Przetarg 7314095 - Budowa oświetlenia ul. Braci Staniuków w Słupsku. Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7314095 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-03
przedmiot ogłoszenia
Budowa oświetlenia ul. Braci Staniuków w Słupsku.
Numer referencyjny: ZP2.261.1.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oś
wietlenia ul. Braci Staniuków w Słupsku. Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa oraz komfortu uczestników ruchu drogowego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty budowlane w zakresie:
a) branży elektrycznej, w tym m. in. budowa linii kablowej, posadowienie słupów oświetleniowych ocynkowanych z wysięgnikiem oraz montaż opraw oświetleniowych na wybudowanych słupach. Wybudowane oświetlenie należy zasilić z projektowanej szafki oświetleniowej. Oświetlenie należy wykonać z systemem sterowania DALI,
b) robót drogowych obejmujących przede wszystkim rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni, po wybudowaniu oświetlenia.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa w skład której wchodzą: a) projekt budowlano-wykonawczy oświetlenia, b) przedmiar robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
3. Wykonawca zobowiązywany będzie w ramach wykonywanych robót m.in. do: 1) zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem,
2) przed rozpoczęciem robót należy wyznaczyć strefy ochronne dla wszystkich drzew w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć osłonami pnie drzew przed uszkodzeniem,
3) wykonania i uzgodnienia projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas realizacji robót oraz zgodnie z tym projektem wykonania tymczasowego oznakowania robót na czas realizacji zamówienia,
4) utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
5) wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 31 Ustawy Prawo zamówień publicznych za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.).
6. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
8. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
9. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami lub SIWZ Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego zadania objętego niniejszym zamówieniem. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 20 SIWZ.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu przysługują roszczenia z tytułu rękojmi niezależnie od roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę(-ów) osób wykonujących w całym okresie realizacji zamówienia czynności podstawowe z zakresu wykonywania prac: przygotowawczych, rozbiórkowych, ręcznych prac ziemnych, montażowych, porządkowych.
13. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 12 czynności.
15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
16. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 12 niniejszego rozdziału opisane zostały w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
17. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540027106-N-2020 z dnia: 2020-02-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu:
Data: 2020-02-18, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu:
Data: 2020-02-19, godzina: 10:00,
branża Energoelektryczna
podbranża oświetlenie
kody CPV 45231400, 45233200, 45310000, 45316110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10335367 2024-04-18
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja oświetlenia w budynkach Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej (budynek przy ul. Ełckiej oraz budynek przy ul. Lipowej) Przedmiotem zamówienia jest wykonan...
10445339 2024-04-18
godz. 13:00
Mazowieckie EOŚ-PI-76/P/MB/2024 AWARYJNA WYMIANA SŁUPÓW NA TERENIE MIASTA I GMINY: SZTUM, GMIN: DZIERZGOŃ, STARY TARG, STARY DZIERZGOŃ, MIKOŁAJKI POMORSKIE (POWIAT SZTUMSKI) ORAZ MIASTA MALBORK I ...
10394688 2024-04-19
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Wymiana WLZ oraz obwodów oświetlenia administracyjnego klatki schodowej w budynku przy ul. Bałuki 21 w Szczecinie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany WLZ oraz obwodów oświet...
10399356 2024-04-19
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie STADION PRZYSZŁOŚCI W SĘPOPOLU - MODERNIZACJA TRYBUN I NOWA ERA OŚWIETLENIA Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej trybuny wraz z barierkami zl...
10445381 2024-04-23
godz. 11:00
Śląskie Wymiana oświetlenia na energooszczędne w częściach wspólnych w budynkach mieszkalnych należących do zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej Środula w Sosnowcu: 1} Budynek nr 13 ul. Witk...
10406264 2024-04-24
godz. 11:00
Śląskie Modernizacja instalacji oświetlenia w hali CSN
10424212 2024-04-25
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy sieci oświetleniowej 24 szt. latarni oświetleniowych (III etap przewiduje budowę 12 szt.), na podstawie dokumentacji projektowej budowla...
10431459 2024-04-26
godz. 12:00
Lubelskie Zaprojektowanie, dostawa i montaż oświetlenia zewnętrznego zasilanego z modułów słoneczne - wiatrowych ze źródłami światła w technologii led.
10432508 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 1 oraz Żłobka nr 1 w Kłodzku, ul. Grunwaldzka 4.W ramach zadania wykonywane będą roboty budowlane w piwnic...
10483690 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie 1.Przedmiotem zamówienia jest:„Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta Szydłowiec etap 2”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj...