Przetarg 11124416 - Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu - Etap I 1. Przedmiot...

   
Analizuj Zamówienie 11124416 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-03-03
przedmiot ogłoszenia
Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu - Etap I

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, budowę budynku wraz
z infrastrukturą towarzyszącą (stan surowy zamknięty).2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, wzorem umowy, Projektem budowlanym z jego załącznikami, oraz obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:a) załączoną dokumentacją projektową - stanowiącą podstawę do oszacowania i wykonania robót roboty budowlane (I etap realizacji),b) załączonymi zakresami rzeczowymi robót - stanowiącymi jedynie uzupełnienie w/w dokumentacji,c) specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, stanowiącą załącznik. 4. Na przedmiot zamówienia I etapu - stan surowy zamknięty składa się następujący zakres rzeczowy: a. roboty ziemne w tym niwelacja terenu pod przyszłe drogi, parkingi i ciągi piesze, schody terenowe oraz wszystkie elementy z zakresu zagospodarowania terenu.b. wykonanie murów oporowych M1 i M4, palisad,c. wykonanie fundamentów żelbetowych, d. wykonanie ścian żelbetowych piwnic/przyziemia, stropu nad piwnicami/przyziemiem, wraz z schodami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wykonanie studni schładzającej,e. wykonanie ścian parteru- szkieletowe żelbetowe z wypełnieniem z materiałów ściennych, strop nad parterem żelbetowy wraz z schodami wewnętrznymi, f. wykonanie ścian piętra- szkieletowe żelbetowe z wypełnieniem z materiałów ściennych schodów wewnętrznych, wykonanie żelbetowego szybu windy,g. wykonanie stropodachu wraz z pokryciem, wykonanie obróbek blacharskich z odprowadzeniem wód opadowych, m.in. rury spustowe. Wykonanie systemu asekuracji. Wykonanie odwodnienia stropodachu wraz instalacją. Wykonanie klap dymowych z funkcją świetlika, h. wykonanie kominów wentylacyjnych. Wykonanie wszelkiego rodzaju otworów technologicznych pod docelową infrastrukturę wprowadzaną do budynku wraz z ich uszczelnienie na czas przejściowy pomiędzy etapami, i. Montaż stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, bram garażowych, j. Obróbka blacharska na łączeniu płyt elewacyjnych, attyce, parapetów okien, ciepły montaż fasad,k. Kanalizacja sanitarna pod posadzką piwnic(przyziemia),l. Kanalizacja deszczowa pod posadzką piwnic(przyziemia), m. Ślepa wylewka (chudziak) z izolacją poziomą pod posadzką piwnic, n. Izolacje przeciwwilgociowe i termoizolacje ścian i ław fundamentowych oraz ścian piwnic,o. Wykonanie niezbędnych przyłączy wraz z odcinkami instalacji zewnętrznych oraz infrastrukturą towarzyszącą potrzebne do funkcjonowania i obsługi technicznej budynku tj. przyłącza wody do przebudowywanej sieci wodociągowej, przebudowy i umartwienie istniejącej sieci wodociągowej, przebudowy istniejącego hydrantu, budową przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z włączeniem do istniejącej sieci w drodze krajowej DK79 oraz odtworzeniem terenu do stanu pierwotnego, przyłącza kanalizacji deszczowej wraz instalacją zewnętrzną a także z włączeniem do istniejącej sieci w drodze krajowej DK79 oraz odtworzeniem terenu do stanu pierwotnego, odwodnienie opaskowe wokół budynku na poziomie ław fundamentowych, p. zabezpieczenia sieci kablowej nN. Wykonanie uziemienia, połączenia wyrównawczego oraz instalacji odgromowej i kanalizacji kablowej. 4. Wykonawca zorganizuje a po zakończeniu prac zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełne uporządkowanie) wraz z uporządkowaniem terenu przyległego. 5 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników. 6 Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy oraz zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 7 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza wszelkie media.8 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować tablicę informacyjną zawierającą oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład, zgodnie z § 2 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953).9 Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego. 10 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.11 Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp. 12 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.13 Przedmiotowe zamówienie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.14 Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.15 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.Wymagania dodatkowe:16 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej. 17 Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 18 Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 48 miesięcy, a max. 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

TI.271.26.2025.TIB-4

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00151088/01 z dnia: 2025-03-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-20 10:00
Po zmianie:
2025-03-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-20 10:30
Po zmianie:
2025-03-25 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-18
Po zmianie:
2025-04-23


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00159021/01 z dnia: 2025-03-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-25 10:00
Po zmianie:
2025-03-27 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-25 10:30
Po zmianie:
2025-03-27 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-23
Po zmianie:
2025-04-25
branża Budowlana - obiekty, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża magazyny, zakłady produkcyjne, konstrukcje inne
kody CPV 45210000, 45223500
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: magazyny, zakłady produkcyjne , konstrukcje inne