Zlecenie 12185013 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy...

   
Analizuj Zamówienie 12185013
źródło Internet
data publikacji 2025-11-27
przedmiot zlecenia
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Stężyca
wykonanie:
- programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy 44 sz
tuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Stężyca.
- wniosku aplikacyjnego.
Szacunkowa ilość przydomowych oczyszczalni ścieków na ternie gminy wynosi 44 lokalizacje, w oparciu o złożone deklaracje chętnych osób. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego o 20% (ilości wskazanej w zdaniu powyżej).
3. Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
4. Zaprojektowane oczyszczalnie muszą być zgodne z przepisami Unii Europejskiej określającymi wymagania dotyczące oczyszczania ścieków oraz zgodnie z normami EN 12566 określającymi wymagania w zakresie przydomowych oczyszczalni ścieków.
5. Zamawiający wymaga zaprojektowania przydomowej oczyszczalni ścieków legitymujących się certyfikatem za zgodność z normą PN-EN 12566-3A2:2013 lub nowszym obowiązującym za dzień złożenia dokumentacji Zamawiającemu.
6. Wymagane parametry projektowanych oczyszczalni ścieków:
- technologia pracy - złoża obrotowe,
- materiał wykonania zbiornika - GRP, lub stal nierdzewna,
- oczyszczalnie jednozbiornikowe,
- brak stosowania sterowników, elektrozaworów oraz dyfuzorów napowietrzających.
7. Jakość oczyszczonych ścieków powinna odpowiadać wymogom Rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz.U.2019 poz. 1311)
8. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz.U. 2025 r. poz. 960), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022 poz.1225), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
9. Program fUnkcjonalno-użytkowy musi być wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, wytycznymi i być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Musi być opracowany w oparciu o aktualne warunki techniczne wszystkich gestorów sieci, obejmować wszystkie branże oraz zawierać wszystkie dokumenty, uzgodnienia, opinie.
10. Dokumentacja musi być przygotowana zgodnie z art. 99 ust. 4, 5, 6 i art. 101 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - w szczególności dokumentacja projektowa nie może zostać opisana przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką rozwiązania i nie można go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny, przy czym należy uściślić wymagania poprzez określenie kryteriów równoważności materiałów i urządzeń.
11. Przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji należy dokonać wstępnej kwalifikacji działek pod względem możliwości zainstalowania oczyszczalni.
12. Zadanie obejmuje:
1). Wstępną weryfikację działek pod względem możliwości zainstalowania oczyszczalni, a dla pozytywnie zakwalifikowanych lokalizacji:
- pozyskanie map sytuacyjno-wysokościowych,
- możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenie warunków gruntowo wodnych, poprzez wykonanie jednego odwiertu do 2,5m w miejscu planowanego systemu rozsączającego w 10 wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach,
- opis warunków terenowych na każdej działce (rodzaj i chłonność gruntu, dobór odpowiedniego systemu rozsączenia oraz ocenę możliwości technicznych montażu),
- wykonanie dla każdej działki załącznika graficznego z naniesionym schematem instalacji na aktualnej mapie działki, na którym będzie określona lokalizacja wszystkich elementów oczyszczalni,
- wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego - 3 egz.
- wykonanie szacunkowego zestawiania kosztów - 3 szt.
- wykonanie wniosku aplikacyjnego.
2). Wykonaną dokumentację należy złożyć również w wersji elektronicznej.
3). W ramach zawartej umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również udzielanie Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień na pytania Wykonawców robót, zadawanych w toku późniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót, w terminie do 3 dni od daty wysłania pytania przez Zamawiającego,
13. Za termin zakończenia zadania uznaje się, datę przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów potwierdzonego podpisaniem protokołu odbioru.
14. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
15. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
16. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IV. Źródło finansowania
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 dla interwencji I.10.10.Infrastruktura na obszarach wiejskich oraz wdrożenie wdrożenie koncepcji inteligentnych wsi - obszar A Inwestycje w zakresie systemów indywidualnego oczyszczania ścieków.
branża Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie
podbranża projekt wod-kan, uzdatnianie wody
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt wod-kan , uzdatnianie wody