 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-03 09:15
Po zmianie:
2025-10-13 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-01
Po zmianie:
2025-11-11
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający zmienia treść SWZ i wydłuża termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą. Zamawiający na platformie zakupowej udzieli odpowiedzi na pytanie Wykonawcy.

W związku z faktem, iż zadanie planowane jest do dofinansowania ze środków zewnętrznych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 i zapisami wzoru umowy zamieszczonego pod konkursem, w którym Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie powyższego zadania Zamawiający zgodnie z § 10 ust. 8 pkt 1 lit b wzoru umowy wprowadza nowe załączniki do dokumentów zamówienia.
Zamawiający zgodnie z postanowieniami ww. wzoru umowy zobligowany jest do uwzględnienia w każdym postępowaniu o udzielenie zamówienia przesłanek wykluczenia wykonawcy, o których mowa w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 833/2024”:
Zamawiający wprowadza dodatkowe załączniki:
Załącznik nr 11 do SWZ (załącznik dla Wykonawcy) oraz załącznik nr 11a do SWZ (załącznik dla podmiotu udostępniającego zasoby) dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014.

Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest do złożenia załącznika nr 11 do SWZ wraz z ofertą.
W sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby zobligowany jest do złożenia załącznika nr 11a do SWZ tegoż podmiotu.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 5k rozporządzenia 833/2014 zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1 i 3, art. 10 ust. 6 lit. a)-e), art. 10 ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 lit. a)-d), art. 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a) obywateli rosyjskich, osób fizycznych zamieszkałych w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a); lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem osoby fizycznej lub prawnej, podmiotu lub organu, o których mowa w lit. a) lub b),
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.

Jednocześnie Zamawiający zobligowany jest do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, jeśli zachodzą w stosunku do Wykonawcy przesłanki wykluczenia zawarte w art. 5k ww. rozporządzenia 833/2024.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z informacją Zamawiającego i zastosowania się do jej zapisów składając ofertę przetargową, tak aby była zgodna z treścią SWZ.

Wraz z ofertą należy złożyć Załącznik nr 11 do SWZ (dotyczy Wykonawcy), Załącznik nr 11a do SWZ (załącznik dla podmiotu udostępniającego zasoby) jeśli dotyczy.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00469731/01 z dnia: 2025-10-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-13 09:00
Po zmianie:
2025-10-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-13 09:15
Po zmianie:
2025-10-16 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-11
Po zmianie:
2025-11-14
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający zmienia treść SWZ i wydłuża termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą. Zamawiający na platformie zakupowej udzieli odpowiedzi na pytania Wykonawców.

Zamawiający zmienia pozycje przedmiarowe.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z informacją Zamawiającego i zastosowania się do jej zapisów składając ofertę przetargową, tak aby była zgodna z treścią SWZ.

Zamawiający informuje, że w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia nr 2025/BZP 00451489/01 z dnia 2025-10-01 w SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE, omyłkowo wpisał frazę: zwanego dalej „rozporządzeniem 833/2024”, powinno być: zwanego dalej „rozporządzeniem 833/2014”.

W powyższym ogłoszeniu omyłkowo wpisano także: „Jednocześnie Zamawiający zobligowany jest do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, jeśli zachodzą w stosunku do Wykonawcy przesłanki wykluczenia zawarte w art. 5k ww. rozporządzenia 833/2024”, powinno być: „Jednocześnie Zamawiający zobligowany jest do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, jeśli zachodzą w stosunku do Wykonawcy przesłanki wykluczenia zawarte w art. 5k ww. rozporządzenia 833/2014”.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00474850/01 z dnia: 2025-10-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-16 09:00
Po zmianie:
2025-10-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-16 09:15
Po zmianie:
2025-10-21 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-14
Po zmianie:
2025-11-19
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający zmienia treść SWZ i wydłuża termin składania ofert, termin otwarcia ofert oraz termin związania ofertą. Zamawiający na platformie zakupowej udzieli odpowiedzi na pytanie Wykonawcy.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z informacją Zamawiającego i zastosowania się do jej zapisów składając ofertę przetargową, tak aby była zgodna z treścią SWZ.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 44114000, 45000000, 45111200, 45223100, 45223500, 45261210, 45262500, 45300000, 45311000, 45316000, 45317300, 45410000, 45421100, 45430000, 45442100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej