Przetarg 10318878 - Budowa oświetlenia w parku przy ul. Boryny w Szczecinie 1....

   
Analizuj Zamówienie 10318878
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-13
przedmiot ogłoszenia
Budowa oświetlenia w parku przy ul. Boryny w Szczecinie

1. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:1) wykonanie robót przygotowawczych, tymc
zasowych, towarzszących, pomiarowych, zabezpieczających,2) wykonanie robót ziemnych,3) ułożenie kabli energetycznych metodą bezwykopową (przeciski, przewierty),4) montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED,5) montaż szafki oświetleniowej SO,6) montaż tablicy pamiątkowej SBO,7) wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń.UWAGA:Zamawiający informuje, że teren parkowy przy ul. Boryny w Szczecinie stanowi teren po byłym cmentarzu ewangelickim. Pochówki nie były ekshumowane.2. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również m. in. do:1) zapewnienia nadzoru technicznego,2) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej - prace geodezyjne i kartograficzne należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi Biura Geodety Miasta Szczecin,3) ochrony geodezyjnej punktów pomiarowych i wysokościowych, a w przypadku ich uszkodzenia – do ich odnowienia,4) zapewnienie obsługi geotechnicznej,5) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, w tym Dziennika budowy,6) ścisłej współpracy z Zamawiającym, nadzorem inwestorskim oraz nadzorem autorskim,7) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego (wyposażenia terenu budowy w pomieszczenia socjalno-biurowe, węzeł sanitarny, kontenery na odpady socjalne i przemysłowe oraz systematycznego odbioru nieczystości ciekłych i stałych) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przy zachowaniu warunków wynikających z projektu pn.:”Projekt ochrony drzew”,8) zabezpieczenie własnego mienia na terenie robót,9) wykonania i utrzymania w należytym stanie wygrodzenia i zabezpieczenia tymczasowego placu budowy do czasu odbioru końcowego robót oraz jego demontaż po tym okresie,10) oznakowanie placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,11) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż. i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, w tym przeszkolenia pracowników,12) realizacji prac w sposób nieuciążliwy dla mieszkańców,13) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotu zamówienia, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,14) uzgodnienia tymczasowego zajęcia terenów niezbędnych do prowadzenie robót budowlanych z zarządcami lub właścicielami nieruchomości,15) dostawy wody i energii elektrycznej oraz środków łączności,16) wykonania prób, sprawdzeń, badań zgodnie z specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, warunkami technicznymi prowadzenia robót, decyzjami i zatwierdzeniami obowiązującymi normami i przepisami,17) pokrycia kosztów dokonywania odkrywek elementów budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,18) poniesienia przez Wykonawcę kosztów przełożenia urządzenia lub obiektów, jeżeli budowa sieci oświetlenia będzie tego wymagać, 19) prowadzenia robót zgodnie z wydanymi dla inwestycji warunkami technicznymi, decyzjami i uzgodnieniami, w tym także wynikających z Protokołu z Narady Koordynacyjnej ZUDP znak: MODGiK.ZUDP.345.569.2023 dotyczącej usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu wraz z dopełnieniem wszelkich formalności wynikających z powyższych dokumentów i poniesienia kosztów wykonania prac i czynności wynikających z ww. dokumentów przeprowadzenia badań, prób i sprawdzeń w trakcie prowadzenia robót i po ich wykonaniu przygotowania dokumentacji odbiorowej i powykonawczej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zgłaszanie do odbioru robót zanikowych/odbiorowych odpowiednim jednostkom wraz z potwierdzeniem dokonania odbioru protokołem odbioru robót zanikowych/odbiorowych prze te jednostki, w tym także:a) opracowania i zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym,b) uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego wraz z poniesieniem kosztów za jego zajęcie na czas wykonywania robót,c) odtworzenia pasa drogowego do stanu użyteczności pierwotnej,d) poniesienia przez Wykonawcę robót kosztu przełożenia urządzenia lub obiektu w przypadku jeżeli budowa sieci oświetlenia wymagać będzie wykonania tych robót,e) powiadamiania z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym zarządców lub właścicieli mediów o terminie przystąpienia do wykonania robót, f) zapewnienia gestorom sieci możliwości dojazdu do urządzeń infrastruktury technicznej,g) przed przystąpieniem do robót dokonanie sprawdzenia przebiegu sieci u zarządców lub właścicieli mediów oraz wykonania przekopów próbnych w celu ustalenia zgodności przebiegu sieci naniesionych na mapach ze stanemfaktycznym,h) prowadzenia prac ziemnych ręcznie z zachowaniem ostrożności przy zbliżeniach lub skrzyżowaniach z siecią infrastruktury technicznej podziemnej,i) w przypadku uszkodzenia sieci infrastruktury podziemnej lub urządzeń naziemnych – do natychmiastowego skutecznego powiadomienia zarządcy/właściciela tych sieci oraz Zamawiającego oraz usunięcia uszkodzenia na koszt Wykonawcy robót,j) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z Zarządzeniem nr 140/21 z dnia 23 marca 2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu (ze zmianami), k) wykonania wszelkich prac i czynności wynikających z projektu pn.: „Inwentaryzacja zieleni i gospodarka drzewostanem”, w tym m.in.:A. wykonania zabezpieczenia drzew przed uszkodzeniami mechanicznymi poprzez oszalowanie pni na okres wykonywania robót i demontaż po zakończeniu robót,B. wyznaczenie i wykonanie wygrodzenia stref ochrony drzew i jego rozbiórka po zakończeniu robót,C. wykonania zaplecza socjalno-biurowego, tymczasowych placów składowych lub magazynowych, miejsca postoju i składowania maszyn budowlanych, miejsca składowania odpadów, dróg transportu technologicznego, z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z projektu pn. „Inwentaryzacja istniejącej zieleni operat dendrologiczny” i ich demontaż po zakończeniu robót budowlanych,D. zabezpieczenie systemu korzeni drzew ekranami korzeniowymi na czas wykonywania wykopów,E. podlewanie drzew w okresie prowadzenia robót budowlanych,F. poprawienie warunków glebowych drzew i wykonanie działań rehabilitacyjnych drzew po wykonaniu robót budowlanych,G. w przypadku wystąpienia odmiennych warunków realizacji każdorazowo zgłaszanie tych przypadków Zamawiającemu, Nadzorowi Autorskiemu i Nadzorowi Inwestorskiemu,20) każdorazowo zgłaszania Zamawiającemu kolizji z występującym drzewostanem,21) przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych – uzyskania zgody Zamawiającego – osoby sprawującej nadzór dendrologiczny – na rozpoczęcie prac ziemnych, rozbiórkowych i budowlanych wraz z uzyskaniem potwierdzenia właściwego oznakowania stref ochrony drzew/krzewów oraz uzgodnienia organizacji placu budowy i wykonania zabezpieczenia drzew i krzewów oraz prawidłowego oznakowania zgodnie z projektem pn.: Inwentaryzacja zieleni i gospodarka drzewostanem”,22) zagospodarowania we własnym zakresie materiałów z rozbiórki (składowanie, wywóz, opłaty za utylizację, itp.),23) w przypadku zlecenia wykonania robót budowlanych podwykonawcom – koordynowania robót podwykonawców oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności,24) przywrócenia należytego stanu i porządku na terenie budowy po zakończeniu prac, w tym także na innych nieruchomościach, obiektach i urządzeniach itp., które wykonawca naruszy lub z których będzie korzystał przy wykonywaniu zamówienia wraz z usunięciem ew. szkód,25) utrzymania porządku przy wyjeździe z placu budowy na drogi publiczne i w obrębie prowadzonych prac,26) zapewnienia, aby osoby zatrudnione przy wykonaniu robót nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikując podmioty, które je zaangażowały,27) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy w naradach koordynacyjnych i technicznych na placu budowy lub w miejscach związanych z realizacją, wskazanych przez Zamawiającego i w terminach przez niego wyznaczonych,28) uczestnictwo Kierownika Budowy w trakcie kontroli przedstawicieli Państwowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i innych organów,29) wykonania dokumentacji powykonawczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego, w tym przekazanie kart gwarancyjnych, kart katalogowych itp. w języku polskim – w 2 egz. (w tym wersja elektroniczna na nośniku elektronicznym np. CD w 2 egz.), w tym w szczególności: sporządzenia i przekazania geodezji powykonawczej tj. mapy zasadniczej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacje o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem, opatrzonej klauzulą urzędową potwierdzenia przyjęcia do zasobów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,30) dokonywania przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji.3. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnych materiałów (fabrycznie nowych), dopuszczonych do obrotu, wyłącznie o jakości odpowiadającej normom zawartym w dokumentacji projektowej, na które dostarczy Zamawiającemu atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania wraz z kartą charakterystyki wyrobu lub informacją o zawartości substancji niebezpiecznych (w języku polskim), na co najmniej 7 dni przed ich wbudowaniem. Ze względu na limit znaków , szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w rozdziale III SWZ.

C/14/2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00260422/01 z dnia: 2024-03-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Udostępnienie zasobów
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach zawodowych lub/i technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 118 -123 ustawy.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

II. Sposób i termin składania ofert
Ofertę (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, tj.:
1) oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ),
2) pełnomocnictwami,
3) w przypadku udostępnionych zasobów:
zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy lub innym podmiotowym środkiem dowodowym, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ),
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) i oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu dot. każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku składania oferty równoważnej: opisem produktów równoważnych, należy złożyć na Platformie – zgodnie z zapisami SWZ, w terminie do dnia 28.03.2024 r., do godz. 9.00.

III. Informacje o formalnościach, które muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3. Do dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
1) dowód wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
2) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zawarty w załączniku nr 5 do SWZ (przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy wyliczaniu ceny ofertowej, a także m. in. w kwestiach podwykonawstwa, rozliczeń częściowych) – w wersji papierowej i elektronicznej - edytowalnej z rozszerzeniem .ath,
3) harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy, określający terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót,
4) umowę ubezpieczenia,
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, o której mowa w rozdziale IX SWZ.
Po zmianie:
I. Udostępnienie zasobów
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach zawodowych lub/i technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 118 -123 ustawy.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

II. Sposób i termin składania ofert
Ofertę (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, tj.:
1) oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ),
2) pełnomocnictwami,
3) w przypadku udostępnionych zasobów:
zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy lub innym podmiotowym środkiem dowodowym, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ),
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) i oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu dot. każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku składania oferty równoważnej: opisem produktów równoważnych, należy złożyć na Platformie – zgodnie z zapisami SWZ, w terminie do dnia 08.04.2024 r., do godz. 9.00.

III. Informacje o formalnościach, które muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3. Do dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
1) dowód wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
2) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zawarty w załączniku nr 5 do SWZ (przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy wyliczaniu ceny ofertowej, a także m. in. w kwestiach podwykonawstwa, rozliczeń częściowych) – w wersji papierowej i elektronicznej - edytowalnej z rozszerzeniem .ath,
3) harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy, określający terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót,
4) umowę ubezpieczenia,
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, o której mowa w rozdziale IX SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wysokość wadium to 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100)
3. Wadium wnosi się do dnia 28.03.2024 r., do godziny 9.00.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w ww. terminie zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego.
4. Wadium może być wnoszone:
1) w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego: 78 1020 4795 0000 9002 03323672,
2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokumenty wadialne (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia) muszą zostać przekazane Zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej, tj. w formie oryginału opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Dokumenty wadialne nie mogą zawierać postanowień uzależniających ich wygaśnięcie od zwrotu oryginału dokumentu do jego wystawcy.
5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć nazwę zadania, a także wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.
8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 98 ust. 6 pkt 1 – 3 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.
10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1 – 5 ustawy.
11. Wykonawca w formularzu oferty wpisuje nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wysokość wadium to 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100)
3. Wadium wnosi się do dnia 08.04.2024 r., do godziny 9.00.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w ww. terminie zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego.
4. Wadium może być wnoszone:
1) w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego: 78 1020 4795 0000 9002 03323672,
2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokumenty wadialne (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia) muszą zostać przekazane Zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej, tj. w formie oryginału opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Dokumenty wadialne nie mogą zawierać postanowień uzależniających ich wygaśnięcie od zwrotu oryginału dokumentu do jego wystawcy.
5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć nazwę zadania, a także wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.
8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 98 ust. 6 pkt 1 – 3 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.
10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1 – 5 ustawy.
11. Wykonawca w formularzu oferty wpisuje nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-28 09:00
Po zmianie:
2024-04-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-28 10:00
Po zmianie:
2024-04-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-26
Po zmianie:
2024-05-07
branża Energoelektryczna
podbranża oświetlenie
kody CPV 45113000, 45230000, 45311200, 45314310
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10396510 2024-04-18
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Purda Część 1: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w m. Butryny, dz. nr 231/10, gmina Purda. Zakres inwestycji obejm...
10399367 2024-04-19
godz. 08:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo-Gminnego - Część 3. Rozbudowa drogi nr 1030C na terenie gminy Lubiewo, realizatorem zadania jest Powiat Tucholski.1. P...
10429654 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Projekt- „Montaż hybrydowych lamp ulicznych zasilanych energią słoneczną oraz wiatrową na terenie gminy Gzy” jest współfinansowany z dotacji celowej z budżetu Województwa Mazowi...
10424991 2024-04-19
godz. 11:00
Mazowieckie Doraźna naprawa awaryjna oświetlenia zewnętrznego bocznicy kolejowej „Beskidzka” w stacji PKP Sucha Beskidzka
10397883 2024-04-23
godz. 14:00
Lubelskie Część 1: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę szafy oświetleniowej, budowę linii kablowej oświetlenia drogowego 0,4kW, montaż słupów oświetlenia ulicznego z oprawami LED ...
10444616 2024-04-30
godz. 10:00
Lubelskie Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy ZalesiePrzedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Zalesie.Zakres robót obejmuje wymianę istniej...
10450393 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia sięgacza ulicy Witosa na działkach nr 74/1, 74/2, 63/2 w Radomiu. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa ...
10323555 2024-05-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie TI.221.04.2024.JG Wykonanie oceny stanu technicznego konstrukcji latarni wraz z opracowaniem projektu wzmocnienia drewnianej konstrukcji latarni zabytkowej wiezy ciśnień - baza wodociągó...
10416215 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego, wyniesienie układów pomiarowo-rozdzielczych oświetlenia ulicznego poza stacje transformato...
10487427 2024-05-10
godz. 11:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Promnik ul. Wolna i Strawczynek ul. Nowowiejska zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-techniczną. Budowa...